Malo je vremena ostalo za prijavu na Golden Drum: Pokažite svoje najbolje radove
PROMO
3. rujna je iza ugla? Jeste li spremni?
Kliknite na uputstva i prijavite se.
Budite poput Mr. McCreadya: učinite to pamtljivim.
Ne morate biti marketinška super-zvijezda da bi bili uspješni u ovom poslu. No trebate dati sve od sebe, kaže Álvaro Rodrigues, Chief Executive Officer i Chief Creative Officer agencije Fullpack iz Brazila, gost predavač i Predsjednik žirija za kategoriju WHY.
Pročitajte što Álvaro kaže na temu Creativity 4 Change.
Mozak za kreativnost: ima li kreativnost veze s mozgom te ako ima, gdje se točno nalazi izvor blistavih novih ideja?
Profesor Bogdan Draganski, sa Sveučilišta u Lausanneu i direktor Neuroimaging LAB LREN-a.
Pogledajte cijeli program ovdje.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za svePozivamo vas u Zagrebačko kazalište mladih na premijeru predstave Anđeo od leda
Čitanje kazališta u četvrtak, 25.travnja 2024. u 18:00 sati, dvorana PolanecGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta