Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Upoznajte članove žirija natječaja za poduzetničku ideju

Upoznajte članove žirija projekta 'Pametnom idejom do uspjeha'. Naš žiri sastavljen je od stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u poduzetništvu

Pixsell
Foto: Pixsell
0 komentara

Upoznajte članove žirija projekta 'Pametnom idejom do uspjeha'. Naš žiri sastavljen je od stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u savjetovanju, obrazovanju i podizanju uspješnih poduzetničkih projekata. 

Dario Palčić 

Dario Palčić  je zamjenik direktora Sektora za poslovanje sa stanovništvom i malim poduzetnicima u Volksbank d.d. Ima 14 godina bankarskog iskustva, posebno u dijelu poslovanja s pravnim osobama. Uža specijalnost su mu micro i SME poduzeća. Ima 40 godina, oženjen je i otac je trojki od 8 godina. 

Kao poslovni uspjeh navodi organizaciju Odjela za poslovanje sa malim poduzetnicima u Volksbank d.d. te ostvaren neto rast aktive (plasmana) micro poduzećima za 18% u roku od 5 mjeseci. Sve to u relativno nepovoljnim tržišnim uvjetima (financijska i gospodarska kriza 2011.), kada je promijenio poslodavca, djecu upisao u prvu godinu osnovne škole djece te upisan doktorat supruge, čime je još više ponosan na ostvarene rezultate.

Što se tiče njegove definicije pametne poslovne ideje, obično je veže uz događaj iz prošlosti koji je u sadašnjosti rezultirao uspjehom na način da se ostvario planirani cilj, koji mora biti definiran kroz četiri faktora i to: 

1. nešto smo novo naučili 

2. nešto smo novo stvorili 

3. nikome nismo naštetili 

4. nešto smo zaradili 

Tanja Pureta 

Tanja Pureta je magistrica psihologije, specijalistica organizacijske i industrijske psihologije, sa osmogodišnjim radnim iskustvom u dvije renomirane međunarodne tvrtke: Pliva d.d. i IBM Hrvatska d.o.o. Nositeljica je brojnih certifikata poslovnih treninga pohađanih u zemlji i inozemstvu. 2002. postaje direktorica poduzeća 'Ramiro', koje se bavi pružanjem konzultantskih usluga u području poslovne psihologije. Njen najveći uspjeh jest nagrada PRIMUS 2010. za najboljeg poslovnog savjetnika u kategoriji Ljudski potencijali, edukacija i trening. 

Pametna poslovna ideja za nju mora na određeni način biti nova (ona ne mora biti nova u apsolutnom smislu – može biti novi spoj već postojećih ideja ili primjena neke dobre ideje iz jednog područja u drugom). Također, mora imati konkretnu uporabnu vrijednost: treba rješavati neki problem ili unaprijeđivati nešto što je ljudima u interesu i u čemu vide konkretnu dobrobit. 

Zoran Đorđević 

Zoran Đorđević je direktor Executive MBA programa Visoke poslovne škole Cotrugli i jedan je najzaslužnijih za međunarodno priznanje Cotrugli EMBA programa koji sada nosi međunarodni certifikat udruge 'Association of MBAs ‐ AMBA', čime su MBA programi Cotrugli Business School postali jedini međunarodno priznati MBA programi u Hrvatskoj. Od 2006. g. stalni je član komisije za obranu poslovnih planova na Executive MBA i MBA programima pri Cotrugli Poslovnoj školi i savjetnik na više start-up projekata.

Pametnom poslovnom idejom smatra onu koja ima kupca, bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, jer je svima u poslovnom svijetu zajedničko to da - prodaju 'nešto'. Ističe kako je realizacija ideje faktor na kojem mnogi zanimljivi projekti odnosno ideje - padaju. 

Željko Kovač 

Željko Kovač je direktor i vlasnik Centra za poduzetništvo Zagreb. Iza njega je preko 20 godina rada u segmentu srednjeg i malog poduzetništva, a specijalnost mu je rad na uspostavljanju malih poduzetničkih inicijativa. Ponosi se činjenicom da je kroz svoj dosadašnji rad pokrenuo preko 200 malih poduzetničkih ideja. Ovaj 57-godišnjak stres vezan uz radne aktivnosti neutralizira bavljenjem sportom, a posebna mu je strast - trčanje.

Njegova definicija uspješne poslovne ideje je svaka ideja koja uspije na tržištu i zadovolji potrebe proizvođača i korisnika. 

Donald Mudrinić 

Donald Mudrinić diplomirani je inženjer strojarstva, ali većinu svog radnog vijeka proveo je u marketingu, te je završio i MBA u Zagrebu. Od 2000. godine zaposlen je u marketingu Vipneta gdje je prvih pet godina proveo u odjelu dodatnih usluga. Vodio je projekt uvođenja usluge Vip parking koju su osmislili i napravili Vipnetovi stručnjaci.

Posebno je ponosan na tu uslugu jer osim što je inovacija koju su preuzeli operateri diljem svijeta, realizirana u pravom poduzetničkom duhu u vrlo kratkom roku. Smatra da je kod razvoja neke ideje važna kreativnost, ali da je još bitnija njena relevantnost, na koji način će korisnicima olakšati život i rješavati probleme. I naravno, na kraju ne treba zaboraviti isplativost. Prije šest godina preuzima funkciju rukovoditelja odjela marketinga za poslovne korisnike. Od 2008. godine rukovoditelj je odjela privatnih korisnika te je izmedju ostaloga radio na osmišljavanju strategije i pozicioniranja branda Tomato. Trenutno je rukovoditelj Odjela marketinga za privatne i poslovne korisnike. Otac je dvije djevočice i veliki zaljubljenik u jadranske otoke.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message