Obavijesti

Promo sadržaj

24sata po prvi puta u Hrvatskoj organizira metaverse event!

24sata po prvi puta u Hrvatskoj organizira metaverse event!
6

U lipnju ćemo u metaversu organizirati dodjelu Oriđiđi video awards za najoriginalnije video content creatore u digitalnom svijetu. Cijeli event moći će se iskusit kroz oči avatara

VIDEO

24sata po prvi puta u Hrvatskoj, ali i u regiji organizira event u metaversu. U virtualnoj stvarnosti u lipnju ćemo dodijeliti Oriđiđi video awards za najorginalnije video content creatore u digitalnom svijetu. Bit će ovo jedinstvena prilika da se cijeli event iskusi kroz oči avatara. Sve što se može u stvarnom svijetu, moći će se i na Oriđiđi video awardsima i sve to kroz avatara.

Kroz avatara se može sudjelovati u raspravi, voziti se u autu, družiti

- 24sata oduvijek su se trudila pratiti svjetske trendove u digitalu. Brand 24sata već je duže vrijeme na tržištu poznat po svojim inovacijama i postavljanju trendova. Tako smo ljestvicu u Hrvatskoj, ali i regiji odlučili malo podići. Logičan slijed na sve ovo što radimo i na sve promjene u internet svijetu, preselili smo se u virtualnu stvarnost - metaverse. Do metaverse eventa došli smo kroz intenzivno promišljanje i komunikaciju sa kreativcima iz Brukete&Žinić&Gray te smo iznijeli ideju da u Hrvatsku moramo dovesti prvi takav event. Zajednički smo osmislili vizualni identitet našeg metaverse eventa, od loga do kategorija u kojima će se natjecati digitalni content creatori, sve je prilagođeno virtualnoj stvarnosti. Volio bih istaknuti da je bitno metaverse shvaćati kao interaktivan internet koji će kroz iduće desetljeće promijeniti ekonomiju u kojoj živimo - zaključuje Matej Lončarić, direktor i osnivač 24sata video produkcije, JoomBoosa i Miss7.

Matej Lončarić, direktor i osnivač 24sata video produkcije, JoomBoosa i Miss7

- Na vratima smo treće faze razvoja interneta. U prvoj fazi punili smo internet sadržajem, u drugoj smo socijalizaciju dijelom preselili on line, na nekoliko platformi kojima upravljaju privatne kompanije. U trećoj fazi nadamo se razvoju decentraliziranih virtualnih svjetova (metaverse), poput Decentralanda, koji neće ovisiti o volji jednog vlasnika i koji će postati primarno mjesto internetske socijalizacije. Novi načini povezivanja među ljudima imat će ogroman utjecaj na ekonomiju i društvo, nove prilike i izazove za sve nas. Što ranije počnemo, to ćemo se bolje snalaziti u novim svjetovima. Zato mi je iznimno zadovoljstvo da imamo priliku sudjelovati u organizaciji prvog hrvatskog događaja u metaversu - komentirao je suradnju Davor Bruketa, kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić&Gray.

Davor Bruketa, kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić&Gray

Pandemijska godina preselila je gotovo sva zbivanja u online svijet. Čak i onaj dio populacije koji je vješto ‘izbjegavao’ sudjelovanje u virtualnome sad je uključen u većinu procesa u tom istome virtualnom svijetu. Toga su postali svjesni i klijenti, koji na svjetskoj razini istražuju sve opcije i prednosti koje im omogućava metaverse te shodno tome planiraju i svoje investicije.

Što je to metavers i kako točno funkcionira?

Metaverse je napredna i nadograđena verzija interneta u koju će biti moguće ući putem virtualne stvarnosti, pametnog telefona, igraće konzole ili računala. Metaverse kao idući nasljednik interneta omogućuje slobodno kretanje po velikom otvorenom virtualnom prostoru s personaliziranim avatarom. Ovisno o pojedinom digitalnom svijetu i njegovim mogućnostima, možete sudjelovati u samoj izgradnji svijeta, možete letjeti, voziti se virtualnim plovilima i vozilima.

24sata prvi u Hrvatskoj organizira metaverse event

S objektima i drugim ljudima je moguće komunicirati i neprimjetno prelaziti iz jednog prostora u drugi. S obzirom na to da je svijet digitalan i sačinjen od koda, mogućnosti su beskrajne. Za potpuno neprimjetno iskustvo ulaska i interakcije u VR svijetu bit će potrebno razviti standard za razvoj tehnologije koji će omogućavati prijenos imovine, avatara i informacija iz jednog virtualnog svijeta u drugi. 

Logo Oriđiđi video awards (OVA)

S obzirom na to da nije moguće u virtualnom svijetu prodati fizičke proizvode, tržište će se morati prilagoditi digitalnim izazovima. Potrebno će biti izgraditi prisutnost i biti pokretač promjena od samog starta, proširiti poslovanje i proizvode prezentirati u prikladnom obliku i ponuditi mogućnost interakcije s proizvodima pojedinog brenda. U novom virtualnom svijetu sada je i neka nova publika, informacijski pismena i s pristupom do sada neuhvatljivim demografskim skupinama, poput gamera koji su oglašivačima do sada bili izvan dosega.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.