Obavijesti

Promo sadržaj

Addiko predstavio strategiju banke specijalizirane za brze kredite

Addiko predstavio strategiju banke specijalizirane za brze kredite
3

Addiko banka ponovno izlazi iz tradicionalnih okvira univerzalne banke, i u želji da novim klijentima omogući da isprobaju njene usluge u svibnju po prvi puta u Hrvatskoj donosi gotovinski kredit s 0 % kamata i bez troškova

Po mnogočemu netipična banka, prepoznata i kao predvodnik digitalizacije u bankarstvu, Addiko želi postati prvi izbor za brze kredite u Hrvatskoj. Nakon inovativnih rješenja kojima je promijenila pravila igre na tržištu te učinila dostupnim jednostavne i brze kredite ne samo za potrošače, već i za male poduzetnike, Addiko danas ponovno iznenađuje tržište osvježenim vizualnim identitetom i netipičnom ponudom. Tijekom svibnja novi Addiko klijenti mogu ugovoriti beskamatni gotovinski kredit i tako za posuđenih 10.000 kn nakon dvije godine vratiti istih 10.000 kn.

Ne želimo imati cijelu paletu bankarskih proizvoda već želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformirali u specijalističku banku. Građanima te malim poduzetnicima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima. Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i financiranje malih poduzetnika, zastupamo brzinu i fleksibilnost i tu smo uz naše klijente u situacijama kada im je potreban dodatan poticaj. Svi oni koji još nisu imali priliku iskusiti do koje smo mjere pojednostavili postupak podizanja kredita, moći će se uvjeriti tijekom svibnja – i to potpuno besplatno“, izjavio je predstavnik Uprave Addiko banke, Mario Žižek.

Ispravan poslovni zaokret Addiko banke potvrđuju i pozitivni financijski rezultati - u prvom tromjesečju ove godine Addiko je privukao dvostruko više novih klijenata i ostvario 40 posto više volumena gotovinskih kredita nego u istom vremenskom razdoblju lani, što je najbolji rezultat dosad. Time je tržišni udio Addiko banke u novim gotovinskim kreditima uvećan za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

U Addiko banci naglašavaju da dostupniji kreditni proizvod i činjenica da ga je moguće brzo i jednostavno ostvariti uključuje i brzu, ali temeljitu provjeru kreditne sposobnosti klijenata u cilju što odgovornijeg kreditiranja i zaštite interesa potrošača. Štoviše, osim odgovornog kreditiranja, banka prepoznaje važnost financijske pismenosti te se strateški opredijelila za aktivno sudjelovanje u inicijativama koje podižu financijsku pismenost građana kako bi sigurno i informirano upravljali osobnim i poslovnim financijama. Addiko se posljednjih godina uključio u različite projekte u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, poput edukativnih radionica za osnovnoškolce, financijskog opismenjavanja poduzetnika te educiranja šire javnosti o upravljanju financijama u svim životnim situacijama.

Od danas uvodimo i osvježenu tržišnu komunikaciju. Naš novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan „Vaš prvi izbor za brze kredite” od sada će biti glavni pokretači komunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke. Oskar je netipični hrčak koji ne sakuplja, nego daje, i koji prolazi kroz ljudske situacije,“ objašnjava Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Poslovanja s klijentima, i dodaje: „Njegova misija je slušanje klijenata i zagovaranje njihovih potreba. Uvjeren je da ljudi cijene dodatni poticaj u svakodnevnom životu.

Addiko banka je na novoj komunikacijskoj platformi surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey koja je, uz međunarodnu brend konzultantsku tvrtku Prophet, bila zaslužna i za rebranding u Addiko u 2016. godini. „Ne možeš biti najbolji u svemu. Zato se Addiko banka specijalizirala za brze kredite za potrošače i male poduzetnike. Addiko je drugačija od svih ostalih banaka. Nikad nismo imali tako dlakavog klijenta“, izjavio je Davor Bruketa, jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija
PROMO

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Deseto izdanje ovog festivala obilježeno je punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovog tipično-netipičnog festivala.
Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol
ZA ZDRAVO SRCE I ŽILE

Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol

Povišene masnoće glavni su uzročnik bolesti srca. Često je dovoljno dva do tri mjeseca da se uz zdrave navike regulira razina kolesterola pa jedite skušu, srdele i povrće, a uživajte i u čokoladi...