Obavijesti

Promo sadržaj

Zeleno svjetlo za bolje društvo donacijski natječaj OTP banke

Zeleno svjetlo za bolje društvo donacijski natječaj OTP banke
1

Želeći hrvatskim udrugama, klubovima i institucijama dati priliku za razvoj projekata koji su usmjereni na podizanje kvalitete života u zajednicama u kojima se provode

OTP banka je 2012. godine pokrenula godišnji natječaj za dodjelu donacijskih sredstava „Zeleno svjetlo za… bolje društvo“. Na javni natječaj se mogu prijaviti projekti u četiri kategorije: mladi, obrazovanje i znanost, očuvanje kulturne, povijesne i tradicijske baštine te očuvanje okoliša, humanitarni projekti i sport, a od samog njegovog početka banka bilježi više stotina prijava godišnje za dodjelu donacijskih sredstava. U proteklih je pet godina banka na ovaj način dodijelila ukupno milijun i osamsto tisuća kuna unutar natječaja.

Kriteriji prema kojima je povjerenstvo procjenjuje projekte su utjecaj na društvo i zajednicu, baštinu, razvoj ili mlade, dugoročna održivost i doseg utjecaja projekta, izvodljivost ciljeva i dugoročna korist za sudionike te mogućnost uključenja volontera OTP banke u projekt, ali i sekundarni utjecaji poput podizanja svijesti, informiranje ili edukacije o problematici.

Brojni su i zaista raznovrsni projekti tijekom godina dobivali sredstva u ovom donacijskom natječaju. Primjerice, Sisački Siscia jazz club je 2015. bio domaćin tradicionalnog Siscia open jazz & blues festivala koji je i na 10. jubilarno izdanje u Sisak doveo brojna vrhunska glazbena imena. Festival se tradicionalno odvijao na terasi Siscia Jazz Cluba na obali rijeke Kupe, na sisačkoj Šetnici, a završni koncert održao se u Starom gradu. Cilj festivala je promoviranje hrvatskih jazz glazbenika te omogućavanje njihova djelovanja na domaćoj glazbenoj sceni, promidžba Siska te obogaćivanje kulturne i turističke ponude grada.

Projekt „Hrvanje je život“ Hrvačkog kluba „Slatina“ iz Slatine također je jedan od dobitnika donacije na našem donacijskom natječaju. Klub je osnovan 1972. godine, a kroz svoju povijest imao je niz zapaženih rezultata na domaćim i međunarodnim natjecanjima. Unazad nekoliko godina Hrvački klub „Slatina“ nalazi se u samom vrhu hrvatskog hrvanja i više puta je proglašavan najuspješnijim kubom grada Slatine i Virovitičko-podravske županije. Klub je odgojio nekoliko reprezentativaca u mlađim uzrasnim kategorijama i seniorskoj kategoriji, a njegovi članovi sudjeluju na svim domaćim i inozemnim hrvačkim turnirima.

Lijepih projekata ima i u segmentu obrazovanja; banka je tako pomogla OŠ Domovinske zahvalnosti iz Knina, donacijom osiguravši didaktičku opremu, funkcionalni namještaj i različite društvene igre za knjižnični kutić u kojem borave učenici-putnici, ali i Udruzi za promociju kulture čitanja KAlibra iz Karlovca za projekt "Moja prva knjiga", državni natječaj za učenike osnovnih škola koji traži kreativnost i originalnost ideja u stvaranju vlastite slikovnice. Posebnost ovog projekta je ta što nema granica i nema skupina, odnosno u pristiglim radovima ima djece različitog porijekla, vjere, nacionalnosti, imovinskog stanja, darovite djece i djece s posebnim potrebama.

Natječaj za dodjelu donacije OTP banke za 2017.  je u tijeku; prijave traju do 20. ožujka tako da svi dobri projekti još uvijek imaju vremena za prijavu!

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve