Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Žene koje žele obaviti pobačaj nisu pacijentice već klijentice'

Ante Ćorušić ne misli da je ginekološki priziv savjesti na dosupnost abortusa problem. Sinoć je o tome s drugim gostima govorio u HRT-ovoj emisiji Otvoreno

Komentari 192 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar universe
    universe

    Svi normalni liječnici se trebaju pozvati na priziv savjesti i odbiti liječiti hadezeovce.

    11 Petak, 29.03.2019. u 13:18
    • Avatar kara marko

      kara marko: Universe, dobro si me nasmijao.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:59
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Hahahahaha Odličan 😂 😂 😂

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:41
    • Default avatar - TIHA VODA

      TIHA VODA: ..i sve ostale iz hrvatske komunističko-udbaške političke "elite": SDP, HNS, HSS, HSLS, ORAH, GLAS, Živi zid......

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:51
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: universe, POTPISUJEM!!!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:06
    • Avatar Forrest Gump

      Forrest Gump: ja jednostavno samo ne mogu vjerovat da smo mi tako zatucan narod, da nam ovaj stvor stoji na čelu upravljanja najjačom medicinskom ustabnovom u Hrvatskoj i da onda svojim pećinskim svjetonazorima nameće zdravstvenoj struci mediokritete... samo čekam tren kad će ...prikaži još! se zauzet za "priziv savjesti" radi liječenja i obične prehlade i globolje, jer je po njima svaka bolest prirodna i u službi božje selekcije čovječanstva - u smislu najotporniji opstaju! Nacionalna sramota je da je ovaj čovjek RAVNATELJ najeminentnije medicinske ustanove - KBC Rebro! koja uzgred, u zadnje vrijeme, samo sije smrtnošću zaprimljene djece i to isključivo nemarom, neviđenim kaosom i nestručnošću osoblja (nagomilanog politički podobnog kukolja).. ravnatelj je napravio svoju političku prćiju od renomirane bolnice!!!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:22
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: U nekoj normalnijoj sredini bi zbog ovakve izjave dobio otkaz. Samo kažem.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:36
    • Avatar Potjeh.

      Potjeh.: Vasiona: što si se uhvatio nas Hrvata i Hrvatske ? De maloj šaraj po svojima preko Drine ? Verujem da ne cveta cveće ni u tvoje preduzeće ?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 16:48
    • Avatar NemamPojma89

      NemamPojma89: Ahahahahah bravo!! +++++

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:16
    • Default avatar - kenjkalo

      kenjkalo: 😂😂😂😂 Legendo...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:59
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: @universe,bravo ! @forrest gump, bravo!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 18:09
  • Avatar soleya
    soleya

    "Ćorušić nije ni za to da se sastavi registar u kojem će biti upisani svi ginekolozi s prizivom savjesti jer smatra da to ne bi bilo učinkovito." Da, bilo bi nezgodno da se otkrije da neki ginekolozi "službeno" imaju priziv ...prikaži još! savjesti, prije podne u bolnicama u kojima rade, a popodne obavljaju abortuse u privatnim poliklinikama.

    2 Petak, 29.03.2019. u 13:14
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: ne zeli to jer dobra vecina glumi priziv savjesti a u svojim privatnik klinikama itekako to rade jer tad ipak vise zarade

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:10
    • Avatar soleya

      soleya: Naravno. Koje licemjerje! Pa šta on misli da ne kužimo toliko licemjerje, kao da svi ne znamo da se tako radi?!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:53
  • Default avatar - askica
    askica

    U bolnicama su onda alkoholičari gosti. Treba mi pomoć što su narkomani dilerima? Jer ih bolnice besplatno drogiraju metadonima (odnosno novcima svih nas).

    17 Petak, 29.03.2019. u 13:07
    • Default avatar - short-cut

      short-cut: koliko znam, trudnoća još uvijek nije bolest ...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:44
    • Default avatar - ZvonimirŠuper

      ZvonimirŠuper: Onda ni trudnice ne treba voditi kao pacijentice nego kao klijentice?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:52
    • Default avatar - askica

      askica: Neodgovorno ponašanje je dovelo i do neželjene trudnoće, ali i do alkoholizma i do ovisnosti o narkoticima. Jedina je razlika što je abortus jednokratan i plaća se , a liječenje alkoholičara i narkomana je dugotrajno i besplatno.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:07
    • Default avatar - igy00

      igy00: Brkate kruške i jabuke. Ovisnicima se pomaže zato što je stanje organizma takvo da je bez liječničke intervencije ugrožen život i zdravlje. Trudnoćom nije ugroženo zdravlje. Odnosno prekid trudnoće zbog ugroženosti zdravlja je drugi par opanaka i ne spada u ...prikaži još! ovu priču. Izbor bih dao samo onima koji su prisilno zatrudnili, a ostali neka paze što rade.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:09
    • Default avatar - ZvonimirŠuper

      ZvonimirŠuper: igy, ne ulazeći u bit nego samo logiku, trudnice nisu bolesne, znači li to da ne bi trebale besplatno imati liječnički nadzor i porod? Zar bi porod trebao biti besplatan samo u slučaju komplikacija a inače neka rađaju kod kuće?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:11
    • Default avatar - igy00

      igy00: Zato što se porod lako može zakomplicrati i tijelo je pri porodu ugroženo kao i dijete, a medicina je da može pomoći.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:13
    • Default avatar - igy00

      igy00: Jesi li vidio trudnicu nakon poroda?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:15
    • Default avatar - askica

      askica: Trudnoća se može zakomplicirati i to jako. Vjeruj znam iz vlastitog iskustva. Bez liječničke intervencije ni ja ne bih prezivjela.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:16
    • Default avatar - askica

      askica: A osim toga i alkoholičari i narkomani su se sami doveli u stanje ugroženosti po život i zdravlje, vlastitim izborom da se opijaju i drogiraju.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:18
    • Default avatar - ZvonimirŠuper

      ZvonimirŠuper: Da čitate, vidjeli bi da i ja govorim, naravno, da trudnicama treba biti dostupna besplatna medicinska pomoć. Prije se to nije radilo, većina ljudi je do 50. - tih godina rođeno kod kuće. Trudnice i djeca su umirali. Prekid trudnoće ...prikaži još! se radio kod kojekakvih baba i žene su umirale. Tko odluči pobaciti, pobaciti će. Ako ništa, "padat će niz stepenice" pa će imati spontani i opet završiti na kiretaži u bolnici.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:35
    • Default avatar - ZvonimirŠuper

      ZvonimirŠuper: askice, pa valjda su se i trudnice same dovele u stanje trudnoće?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:46
    • Default avatar - askica

      askica: Zvonimir šuper:Neodgovorno ponašanje je dovelo i do neželjene trudnoće, ali i do alkoholizma i do ovisnosti o narkoticima. Jedina je razlika što je abortus jednokratan i plaća se , a liječenje alkoholičara i narkomana je dugotrajno i besplatno.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:08
    • Default avatar - askica

      askica: A osim toga ZvonimirŠuper žena se ne može sama dovesti u stanje trudnoće. Potrebna joj je pomoć i druge strane.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:10
    • Default avatar - ZvonimirŠuper

      ZvonimirŠuper: Slažem se ali pogledaj komentara, većinom je "što nisi stisnula noge". Eto, ne postoji kontracepcija za muškarce...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:29
    • Default avatar - iinvidico

      iinvidico: Ovisnost o drogama usporedivati sa trudnocom moze samo primitivac...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:45
    • Avatar 04 06 1993 pauci

      04 06 1993 pauci: Istina. Samo sto o tome nitko ne govori. Koliko drzava trosi na alkoholicare i narkomane abortus se bar placa

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:04
    • Default avatar - short-cut

      short-cut: tu fakat ima ljudi koji mogu uspoređivati trudnoću s ovisnošću ili bolesti ... lol .... ne treba to komentirati ...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 20:18
  • Default avatar - EmilLuka
    EmilLuka

    A sad me slušaj Ante - kupi si svoju bolnicu pa se u njoj prizivaj na priziv savjesti spram pacijentica i klijentica. Osobito sve one babe što ne prodaju kontracepcijske tablete, jer znaju da će za dva dana u novine ...prikaži još! s njom. Nek si kupe svoju ljekarnu. Postupanje s pacijentima i klijentima treba biti uređeno protokolom svake bolnice, koju odobrava nadležno tijelo, i zapamti: niti jedan pojedinac s nikakvim prizivom savjesti. Osobno znam ginekologa koji se još u bivšoj državi pozivao na priziv savjest. Danas radi abortuse u privatnoj klinici svoje supruge. Raspitajte se malo što vam rade ginekolozi po privatnim klinikama! Priziv savjesti u RH mahom je pomodna bapsko-klerikalna trend-buloza. Idi u privatnu kliniku pa se izjasni u stilu hoću-neću. Malo sutra.

