U udruzi Potrošač rekli su nam da pružatelj usluge po zakonu mora vratiti novac ako ne može pružiti uslugu koju je građanin već platio. Iz hotela pozivaju na dogovor
Platio, no uslugu nije dobio: Moraju li mu vratiti novac?
Pitanje: Imam mjesečnu kartu za wellnes u Trakošćanu, a u bazen me nisu pustili jer su drugi gosti rezervirali hotel. Smiju li to?
Neadekvatan prigovor
Odgovor: Klijent nije na adekvatan način podnio prigovor u hotelu Trakošćan, da jest, sigurno bi bio zadovoljan rješenjem. Radi se o klijentu koji je kupio mjesečnu kartu 16. lipnja, a hotelski bazen je za javnost bio otvoren do 17. srpnja, od kada je hotel zakupljen za košer goste, objasnila je Vera Kanjuga Starčević, direktorica hotela, i pozvala našeg čitatelja da im se javi kako bi našli rješenje za zajedničko zadovoljstvo.
U udruzi Potrošač rekli su nam da pružatelj usluge po zakonu mora vratiti novac ako ne može pružiti uslugu koju je građanin već platio.
Naći ćemo rješenje za sve probleme
Prevareni ste, imate problem? Javite se na 0800 242424, ili na potrosac@24sata.hr.