Obavijesti

Promo sadržaj

adidas Originals i ove sezone slavi svoje tri klasične siluete

adidas Originals i ove sezone slavi svoje tri klasične siluete
5

Nika Turković, Nika Pavičić, Pave Elez i Janko Janić kroz novu dimenziju adidas Originals kampanje otkrivaju raznolike svjetove koji su Trefoil učinili svojim simbolom

Globalno omiljeni brend adidas u proljeće ulazi s novim modelima svojih Originals klasika - Gazelle, Samba i Handball Spezial, a noviteti su predstavljeni u sklopu proljetnog vala kampanje "We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back“.

U fokusu su tri klasična modela koja su ostavila svoj trag na brojnim lokacijama diljem svijeta, u mnogim kulturama i različitim pokretima, iako su prvotno dizajnirana za različite sportove, od nogometa do rukometa. Upravo je to srž kampanje „1000 Back“ koja istražuje kulturno naslijeđe brenda i odaje počast svim pojedincima i zajednicama koje su nosile ove planetarno popularne modele tenisica od njihovih početaka pa sve do danas.

Protagonisti nove adidas Originals kampanje su Janko Janić, čije kreativno oko je snimilo brojne originalne foto i video materijale, Pave Elez čiji video uradci krase brojne billboarde u regiji, Nika Pavičić, influencerica prepoznatljiva po svojim inovativnim modnim kombinacijama u koje redovito uključuje najbolje adidas komade i Nika Turković, istaknuta glazbenica koja kroz melodije i tekstove izražava svoju unikatnost i originalnost. Svi oni na jedinstven način donose novu Originals perspektivu kroz jedan neprekidni kadar kojim prikazuju slikovitu priču života tisuću originala. Prolazeći ulicom, otkrivaju ljude, zajednice, identitete i subkulture koje su Trefoil učinile svojim simbolom.

Osim videa, kampanja je popraćena nizom fotografija. Atraktivnim vizualnim sadržajem odaje se počast različitim osobnostima ljudi koji danas nose te modele – svaka osoba stilizira ih na svoj način, dodajući tako novu, unikatnu dimenziju vječnim klasicima. Svaka fotografija Samba, Handball Speziala i Gazelle na različitim mjestima i u različitim situacijama oživljava mnoštvo jedinstvenih priča i uloga koje svaka pojedina tenisica dobiva zahvaljujući svojim ponosnim vlasnicima.

adidas Originals, uz video i fotografije kampanje, želi odati počast svojim klasicima i uz ljude koji im danas udišu novi značaj i to u posebnom digitalnom središtu koje okuplja sve obožavatelje adidas Originals komada. Ideja ovog inovativnog pokreta na društvenim mrežama je da ljubitelji ovih bezvremenskih komada podijele svoj jedinstven način nošenja legendarnih modela koristeći hashtag #Samba #Gazelle i #Spezial.

Od sporta do skejtanja, glazbe i mode.

Jednom klasik, uvijek klasik.

Više informacija o kampanji i najnovijoj Originals kolekciji dostupno je na www.adidasoriginals.hr, a novi modeli u svim Buzz i adidas trgovinama diljem Hrvatske.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Dino Hrenar testira HOKA Clifton 10:  Tenisice u kojima se trčI kao po oblaku
PROMO

Dino Hrenar testira HOKA Clifton 10: Tenisice u kojima se trčI kao po oblaku

Kao iskusni trener, Dino zna koliko je važno da obuća odgovara različitim vrstama podloge – a Clifton 10 je tu položio ispit s odličnim
Za život bez boli: Više od 80% pacijenata izbjeglo bolove i operaciju kralježnice
PROMO

Za život bez boli: Više od 80% pacijenata izbjeglo bolove i operaciju kralježnice

Poliklinika NADO CENTAR više od 25 godina pomaže pacijentima u liječenju bolova u kralježnici i lokomotornom sustavu, koristeći provjerene metode i najsuvremeniju dijagnostiku
Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno
PROMO

Hrvatska traži radnike za logistiku, ali ih nema dovoljno

"Naša je odgovornost pokazati učenicima da logistika nije samo vožnja i skladište. Ona traži razmišljanje, tehnologiju i ozbiljnu organizaciju", poručuje profesor Karlo Šoštarić iz zagrebačke Škole za cestovni promet