Otkrijte koja su vaša prava kada govorimo o vodoopskrbi, što imate pravo tražiti te na koji načine se možete žaliti ako se prekrše vaša potrošačka prava
POTROŠAČKI TRIKOVI
Tko je odgovoran za štetu na aparatima zbog visokog tlaka?
Ako ste imali problema s vodoopskrbom i niste znali što napraviti u određenim situacijama, donosimo vam koja su vaša prava, ali i što napraviti u slučaju kršenja istih. Davatelj usluge vodoopskrbe, kako donosi Dalmatinski potrošač, pored toga što je u obvezi osigurati dostatne i zdravstveno ispravne količine vode za piće, dužan je:
- utvrditi tehničko-tehnološke uvjete ugradnje mjernog i regulacijskog uređaja na dijelu stambene zgrade koja čini samostalnu uporabnu cjelinu (stan, poslovni prostor, garažu i sl.).
- na zahtjev potrošača – suvlasnika stambene zgrade sa zajedničkog uređaja za mjerenje potrošnje pojedinačnih potrošača, dužan je ugraditi mjerni uređaj.
- troškove ugradnje mjernog uređaja, sukladno tehničko-tehnološkim uvjetima davatelja usluga, snosi potrošač.
Što imate pravo tražiti?
- osiguranje optimalnog pritisaka vode < 6 bara,
- naknadu štete na uređajima (stroj za pranje robe ili posuđa, bojler i sl.), a kvar nastao je zbog previsokog pritiska.
- račun za utrošak vode na vaše ime i temeljem izmjerene potrošnje.
Ako niste zadovoljni pruženom uslugom ili imate primjedbe, imate pravo:
- Uputiti pismeni prigovor davatelju usluga vodoopskrbe,
- Ako vas odgovor ne zadovoljava, uputite žalbu povjerenstvu za reklamacije,
- Niste zadovoljni s rješenjem povjerenstva, zatražite zaštitu putem Državnog inspektorata, pa i putem suda ako smatrate da su vam uskraćena prava.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku