News

Komentari 21

Zavirite u 'tunel': Prvi pogled u cijev novog zagrebačkog rotora

Zavirite u 'tunel': Prvi pogled u cijev novog zagrebačkog rotora

Riječ je o podvožnjaku dugom 280 metara u smjeru istok - zapad koji ima dvije tunelske cijevi. Njime će se automobili spuštati ispod kružnog toka kojim će prolaziti samo vozila u lokalnom prometu

PIXSELL-ovi fotografi ušli su u cijev novog zagrebačkog rotora koji je u završnoj fazi obnove, točnije, trenutno se na njemu novi tunel priključuje na postojeće prometnice.

Riječ je o podvožnjaku dugom 280 metara u smjeru istok - zapad koji ima dvije tunelske cijevi. Njime će se automobili spuštati ispod kružnog toka kojim će prolaziti samo vozila u lokalnom prometu.

Tramvaji će također voziti gornjim dijelom, kao i dosad, pješački režim se također neće mijenjati. Rotor će biti proširen izdvojenim trakama za desno skretanje. 

Imat će semafore, kao i biciklističke staze. Postavit će se i vertikalna signalizacija na ulazu u kružni tok pa u samom rotoru neće biti preplitanja.

Dovršavanjem ovog projekta iz rotora će se eliminirati 60 tisuća vozila, 60 posto od onoga koliko ih danas dnevno prođe tim najprometnijim raskrižjem u Hrvatskoj.

Početkom tjedna na remetinečkom rotoru stvorio se prometni krkljanac zbog nove privremene regulacije, a gužve će se stvarati idućih mjesec i pol dana. Situacija se promijenila zbog zatvaranja jednog traka na privremenoj prometnici, u smjeru Novog Zagreba. 

Voditelj projekta rekonstrukcije Goran Radić za Večernji list objasnio je kako je počela završna faza obnove, odnosno priključivanje novog tunela na postojeće prometnice.

- Novi podvožnjak na kojem smo radili sad moramo spojiti na cestu. Petnaestak dana trajat će sad radovi na skidanju za Novi Zagreb, onda se selimo prema mostu i tako ukrug. Mjesec i pol će otprilike to trajati - kazao je Radić pa odmah zamolio za strpljenje jer sve se polako privodi kraju.

Radovi bi trebali trajati do travnja sljedeće godine, a kako je voditelj projekta rekonstrukcije Goran Radić već najavio, mogli bi biti gotovi i prije zadanog datuma.


 

Najčitaniji članci