Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Organizacija je pola uspjeha: 'Vrijeme je na mojoj strani'

Gospodar dana: Razmišljanje, razgovor i akcija tri su “potrošača” vremena te će njihovo pravilno tempiranje uskladiti kazaljke na osobnom i stvarnom satu

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

Postoje dvije vrste vremena - vrijeme koje pokazuje sat i stvarno vrijeme. Vrijeme na satu promatramo kroz minute, sate, dane i godine. To vrijeme svima prolazi jednako, a stvarno vrijeme je relativno te ono ili leti ili prolazi polako - ovisno o tome na koji način obavljate posao. Dobra vijest je da stvarno vrijeme ne određuje sat, nego ga sami kreirate te stoga možete njime i upravljati. Za početak uklonite sva ograničenja koje si postavljate izlikama “nemam dovoljno vremena” ili “sada nije pravo vrijeme” te krenite na posao. Razlog zbog kojeg osjećate da vam je dan prekratak za sve poslove koje trebate obaviti najčešće je loše upravljanje vremenom. Kako biste zagospodarili radnim vremenom, upotrebljavajte elektronski planer dana ili plan rada jednostavno razradite na papiru te odredite prioritete. 

Tri su “potrošača” vremena - razmišljanje, komunikacija i akcija. Ma kojim se poslom bavite, vaš će rad proći kroz te tri faze. Odredite koliko ćete vremena potrošiti na razmišljanje o idejama, na razgovor s kolegama, a koliko na konkretnu akciju.

Olakšajte si organizaciju poslova

Sastavite popis dnevnih zadataka i obveza, no ne proširujte ga jer vam predugačka lista poslova neće biti od pomoći. Odvojite dovoljno vremena za važne sastanke i aktivnosti. Vodite raspored sastanaka.

Dobar plan za početak radnog dana

Svakog dana prvih pola sata posvetite planiranju radnog vremena i izradi plana rada. Kada vas pritisnu rokovi, isključite društvene mreže, mobitel i telefon te na poruke odgovorite kad sve završite. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message