Obavijesti

Promo sadržaj

1. Međunarodni susret turističkih influencera

1. Međunarodni susret turističkih influencera
11

Čak 30 influencera uz Hrvatske, ali i sa svih kantuna svijeta – od Italije, Poljske i Velike Britanije, pa sve do dalekog Brazila i Koreje! – imati će od 1. do 5. lipnja guštati u prigodnim sadržajima u sklopu 1. Međunarodnog susreta turističkih influencera, u Splitsko – dalmatinskoj županiji.

UVIJEK JEDINSTVENA Srednja Dalmacija posegnula je za, kako kažu njeni čelni ljudi, veoma moćnim marketinškim alatom koji do sada nije dovoljno upotrebljavan – influencerima! Naime, u organizaciji Turističke zajednice Splitsko - dalmatinske županije i Croatia Hot Spots magazina, čak 30 zvučnih domaćih i stranih imena, koje svakako predvode omiljena domaća Instagram cura Ella Dvornik te Goran Jović, poznati hrvatski putopisac, ali i strani influenceri i Tik Tokeri poput Laure Budryte, CroLove blogera, Petre Čolak… koji će Srednju Dalmaciju kroz svoj kreativni izraz, simpatične dosjetke i fotografiju približiti stotinama svojih pratilaca. 

OGROMAN MARKETINŠKI POTENCIJAL. Da su influenceri itekako karta koju u marketinškom smislu treba odigrati, zna i prvi čovjek Turističke zajednice Splitsko-Dalmatinske županije, Joško Stella. Prema njegovim riječima, iako se društvene mreže već uveliko koriste za promociju turističkih ljepota županije, tek sada će se ogroman potencijal koji donose influenceri u potpunosti staviti u pogon, i to pod atraktivnim hashtagom #CentralDalmatiapower.

"Pokrenuli smo destinacijsku kampanju #CentralDalmatiapower koristeći snagu influencera." tvrdi Stella. "Do sada smo veoma ozbiljno koristili društvene mreže Facebook, Instagram i YouTube za promociju, aktivni smo i u drugim kanalima promocije kao što su sajmovi, međutim, ovo je jedan kanal kojeg nismo dovoljno implementirali i smatramo da će polučiti veliki doseg do potencijalnih gostiju. Imamo prirodne ljepote, savršenu destinaciju koju treba promovirati u svakom mogućem obliku. Ciljamo na publiku koja prati ove influencere, zamislite koliki će broj ljudi vidjeti objave od tridesetak influencera koji će biti naši gosti." zadovoljno napominje Stella, dodajući kako ovoj kampanji nije samo cilj promocija destinacije, već i povezivanje hotelijera i ugostitelja s influencerima, ali i edukacija mladih ljudi koji žele to postati, da vide kakav je to posao. Utjecaj influencera na svjetsku turističku mapu nije promakao ni oštrom turističkom oku Maje Zlokić, suorganizatorice ovog projekta i urednice Croatia Hot Spots magazina. "Influenceri su značajan kanal kojim brendovi dopiru do svoje publike. Kategorija broj jedan su putovanja. Imaju velik utjecaj među svojim pratiteljima, znaju kako prezentirati i prodati određeni proizvod i uslugu… Vole se dobro zabaviti, posjetiti lijepa mjesta i jesti finu hranu, a milijuni njihovih pratitelja slijede njihov izbor." kaže Maja, napominjući da je u sklopu međunarodnog susreta za influencere pripremljen uistinu bogat itinerar, u koji smo zavirili s guštom. 

Amazing,Town,Of,Hvar,And,Fortica,Fortress,Aerial,View,,Dalmatia

SREDNJA DALMACIJA – IZ SVIH KANTUNA! Da će od prvog do petog lipnja (a nadamo se i nakon toga!), Srednja Dalmacija, kako se to popularno kaže, gorjeti na društvenim mrežama, obećava nam već letimičan pogled na opsežan i uistinu šarolik itinerar događanja, koji će sudionicima poslužiti kao vrelo inspiracije i kvalitetnog sadržaja. Naime, osim što će odmarati u elegantnim sobama sa čarobnim morskim pogledom hotela Amfora na splitskom Žnjanu, influencere očekuje druženje i fotografiranje s Dioklecijanovom stražom, atraktivna večera i degustacija finih vina na Kliškoj tvrđavi zajedno s finalistima renomiranog gastro show-a „Masterchef“ te upoznavanje s povijesnom postrojbom Kliških uskoka koji će prirediti i show iznenađenja.  
Drugog dana, po uzoru na ured Europskog parlamenta koji je influencere prepoznao kao iznimno važan i aktualan kanal javnog mnijenja, influencere će primiti i župan Blaženko Boban, koji će im skrenuti pozornost na društveno odgovorne poruke i projekte Splitsko – dalmatinske županije. 

11
| Foto: Arhiv turističkih zajednica

Idućeg dana, tu je posjet popularnoj Skywalk šetnici, WTA turniru i egzibicijski meč sa tenisačicama, ali i interesantna konferencija i okrugli stol na temu „Utjecaja influencera na turističku industriju“. Treći lipanj predviđen je za otoke, pa će se tako guštati na prekrasnom bolskom Zlatnom ratu te u degustaciji vina u popularnoj vinariji Stina, ali i u obilasku Hvarskog kazališta i Arsenala, te večeri i druženju uz zalazak sunca na Hvarskoj tvrđavi. Četvrti lipanj rezerviran je za obilazak čarobnih Paklinskih otoka gdje će biti upriličen i ručak, a kao šlag na kraju, petog lipnja, influencere očekuje intrigantna Dalmatinska zagora – posjet Sinju, obilazak Muzeja Sinjske Alke te fotografiranje na Kamičku, kao i posjet Crvenom i Modrom jezeru.  

Čitajući ovako raznovrsnu listu sadržaja, poželjeli smo i sami biti influencerima barem na trenutak, a njima samima zaželjeli što bolju zabavu, što više pregleda i popularnih lajkova. I naravno, ono najvažnije - da predstave našu Srednju Dalmaciju u svjetlu u kojem ona to i zaslužuje – najatraktivnijem mogućem!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve