Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
1 komentara

Otkrili smo: I muška i ženska kozmetika imaju iste sastave

Sastav ženskih i muških proizvoda koje smo usporedili vrlo je sličan. Najčešće razlike su u boji pakiranja i mirisima koji su za žene ipak mnogo intenzivniji...

1 komentara

Usporedbom deklaracija Balea gelova za brijanje za žene i muškarce uočili smo nevjerojatnu sličnost: muški i ženski gel sadrže gotovo identične sastojke.

Osim u tri sastojka više kojih ženski gel ima da bi mirisao bolje, muški i ženski gel za brijanje razlikuju se i po cijeni. Za 200 mililitara Balea gela muškarci će dati 16,90 kuna. Ženski gel istog proizvođača jeftiniji je dvije kune, ali ima i 50 mililitara manje. To znači da mililitar ženskog stoji 10 lipa, a muškog lipu manje. Ženski gel proizvođača Afrodita stoji 14,90 kuna, a sličan njemu, samo za muškarce koji je ujedno i šampon, tri kune je jeftiniji. Oba imaju 250 mililitara. I kod ovoga para proizvoda najuočljivija je razlika u sastojcima za miris. Proizvodi za žene imaju više takvih sastojaka.

Isto stoje Rexona Invisible atiperspirant protiv mrlja, no ženski ima 10 mililitara manje. U drogeriji u kojoj smo kupovali navedene proizvode većina polica namijenjena je ženama, a tek mali dio kozmetici za muškarce. Teško je i uspoređivati proizvode. Među hidratantnim kremama jedva smo pronašli onu za muškarce, ali zato smo se teško snalazili u svoj sili ženskih krema. Ima ih dnevnih, noćnih, za 20., 30. ili 40. godine, protiv bora, protiv mrlja... 

Muška krema od 50 mililitara stajala je 50,90 kuna, a isto toliko mililitara namijenjenih ženama bili su tri kune skuplji. Primijetili smo i da je kozmetika za žene često ružičasta, a na njoj su nerijetko natpisi sexy, love ili gloss. 

Na proizvodima za muškarce piše power ili sport. Slično istraživanje proveli su nedavno i u društvu za zaštitu potrošača u New Yorku te dokazali da ne samo da žene zarađuju manje od muškaraca, nego i da za puno proizvoda plaćaju više. U društvu su uspoređivali 794 cijene muške i ženske kozmetike, odjeće i obuće, pa čak i igračaka za dječake i djevojčice. Našli su majicu koja je 15-ak kuna skuplja od identičnog komada odjeće za muškarce. I ženski dezodorans bio je skuplji od muškog, a skuplje su bile traperice, šamponi, sapuni, britvice... U 55 posto slučajeva iste ili slične igračke za djevojčice bile su skuplje od onih za dječake.

U njujorškom društvu su takvu situaciju prozvali seksističkom i porezom na spol. Smatraju da žene tijekom života na različitu robu potroše tisuće dolara više nego muškarci. Pozvali su potrošače da im na društvenim mrežama navedu svoje primjere kako bi zajedno pritisnuli proizvođače da ujednače cijene.     

24sata

24sata

24sata

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message