Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
0 komentara

Za uspješan dan valja ga započeti dobrim buđenjem

Jutarnju energiju vam može dati vježbanje, a ako nemate energije za nju, barem se protegnite da pokrenete mišiće i ne zaboravite čašu vode

Fotolia
Foto: Fotolia
0 komentara

Večernje pripreme jutro će osloboditi stresa. Izglačajte odjeću, pripremite užinu, potražite ključeve, isplanirajte hranjivi doručak i slično. Ovi jednostavni zadaci oduzet će vam manje od pola sata i uštedjeti mnogo živaca. Napišite i popis obveza za sljedeći dan. Zapišite sve što se ne može odgoditi za naredni dan. Nemojte pretrpati popis, a tako i svoj dnevni raspored, nerealističnim zahtjevima. Ako vam budilica proizvodi jako iritantan zvuk, električna britvica vam grebe kožu, a brisači na automobilu su neispravni, popravite te probleme i zauvijek eliminrajte stresne čimbenike iz svog života. Nama nikakvog ratzloga da se suočavate sa svakodnevnim neugodnosima koje je lako riješiti uz malo vremena i novca.

>> Slušanje glazbe djeluje pozitivno i motivirajuće. Dok se spremate za posao, pustite malo glazbe koja vas čini sretnima. Ako ste ujutro razdražljivi i nervozni, pokušajte se umjesto u hladnoj otuširatu u vrućoj vodi - to može djelovati smirujuće.

>> Već pola sata ujutro znači razliku između skladnog jutra i kaotične jurnjave. Da biste se mogli ranije probuditi, odite ranije na spavanje i pobrinite se da je spavaća soba ugodne temperature. Stručnjaci preporučuju između 12 i 24 stupnja C.

>> Ustajenje je mnogo ljepše ako se možete veseliti novom danu. U svoj svakodnevni plan uključite i aktivnosti koje vam pričinjavaju zadovoljstvo. Energiju vam može dati vježbanje, a ako nemate energije za nju, barem se dobro protegnite da pokrenete mišiće.

>> Stvorite red u životnom prostoru. Organizirajte svoj dom tako da uvijek točno znate gdje vam stoje stvari. Zatim, koncentrirano stavite stvari na njihovo pravo mjesto svaki put kad ih upotrijebite. Tako ćete si uštedjeti stresno traženje.

>> Ne vozite kući s praznim rezervoarom - napunite ga. Ostavite li posjet crpki za ujutro riskirate nepotrebni stres i moguća kašnjenja

>> Čim se probudite, popijte čašu vode. Već i lagani nedostatak tekućine može izazvati umor i manjak koncentracije





Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message