Dok prosječna žena partneru kupi oko 51 posto sve odjeće koju ima u ormaru, muškarac njoj kupi oko 31 posto i to najčešće nakon što to od njega zatraži
Polovicu muškarčeve odjeće kupuje mu njegova partnerica
Često se kaže kako iza svakog uspješnog muškarca stoji uspješna žena, a ova se tvrdnja osobito može primijeniti na odijevanje "uspješnog" muškarca, otkrilo je istraživanje robne marke Joe Browns provedeno na oko 2000 ljudi. Oko 51 posto sve odjeće u muškom ormaru kupila je njegova djevojka ili supruga. Istovremeno, žena u ormaru ima tek 30 posto odjeće koju je dobila od svog partnera, i to najčešće nakon što je sama izbrala što želi.
Oko 68 posto muškaraca izjavilo je kako nose odjeću koje su im poklonile partnerice kako bi im udovoljili, no također i jer vjeruju u njihov ukus. Žene u mjesec dana prosječno provedu dva sata kupujući odjeću za partnera. Muškarci su se pokazali rastrošnijima u šopingu, pa su tako spremni izdvojiti više novaca za pojedini artikl, bilo za sebe ili nju.
- Očito je kako je ženama stalo do toga kako izgledaju, ali i također paze o odjevnom stilu svog partnera koji ih na neki način predstavljaju društvu - izjavio je glasnogovornik istraživanja, Simon Brown.