Obavijesti

Promo sadržaj

Zdravoljupci i Jana piknik za princeze osvojili školarce

Zdravoljupci i Jana piknik za princeze osvojili školarce
14

Sajam radosti bez granica za djecu i roditelje, Growing Up, trajao je od 14. do 16. rujna, a u sklopu njega 24sata organizirao je i Piknik za školarce

Djeca su uživala sa Zdravoljupcima, curice su postajale princeze... I svi su složni - jedva čekaju još jedan piknik.

Veselo je bilo u svakom kutku, a više od 5.000 školaraca u pratnji roditelja posjetilo je ovog vikenda Piknik za školarce i sajam Growing Up na Zagrebačkom Velesajmu.  Djeca su uživala u brojnim zanimljivostima koje su im pripremili organizatori u suradnji s partnerima. Atrakcija su bile i maskote popularnih Zdravoljubaca iz Konzuma koji su pjevali i plesali s brojnim dječjim zborovima i plesnim skupinama te sudjelovali u sportskim i robotičarskim radionicama. Piknik je, također, bio prigoda za druženje školaraca s omiljenim youtuberima s Joomboosa: Two Crazy Beauties, Franom i Bornom i Nikom Pavičić koji su s maskotama Zdravoljubaca educirali djecu o zdravim životnim navikama i zdravoj prehrani. 

Cjelodnevno druženje  na Janinom Disney partiju

Jana je pripremila piknik za princeze. Za djevojčice su osigurali sve da bi se osjećale kao prave princeze, a profesionalna šminkerica uređivala ih je upravo onako kako su poželjele. Uz to, u Jana Disney korneru školarci su sudjelovali u likovnoj radionici, a za inspiraciju su dobili Jana Disney bočicu.

Jana, osim što promovira važnost pijenja vode i u najmlađoj dobi, priključuje se i globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice cijelog svijeta da budu ono što jesu i razvijaju svoje vrline i talente. Svaka od šest princeza na novim Jana bočicama, ima poseban talent i poruku za djevojčice. Isto tako, sve naše male gošće na Pikniku za princeze mogle su se fotografirati s ovim lijepim i mudrim porukama. 

Zdrave navike stječu se od ranog djetinjstva, a pijenje vode jedna je od onih koja može učiniti razliku u kvaliteti prehrane i zdravlja djeteta u kasnijoj životnoj dobi. I dok su o važnosti pijenja vode napisane tisuće stranice,  Jana iz godine u godinu pronalazi načine kako motivirati najmlađe da usvoje ovu zdravu naviku. Jana s likovima Disney princeza sigurno će pridonijeti tome da i male princeze u Hrvatskoj već sada razviju svjesnost o važnosti hidracije i njezinoj ulozi u zdravlju.

Najpoznatiji Joomboos youtuber LayZ i Gospodin Rajko, maskota Zvijezda ketchupa, upustili su se u malo ispitivanje kondicije školaraca, a najbolje su nagradili košarama punim ukusnog Zvijezda ketchupa.  

PIKO iz Pik Vrbovca, u suradnji s chefom Markom Dravincem i uz pomoć Ugostiteljsko turističkog učilišta Zagreb organizirao je natjecanje djece u izradi omiljenog sendviča u kojem se tražilo mjesto više, kao i za Zdravoljupci gastro show koji je oduševio velike i malene.  

Uz brojne edukacije i radionice, ples, predstave, nastupe i sportske izazove, premijerno je prikazana i dramska predstava Zdravoljupci, zbog koje su školarci s tribina pohrlili na pozornicu. Poznati zbor Zagrepčane i dečki zapjevali su s brojnom publikom pjesmu Zdravoljupci, a obuku plesnih koraka Zdravoljubaca održale su youtuberice TwoCrazy Beauties.

Sretnom povratku u školske klupe pridružio se i Sport Vision s Buzz - sneaker station destinacijom koja je najbolju fotografiju s eventa nagradila poklon bonom od 500 kn za asortiman u Buzz-u.

Subotnja večer završila je nastupima malih stepera Step by Step, jedne od najpopularnijih zagrebačkih plesnih skupina Atomic Dance Factory i mladih talentiranih glazbenica Stele Paradžik i Zsa Zsa-e.  

Školarci su složni - jedva čekaju još jedan Piknik za školarce i sajam radosti bez granica za djecu i roditelje - Growing Up, koji se održao pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar Kitarović i pokroviteljstvom Ministarstva unutarnjih poslova. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve