Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

Zdravoljupci i Jana piknik za princeze osvojili školarce

Sajam radosti bez granica za djecu i roditelje, Growing Up, trajao je od 14. do 16. rujna, a u sklopu njega 24sata organizirao je i Piknik za školarce

Foto: Borna Filić/PIXELL

Djeca su uživala sa Zdravoljupcima, curice su postajale princeze... I svi su složni - jedva čekaju još jedan piknik.

Veselo je bilo u svakom kutku, a više od 5.000 školaraca u pratnji roditelja posjetilo je ovog vikenda Piknik za školarce i sajam Growing Up na Zagrebačkom Velesajmu.  Djeca su uživala u brojnim zanimljivostima koje su im pripremili organizatori u suradnji s partnerima. Atrakcija su bile i maskote popularnih Zdravoljubaca iz Konzuma koji su pjevali i plesali s brojnim dječjim zborovima i plesnim skupinama te sudjelovali u sportskim i robotičarskim radionicama. Piknik je, također, bio prigoda za druženje školaraca s omiljenim youtuberima s Joomboosa: Two Crazy Beauties, Franom i Bornom i Nikom Pavičić koji su s maskotama Zdravoljubaca educirali djecu o zdravim životnim navikama i zdravoj prehrani. 

Foto: Borna Filić/PIXELL Cjelodnevno druženje  na Janinom Disney partiju

Jana je pripremila piknik za princeze. Za djevojčice su osigurali sve da bi se osjećale kao prave princeze, a profesionalna šminkerica uređivala ih je upravo onako kako su poželjele. Uz to, u Jana Disney korneru školarci su sudjelovali u likovnoj radionici, a za inspiraciju su dobili Jana Disney bočicu.

Foto: Borna Filić/PIXELL Jana, osim što promovira važnost pijenja vode i u najmlađoj dobi, priključuje se i globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice cijelog svijeta da budu ono što jesu i razvijaju svoje vrline i talente. Svaka od šest princeza na novim Jana bočicama, ima poseban talent i poruku za djevojčice. Isto tako, sve naše male gošće na Pikniku za princeze mogle su se fotografirati s ovim lijepim i mudrim porukama. 

Foto: Borna Filić/PIXELL Zdrave navike stječu se od ranog djetinjstva, a pijenje vode jedna je od onih koja može učiniti razliku u kvaliteti prehrane i zdravlja djeteta u kasnijoj životnoj dobi. I dok su o važnosti pijenja vode napisane tisuće stranice,  Jana iz godine u godinu pronalazi načine kako motivirati najmlađe da usvoje ovu zdravu naviku. Jana s likovima Disney princeza sigurno će pridonijeti tome da i male princeze u Hrvatskoj već sada razviju svjesnost o važnosti hidracije i njezinoj ulozi u zdravlju.

Foto: Borna Filić/PIXELL Najpoznatiji Joomboos youtuber LayZ i Gospodin Rajko, maskota Zvijezda ketchupa, upustili su se u malo ispitivanje kondicije školaraca, a najbolje su nagradili košarama punim ukusnog Zvijezda ketchupa.  

Foto: Borna Filić/PIXELL PIKO iz Pik Vrbovca, u suradnji s chefom Markom Dravincem i uz pomoć Ugostiteljsko turističkog učilišta Zagreb organizirao je natjecanje djece u izradi omiljenog sendviča u kojem se tražilo mjesto više, kao i za Zdravoljupci gastro show koji je oduševio velike i malene.  

Foto: Borna Filić/PIXELL Uz brojne edukacije i radionice, ples, predstave, nastupe i sportske izazove, premijerno je prikazana i dramska predstava Zdravoljupci, zbog koje su školarci s tribina pohrlili na pozornicu. Poznati zbor Zagrepčane i dečki zapjevali su s brojnom publikom pjesmu Zdravoljupci, a obuku plesnih koraka Zdravoljubaca održale su youtuberice TwoCrazy Beauties.

Foto: Borna Filić/PIXELL Sretnom povratku u školske klupe pridružio se i Sport Vision s Buzz - sneaker station destinacijom koja je najbolju fotografiju s eventa nagradila poklon bonom od 500 kn za asortiman u Buzz-u.

Foto: Borna Filić/PIXELL Subotnja večer završila je nastupima malih stepera Step by Step, jedne od najpopularnijih zagrebačkih plesnih skupina Atomic Dance Factory i mladih talentiranih glazbenica Stele Paradžik i Zsa Zsa-e.  

Foto: Privatni album Školarci su složni - jedva čekaju još jedan Piknik za školarce i sajam radosti bez granica za djecu i roditelje - Growing Up, koji se održao pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar Kitarović i pokroviteljstvom Ministarstva unutarnjih poslova. 

Tema: Promo sadržaj

Message