Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Najbolje dijete: 90dnevna dijeta: Održavanje mase

Skinuti kilogrami neće se vratiti nastavite li i idućih 90 dana s pravilnim odabirom i kombinacijom namirnica te pijenjem vode

Photos
Foto: Photos
0 komentara

 Pazite na vremenske razmake između obroka, pijte dovoljno vode i provodite tjelesne aktivnosti koje ste počeli ranije. Nakon početnih 90 dana već ste zamijenili masnu i slatku hranu s ukusno i pomno sastavljenim jelovnicima koji poboljšavaju vaše zdravlje i raspoloženje. Važno je u idućih 90 dana nastaviti doručkovati voće ili povrće, paziti na kombinaciju namirnica i planiranje dnevnih obroka. Nastavite piti barem 1,5 litru vode. U održavanju vaše nove težine i dalje redovito vježbajte. Najvažnije je da se ne vratite "starom" načinu prehrane.

LIJEČNIČKI NADZOR
Debljina je složena bolest i zato je potrebno mršavjeti pod liječničkim nadzorom. Debljina prouzročuje razne ozbiljne bolesti, a posljedica je prerana smrt. Već se pet izgubljenih kilograma pozitivno odražava na vaše zdravlje i motivira vas da nastavite. Liječnik će pomoći u ostvarenju ravnoteže između unosa kalorija i potrošnje hrane, odredit će bit problema te će vam pomoći u prepoznavanju razloga vaše debljine.
ZDRAV ŽIVOT NAKON DIJETE
I sljedećih 90 dana doručkujte samo voće, a jedite ga i za međuobrok. Za iduća dva obroka, ručak i večeru, pripazite na njihov vremenski raspored i svakako pravilno kombinirajte namirnice. Ako sljedećih 90 dana izgubite još tri kg, znači da se metabolizam organizma mijenja.
RASPORED OBROKA
 Ujutro i popodne jedite voće (može i više puta do ručka). Ako je ručak sastavljen od bjelančevina, večerajte nakon četiri sata, a ako je ručak sastavljen od škrobnih namirnica, večerajte nakon tri sata. Tijekom voćnog dana obroci su češći, ali ne pretjerujte. Ne zaboravite piti. Ponekad ste samo žedni, a ne gladni.

DORUČAK: Za doručak i užinu jedite voće, voćne i povrtne sokove ili voćna jela. Ujutro čim se probudite, popijte čašu gazirane ili mlake vode kojoj možete dodati žličicu meda, jabučnog octa ili limunova soka. Ako tijekom prijepodneva ogladnite, pojedite voće. Ako ste jako gladni, pojedite bananu. Voće možete zamijeniti sirovim i svježim povrćem.
RUČAK: Za ručak kombinirajte namirnice prema predloženim načelima. Ne morate se odricati ni jedne vrste hrane. Uz proteine uvijek ide povrće. Kad za ručak pečete meso, ribu ili sir, nakon obroka možete pojesti još i tri dl bistre juhe. Ako je mesni obrok spravljen kao varivo, juha nije obvezna.
VEČERA:Za večeru ne morate više jesti istu hranu kao i za ručak. Važno je samo da za večeru pravilno kombinirate namirnice. Naravno, uvijek možete sačuvati i dio ručka za večeru i uštedjeti na vremenu. Nećete pogriješiti ako za večeru pripremite zdjelu salate sa Zvijezda maslinovim uljem ili povrće obogaćeno orašastim plodovima, omiljenim začinima ili preljevom od jogurta.

VITAMINSKI DAN
Voćni dan čisti tijelo i štiti srce. Jedite što više voća, i to s korom. Ako ne volite svježe voće, ogulite ga i skuhajte. Umjesto šećera dodajte grožđice ili gusti sok. Ako ne podnosite mnogo voća, možete pripremiti povrće. Tijekom voćnog dana ne gladujte - priuštite si voće ili voćni obrok svaka dva sata. Neće štetiti ako voću dodate žitne pahuljice ili jogurt.

PIĆE
Još je najbolja voda, najmanje 1,5 l na dan. Prihvatljivi su i nezaslađeni čajevi. Svježi voćni i povrtni sokovi puni su ljekovitih sastojaka, ali ih ne ubrajamo u pića nego u samostalan obrok.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message