Nika Turković, Nika Pavičić, Pave Elez i Janko Janić kroz novu dimenziju adidas Originals kampanje otkrivaju raznolike svjetove koji su Trefoil učinili svojim simbolom
adidas Originals i ove sezone slavi svoje tri klasične siluete
Globalno omiljeni brend adidas u proljeće ulazi s novim modelima svojih Originals klasika - Gazelle, Samba i Handball Spezial, a noviteti su predstavljeni u sklopu proljetnog vala kampanje "We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“.
U fokusu su tri klasična modela koja su ostavila svoj trag na brojnim lokacijama diljem svijeta, u mnogim kulturama i različitim pokretima, iako su prvotno dizajnirana za različite sportove, od nogometa do rukometa. Upravo je to srž kampanje „1000 Back“ koja istražuje kulturno naslijeđe brenda i odaje počast svim pojedincima i zajednicama koje su nosile ove planetarno popularne modele tenisica od njihovih početaka pa sve do danas.
Protagonisti nove adidas Originals kampanje su Janko Janić, čije kreativno oko je snimilo brojne originalne foto i video materijale, Pave Elez čiji video uradci krase brojne billboarde u regiji, Nika Pavičić, influencerica prepoznatljiva po svojim inovativnim modnim kombinacijama u koje redovito uključuje najbolje adidas komade i Nika Turković, istaknuta glazbenica koja kroz melodije i tekstove izražava svoju unikatnost i originalnost. Svi oni na jedinstven način donose novu Originals perspektivu kroz jedan neprekidni kadar kojim prikazuju slikovitu priču života tisuću originala. Prolazeći ulicom, otkrivaju ljude, zajednice, identitete i subkulture koje su Trefoil učinile svojim simbolom.
Osim videa, kampanja je popraćena nizom fotografija. Atraktivnim vizualnim sadržajem odaje se počast različitim osobnostima ljudi koji danas nose te modele – svaka osoba stilizira ih na svoj način, dodajući tako novu, unikatnu dimenziju vječnim klasicima. Svaka fotografija Samba, Handball Speziala i Gazelle na različitim mjestima i u različitim situacijama oživljava mnoštvo jedinstvenih priča i uloga koje svaka pojedina tenisica dobiva zahvaljujući svojim ponosnim vlasnicima.
adidas Originals, uz video i fotografije kampanje, želi odati počast svojim klasicima i uz ljude koji im danas udišu novi značaj i to u posebnom digitalnom središtu koje okuplja sve obožavatelje adidas Originals komada. Ideja ovog inovativnog pokreta na društvenim mrežama je da ljubitelji ovih bezvremenskih komada podijele svoj jedinstven način nošenja legendarnih modela koristeći hashtag #Samba #Gazelle i #Spezial.
Od sporta do skejtanja, glazbe i mode.
Jednom klasik, uvijek klasik.
Više informacija o kampanji i najnovijoj Originals kolekciji dostupno je na www.adidasoriginals.hr, a novi modeli u svim Buzz i adidas trgovinama diljem Hrvatske.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
Slavonija i Podravina: Adventski vikend s prijateljicama u plemićkom stilu
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?