Obavijesti

Ostalo

Komentari 1

Mazda 2: Predvodnica nove generacije automobila

Mazda 2: Predvodnica nove generacije automobila
8

Mazda2 je jako napredovala - lakša je i atraktivnija od prethodnice, ima ekonomičnije motore, bogatije pakete opreme i bolje ju je voziti

VIDEO

Prije pet godina Mazda6 je najavila novu, dinamičniju budućnost Mazde pod sloganom "Zoom, Zoom". Danas nova Mazda2 predstavlja evoluciju ove filozofije objedinjujući užitak u vožnji s ekološkom osviješćenošću i naprednim tehnološkim rješenjima. Za razliku od većine konkurenata iz klase gradskih automobila, Mazda2 nije narasla u dužinu i nije otežala, naprotiv. Od prošle generacije je kraća 40 mm (3885 mm) i u prosjeku lakša 100 kg. Kotači su postavljeni u same kutove karoserije, zbog čega je ostavljeno dovoljno mjesta za smještaj putničke kabine. Ona je u predjelu glave i ramena jedna od najprostranijih u klasi. Smanjenje mase i dimenzija pozitivno se odrazilo na vozne osobine, a još važnije - smanjena je potrošnja goriva i emisija ugljičnog dioksida. Za konstrukciju karoserije korišteni su čelici visoke čvrstoće, čime su stvoreni uvjeti da se postigne čak 20% veća otpornost na uvijanje uz tanje stijenke čeličnih limova i nosača.
Prošla generacija Mazde2 je po pitanju voznih osobina bila među najboljima u klasi, a prvi dojmovi iz vožnje potvrđuju da nova "dvojka" može još i bolje. U gradu je iznimno okretna i pregledna, a zbog malih dimenzija uvijek ulijeva povjerenje da će se naći parkirno mjesto viška. Na otvorenoj cesti do izražaja dolazi izvrsno izbalansiran ovjes, brz i precizan mjenjač te direktan električni servoupravljač. U kombinaciji s najsnažnijim benzinskim motorom performanse su solidne, no jasno je da su karoserija i ovjes Mazde2 spremni i za mnogo više KS-a i kraticu MPS.
Pasivna sigurnost temelji se na naprednom sustavu apsorpcije energije udarca, a osim prednjih zračnih jastuka, dostupni su bočni zračni jastuci i zavjese. Prodaja Mazde2 u Hrvatskoj je već počela, a cijene se kreću od 82.425 do 122.175 kuna.

MAZDA 2                           1.3i (75KS)   1.3i (86KS)   1.5i
obujam (ccm):                    1349             1349             1498 
snaga (KS):                        75                 86                 103
okretni moment (Nm):          121               122               137   
maksimalna brzina (km/h):  168               172              188
ubrzanje do 100 km/h (s):   14,0              12,9             10,4  
potrošnja (l/100km):            4,6/5,4/6,9; 4,6/5,4/6,9; 4,9/5,9/7,6
cijena (kuna):                      82.425          103.425       122.175

PLUS:
Dizajn, vozne osobine, prostranost, ekonomični motori, opremljenost
MINUS:   
Dizel-motor u ponudu dolazi tek kasnije

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode