Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
0 komentara

Hrvati obožavaju spravice i za njih će dosta potrošiti

Originalno namijenjeni lakšoj komunikaciji na poslu, od mobitela do web-kamera, spravice sve više postaju sastavni dio kućne opreme

Shutterstock
Foto: Shutterstock
0 komentara

Čak 17 posto Hrvata za razne spravice, od web-kamere do zvučnika za računalo, izdvojit će 5000 kuna pa i više. I to po gadgetu, odnosno modernoj tehnospravici. A 48 posto Hrvata dat će između 1000 i 5000 kuna, pokazala je anketa konzultantske kuće Proago. No prava navala tek slijedi. Današnji studenti, a sutrašnji poslovni ljudi, koji su odrasli s web-kamerama i mobitelom, ne štede ako su posrijedi gadgeti. Umjesto karte oni su navikli koristiti GPS sustav, a umjesto da se druže, dopisivali su se SMS porukama. Odrasli uz gadgete gledaju ih kao “produžetak” sebe. Mobitel možda otežava ignoriranje šefa koji zove na neplanirani sastanak ili punice koja želi provjeriti gdje joj je zet. No neophodan je za dogovor ili planiranje druženja. I
“normalan” život. A kao takvi oni nemaju cijene.

VISOKU CIJENU PLAĆA I ZEMLJA
Većina spravica je većim dijelom plastična, a kako se često mijenjaju, to stvara goleme količine otpada koji se ne razgrađuje

DANAS NOVO, SUTRA STARO
Neumoljivi tehnološki napredak tjera na kupovinu novih mobitela ili računala, iako stara još sasvim dobro rade.

ŽENE VIŠE PATE NA IZGLED
Spravice koje dobro izgledaju, ali nisu tehnološki ili informatički napredne kupuje 38 posto žena naprema 19 posto muškaraca.

GADGET KAO PRESTIŽ
Ono što je nekad bio nakit ili automobil, danas su sve više spravice. Odaju ne samo imetak nego i posao.

MUŠKARCI ŽELE SKUPE MARKE
Mobitele, zvučnike proslavljenih marki nikad neće kupiti 19 posto muškaraca i 33 posto žena. Markama je vjerno 40% muškaraca.

>>> Zalihe se obnavljaju Oko 40 posto ispitanika novu spravicu kupit će jedanput na godinu, četiri posto čim se pojavi nešto novo, a svaki stoti jedanput na mjesec.

>>> Studenti i mladi radnici spremnije odvajaju novac za tehnonovotarije nego starije generacije koje ih rabe samo ako im o tome ovisi posao.

>>> Gadgete kupuju i tvrtke. Tijekom jedne godine samo američke
tvrtke potroše pet milijardi dolara na špijuniranje djelatnika

>>> Ventilatori napajani iz USB-a, grijači šalica i slične spravice služe samo za zabavu. Za zabavne gadgete specijalizirao se www.hocuto.hr.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message