    3 Petak, 29.03.2019. u 12:53
    • Default avatar - jagoda-šlag

      jagoda-šlag: Sad ulazite u sferu kaznenog zakona, kada pričate o ginekologu kojeg znate - njegov priziv savjesti ide njemu na savjest, a vi budite savjestan hrvatski građanin i prijavite dotičnoga za kazneno djelo. Što se Ante tiče - ili bilo kojeg ...prikaži još! drugog ginekologa bilo gdje na svijetu - priziv savjesti nije izmislio nijedan od njih on je prisutan u europskoj i svjetskoj pravnoj stečevini. O tome, kao i o protokolu kojeg spominjete, i Ante je govorio, a to biste znali da ste i odgledali sinoćnju emisiju od početka do kraja.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:22
    • Avatar peace5

      peace5: Bar da pročitao,priziv savjesti ginekologa u svim civil.zemljama postoji...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:27
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: @jagoda Kršenje već prije pozvanog priziva savjesti se ne kažnjava, zato i imamo situaciju kakvu imamo. Svatko se može pozvati na to kako mu se prdne, a u privatnim klinikama zaboraviti na taj isti priziv.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:49
  • Default avatar - Mali Pas
    Mali Pas

    Priziv savjestti bi trebao nastupiti uvijek kad se s nekom svojom radnjom ne slažee. Dakle, vodoinsalater kad vidi klijenta da mu curi voda može se pozvati na priziv savjesti jer mu to ne dozvoljava da pristupi poslu za koji je ...prikaži još! školovan. Mi smo svi školovali te liječnike da rade svoj posao. godinama plaćamo skupo zdravstvo i sada kada se može zaključiti da smo polu lopovska država ovakvi likovi koji su se nabrali dovoljno novaca pametuju o prizivu savjesti.

    5 Petak, 29.03.2019. u 13:17
    • Default avatar - hrvaticahrvatica

      hrvaticahrvatica: Pa strasno je to tako gledat... Hoces ti zivjeti sa tom svjesti da si ubio? Hoces ti stim lezat i dizat se? Pa tko to moze gospodarit tudom savjesti ,halllo ..pa budi ti ubojica _mali pas__sanjaj ti tudu dijecu..

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:28
    • Default avatar - dosla.mala

      dosla.mala: Kako si ti skolovao lijecnike?! Ti plaćaš njihov studij? Di se to prijavim da mi ti placas studij?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:34
    • Default avatar - Sanjica89

      Sanjica89: Što ti onda nisi dopustio da te NAROD školuje za doktora i onda kiretom komadao živu dječicu iz maternice te onda s punim pravom pričao o prizivu ili neprizivu savijesti?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:03
    • Default avatar - jagoda-šlag

      jagoda-šlag: Usporedba promašena, a medicinski postupak izvođenja abortusa je samo mali segment ginekologije i nije nužno u opisu posla ginekologa, kojem abortusa sigurno nije bio inspiracija za specijalizaciju ginekologije, osim ako nije zdrave glave. Uostalom, tko si ti, ili bilo tko ...prikaži još! drugi kome to nije profesija, da pametuje o prizivu savjesti ginekologa?!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:15
    • Avatar kaius

      kaius: ja bi htio vidjet koliko privatnika i njihovo osoblje ima priziv savjesti

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 16:04
  • Default avatar - sanja985
    sanja985

    ak je tak onda su i narkomani i cugeri isto klijenti i trebali bi si sami placat svoje metadone a ne da im ih ja placam......rade nek moj novac ode nekom za abortus nego za narkomaniju

    10 Petak, 29.03.2019. u 12:46
    • Avatar Ja...

      Ja...: Ni jedno ni drugo..sam pa sam se ubia

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:00
    • Default avatar - hrvaticahrvatica

      hrvaticahrvatica: sanja985__ nije isto narkoman koji sam odlucuje o svojim zivotu i postupcima i beba koja na to nema utjecaj da bira nego njezina majka koja odlucuje oduzet mu pravo na zivot ili ne...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:14
    • Default avatar - jagoda-šlag

      jagoda-šlag: Nisu jer oni su ovisnici, a ovisnost je bolest.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:16
    • Avatar Dudek Duduman

      Dudek Duduman: A gle, normalni ljudi kad žele kontracepciju moraju kupit kondome za vlastit novac, a aborttašice bi umjesto jeftinih kondoma skupi medicinski zahvat, o tuđem trošku.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:19
    • Default avatar - dosla.mala

      dosla.mala: Kruske i jabuke.... Ovisnost je bolest koja se lijeci a trudnoca nije bolest i pobacaj nije terapija

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:32
    • Default avatar - igy00

      igy00: moja sanja, idi uči za ispit i nemoj se kresati toliko

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:10
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: jednom ovisnik zauvijek ovisnik i od takve osobe nikakve koristi a bome zena koja abortira i dalje je milijin puta korisnija drustvu za razliku od narkomana....njima bi se treba dat zlatni sut i zavrsena prica a ne milijoni i milijoni ...prikaži još! nasih novaca za nekog tko ce tak i onak to ponavljat

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:02
    • Default avatar - sanja985

      sanja985: igy00.....sve ispite koje sam trebala u zivotu davnih dana sam polozila.....a sto se tice kresanja...majka sam 3je djece tako da....al svejedno nisam maloumna da dopustim da netko drugi upravlja tudim tijelom....tko hoce pobacit ce pobacit bez obzira na zabrane i ...prikaži još! odvratne jezicine i osobno bi vise voljela da moji novci idu za takve osobe nego za niskoristi od ovisnika

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:07
    • Avatar Darko Darko

      Darko Darko: Trebalo bi napisati zakon po kojem bi otac imao pravo na abortus do 18te godine života djeteta.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:39
  • Avatar universe
    universe

    Šta ste drugo očekivali od bosanskog hadezeovca i vjerskog fanatika? Ovakvi su okupirali državu i sve institucije, sad nas polako vraćaju u srednji vijek.

    4 Petak, 29.03.2019. u 13:08
    • Default avatar - LogikaRealnosti

      LogikaRealnosti: po cemu su feministi zlo marijana?

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 15:06
    • Avatar nevidoščić

      nevidoščić: universe..lako ti je tu pod nickom pisat takve stvari ajd budi faca reci svoje ime i prezime i adresu stanovanja....naravno miševi poput tebe nebudu izašli iz svojih rupa nikad..al znaju prozivat...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 16:48
    • Avatar Robert Plant

      Robert Plant: @universe, odlicno i tocno!

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 18:10
  • Default avatar - Anonimus6666
    Anonimus6666

    OK, doc se malo zaigrao i polupao loncice pa zaboravio osnovnu razliku izmedju pacijenta i klijenta,. Uz to je zaboravio reci da te klijentice placaju za uslugu, pa su one zapravo kupac usluge. A kupac je uvijek u pravu! Tako ...prikaži još! da nema on sta moralizirati i izmisljati toplu vodu. Ako dodjem kod zubara i kazem mu da mi povadi sve zube i to placam ja, a ne HZZO, da vidim zubara koji ce to odbiti (priziv savjesti jer ne moze gledati bezube ljude, ha ha ha ha). Dakle ako nisam pacijen nego klijen onda to znaci da kupujem uslugu, to da li se ti kao doktor, mehanicar ili frizer ne slazes sa mojom zeljom nista ne mjenja na stvari.

    8 Petak, 29.03.2019. u 12:57
    • Avatar dokoza

      dokoza: Pa ako ti on ne želi prodati tu uslugu odeš nekom tko hoće i gotovo.. ne radite problem di ga nema. Oćeš abortus u RH - napravit ćeš ga bez problema. Samo što bi vi tili da vas se još ...prikaži još! i potapša po leđima.. e jbg.. može i to, samo košta, za to su ti psihijatri ;)

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:09
    • Avatar galaksija22

      galaksija22: I usput receno frizer, doktor i mehanicar ima pravo odbiti tvoj zahtijev ukoliko se on krsi sa zdravom pamecu, moralnim vrijednostima i sigurnoscu tvog i njegovog ili tudjega zivota.;) Reci mehanicaru da ti olabavi kocnice bzvz jer ti eto placas ...prikaži još! s to, zubar ti niti jedan nece povaditi sve zube i to zdrave, a frizerka ti sigurno nece stavljati kiselinu na celavu glavu da ti napravi izmisljeni minival... Kupac nije uvijek u pravu i ako krsi ljudska prava onda se svali usluzitelj bilo koje usluge ima pravo i moze usprotiviti njegovom zahtjevu.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:10
    • Default avatar - jagoda-šlag

      jagoda-šlag: Upravo suprotno, nije zaboravio napomenuti da su klijentice zato što plaćaju uslugu abortusa, medicinskog postupka na zdravoj ženi, na njen zahtjev.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:15
    • Avatar oxymoron

      oxymoron: Loncice si polupao ti! Ako dodjes kod plasticnog kirurga i kazes da ti napravi 4 dojke jer ti to zelis i placas, on nije obavezan to i uciniti i vjerojatno ce te njih 99. 9999% poslati doma. naravno, uvijek ces ...prikaži još! negdje naci ludjaka. No to nije stvar njegove profesionalnosti, vec dijagnoze kao i u tvom slucaju. A tu bi onda (obojici) lijecenje trebalo preuzeti zdravstveno osiguranje.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:17
    • Default avatar - dosla.mala

      dosla.mala: Svaki pruzatelj usluge, bilo koje, te ima zakonsko pravo odbiti i ne pruziti ti uslugu pa zasto nebi i doktor smio odbiti ubiti zivo i zdravo bice. Eutanazija nije zakonom dozvoljena, nemoze ti skratit muke kad sam pri zdravoj pameti ...prikaži još! zelis okončati zivot jer se patis al zato dode zena i ajmoooo udri misko trgaj cupaj van jer ja to hocu i nitko nesmije rec ok ti oces ali ja to necu napraviti, neka postoji priziv savjesti jer doktor dnevno podarada djecicu, bori se za njih i pazi kroz trudnocu mozda nemoze spavat mirno znajuci da ih i ubija svjesno na zahtjev.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 13:38
    • Avatar nevidoščić

      nevidoščić: anonimus..imaš mozak na razini amebe... znači ti dođeš kirurgu u bolnicu i narediš mu odreži mi ruku jer ja tako želim i on ti mora odrezat ruku...strašno koju pamet imaš...hehehe....

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 16:45
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @nevid, naravno da mi mora odrezati ruku, samo mi prije toga uredno da racun koji trebam platiti. Vidis tu je kvaka, zato sto kirurg za potpuno nepotreban zahvat rezanja zdrave ruke moze uredno napisati racun u iznosu koji mu se ...prikaži još! svidi, pa tako i 50 miliona €, nitko mu to ne moze zabraniti, posto odstanjivanja udova na zahtjev nije standardni postupak koji se izvodi na dnevnoj bazi, a ja onda mogu ili platiti ili otici kod drugoga koji je jeftiniji. S druge strane usluga abortusa je unaprijed predvidjeni zahvat za kojeg je unaprijed propisana cijena u svakoj od bolnica u Hrvatskoj. Tako da ocito moj mozak na nivou amebe je daaaaaaaleko napredniji od tvoga.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 16:56
    • Avatar nevidoščić

      nevidoščić: anonimus....nejde ti to baš tako lako niti jednostavno... u ljudskom društvu svi zahvati i radnje van "normalnih" se provjeravaju ...ti da tako dođeš kirurgu on bi te prvo prijavio da imaš psihički poremećaj i išo bi na psihičko liječenje i ...prikaži još! ispitivanje....isto tako i za druge poslove....van normale ideš pravo na psihijatriju pa da imaš i milijardu u đepu...uzmi si Howard Hugesa...bio najbogatiji i najslavniji čovjek na svijetu i umislio si da sve može pa ono znamo kako je završio...a ti i dalje budi ameba i probaj tako nešto slično napravit i tražit....brzo te budu riješili sa psihoticima ....

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 18:18
  • Avatar Lopud
    Lopud

    Ma nije vrijedan komentara, neka kaže koliko je pobačaja napravio privatno i nakon 12 tjedana trudnoće.

    Petak, 29.03.2019. u 13:52
  • Avatar bcelija
    bcelija

    Kad je upisivao medicinski fakultet nije prizivao savjest pa upisao strojarski ili ekonomski?????

    3 Petak, 29.03.2019. u 13:48
    • Avatar Captain Obvious

      Captain Obvious: Pa polozio je i Zenevsku zakletvu u kojoj izmedu ostaloga stoji citiram: "Apsolutno ću poštovati ljudski život od samog začetka." mislim da ne moze biti jasnije, te plus ustavom mu je zajamceno pravo na priziv savjesti. Naravno da bi vi ...prikaži još! voljeli prisiliti nekoga na nesto ali to tako ne ide. Ugodan dan.

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 14:37
    • Avatar bcelija

      bcelija: Sic/ +++

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 17:53
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    I muškarci koji zaborave "stisnuti kumplung" su uglavnom klijenti..

    Petak, 29.03.2019. u 13:12
  • Avatar sebaa
    sebaa

    Bas si pacijent i to za malo bolju ustanovu!!

    Petak, 29.03.2019. u 13:03
  • Default avatar - Dodica
    Dodica

    Slazem se da ne treba biti besplatan, ali ga onda i napravite kak spada kad zena vec to trazi i plati i bok... Javna tajna je da se u bolnicama prizivaju na savjest, a privatno rade pobacaje. Trudnoca se u ...prikaži još! teoriji moze dogoditi "samo tak"... Ok moze doc da zakaze kontracepcija, pukne kondom, bla bla bla... Ali ono sto se slazem sa mnogima ovdje, alkoholizam se ne moze dogoditi slucajno niti ovisnost o drogama, tu ides svjesno, a mi te gluposti placamo. Ne zelim placati ni abortuse, a bome ne zelim placati ni narkomane i alkice pod krinkom lijecenja...

    Petak, 29.03.2019. u 13:36
  • Default avatar - marija50
    marija50

    Bravo i onda ne mi neka netko kaže da ne zarađuju na tuđim problemima i bolima .

    Petak, 29.03.2019. u 13:26
  • Avatar musakax
    musakax

    Šti je sa predebelima koji kilažom direktno i svjesno ugrožavaju svoj organizam te zapravo djeluju suicidalno ili....oni koji puše kutiju i više na dan, ...oni koji loču....pa sve je to napad na život i po toj logici su svi klijenti....

    1 Petak, 29.03.2019. u 13:08
    • Default avatar - kenjkalo

      kenjkalo: Mudro zboriš. Oni koji imaju kolesterol jer žderu sve i svašta a nisu čak ni debeli. Šećeraši isto, psihički bolesnici,... Ajmo sve naplatit onda. Priziv savjesti do 16:00, ali za neku lovu može dežurstvo ili neka klinika u kojoj ti ...prikaži još! isti kojima radi savjest uredno rade abortuse... Hmmm...

      Odgovori Petak, 29.03.2019. u 18:03
  • Avatar rossi2011
    rossi2011

    krkansko objašnjenje

    Petak, 29.03.2019. u 13:56
  • Default avatar - Mali Pas
    Mali Pas

    Svi vjernici, vjerni supružnici koji rado umoče nekoj prijateljici ili kolegici vrlo bi rado čekali da im se rodi još neko djetešce da mogu skrbiti o njemu. Licemjeri očajni. Zašto liječimo drogeraše koji sami posežu za drogom, debele lijenčine koje ...prikaži još! psiholozi proglašavaju bolesnicima, alkoholičare, sve te kategorije također nisu pacijenti nego klijenti.

    Petak, 29.03.2019. u 13:24
  • Default avatar - EricP
    EricP

    Zovi ih kako hoćeš, ali pobačaj ćeš napraviti!

    Petak, 29.03.2019. u 13:16
  • Avatar zippysnake
    zippysnake

    Ja mislio da je ovaj pametan covek, OK ima diplomu i kuzi svoj posel ali majstore tvoje je da ljecis pacijente a ne razmisljas o vjerskim glupostima!!!

    Petak, 29.03.2019. u 13:08
  • Default avatar - komentares
    komentares

    ti si pacijent i to malo zesci

    Petak, 29.03.2019. u 13:54
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message