Obavijesti

Promo sadržaj

Želite naučiti kako trgovati cijenom dionica na burzi?

Želite naučiti kako trgovati cijenom dionica na burzi?
4

Da točno, cijenom. Na svjetskoj burzi ne trgujete fizički dionicama, već njihovom cijenom

Što je svjetska burza?

Svjetska burza je najveće financijsko tržište na kojem milijuni ljudi širom svijeta trguju online, putem svojih računala ili mobilnih telefona.
Svjetska burza je otvorena za trgovanje 24 sata dnevno, 5 dana u tjednu.

A čime se trguje na svjetskoj burzi?

Cijenom.

Da točno, cijenom. Na svjetskoj burzi ne trgujete fizički dionicama, već njihovom cijenom. To vam daje mogućnost, za razliku od drugih tržišta, da trgujete i kada cijena raste, ali i kada cijena pada, jednostavnim otvaranjem kupovne ili prodajne pozicije.

A kako se točno trguje?

Jednostavno. Na primjer, ukoliko je trenutačna cijena dionica Apple-a $185, a očekujemo da će cijena porasti uslijed recimo novog modela iPhone-a, kojeg ljudi pozitivno ocjenjuju, tada na platformi za trgovanje otvaramo kupovnu poziciju, klikom na KUPI. Ukoliko cijena poraste preko $185 osigurali smo potencijalni profit, a ukoliko cijena padne ispod $185, ostvarili smo gubitak.
Suprotno, ukoliko očekujemo da će cijena pasti ispod $185, tada otvaramo prodajnu poziciju, klikom na PRODAJ. Ukoliko cijena padne ispod $185, osigurali smo potencijalni profit, a ukoliko cijena poraste preko $185, ostvarili smo gubitak.

Što je potrebno da bismo krenuli sa trgovanjem?

Osnovno znanje. Ne morate biti financijski stručnjak da bi trgovali na svjetskoj burzi, ali svakako morate znati tehničke stvari poput toga kako pristupiti platformi za trgovanje, kako izabrati dionicu kojom želite trgovati, kako otvoriti poziciju za trgovanje i na kraju kako postaviti željeni profit i zaštititi se od gubitka. 

Sve u jednom za vas je pripremila brokerska kuća Fortrade, u vidu besplatnog priručnika ’Trgovanje cijenom dionica za početnike’, koji možete preuzeti ovdje.

Priručnik je prilagođen apsolutnim početnicima i namjenjen svima koji se žele besplatno oprobati u trgovanju na svjetskoj burzi ili onima koji samo žele obogatiti svoje znanje.

Fortrade Ltd je autoriziran i reguliran u UK od strane FCA (Financial Conduct Authority) pod licencom broj 609970.

Ugovori za razliku u cijeni (CFD) predstavljaju proizvode koji se oslanjaju na financijski leverage i nose visoku razinu rizika za Vaš kapital jer cijene mogu brzo postati nepovoljne za Vas. Možete izgubiti sva sredstva, no ne više nego što imate na računu za trgovanje. Ovi proizvodi možda neće biti prikladni za sve klijente i stoga morate biti sigurni da ste razumjeli rizike, a potražite i neovisan savjet. Ovaj materijal ne predstavlja ponudu, tražbinu niti transakciju, glede bilo kojega financijskog instrumenta. Fortrade ne prihvaća bilo kakvu odgovornost za bilo kakvu uporabu ovih komentara niti za posljedice koje iz toga mogu proisteći. Ne daje se nikakvo uvjeravanje niti jamstvo za točnost ili potpunost ovih podataka. Slijedom toga, svaka osoba koja postupi prema njima, radi to u potpunosti na vlastiti rizik.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve