Obavijesti

Promo sadržaj

Berna Storjak predstavila je svoj pročišćeni maslac Ghee, ovo je njena priča

Berna Storjak predstavila je svoj pročišćeni maslac Ghee, ovo je njena priča
3

Dok je kao djevojčica provodila praznike s bakom i djedom na selu, Berna Storjak nije ni slutila da će joj to iskustvo jednoga dana promijeniti život

Kako to obično biva, s vremenom su na mjesto idiličnog djetinjstva došli životni izazovi. Nizali su se jedan za drugim, a Berna je iz svakog od njih izašla kao pobjednica.

Teške situacije nisu je nimalo omele, već su postale dodatna motivacija za Berninu ustrajnost u okretanju nove stranice u životu. Tada je nastala ideja da se sasvim posveti izradi pročišćenog maslaca Ghee.

Snagu i inspiraciju pronašla je upravo u sjećanjima na djetinjstvo u kojem je naučila mnoštvo vrijednih lekcija - od ophođenja prema domaćim životinjama i vrijednosti domaćih sirovina, pa sve do spoznaje da je za sve ono vrijedno u životu potrebno puno ljubavi i strpljenja. Upravo onoliko ljubavi i strpljenja koliko Berna danas pokazuje pri pripremi pročišćenog maslaca Ghee.

Mnogobrojne sate provela je miješajući maslac kako bi svaki put iznova postigla kvalitetu kojoj teži, a zlatna boja maslaca iznova dokazuje da u tome i uspijeva. Ghee se, naime, dobiva tradicionalnom metodom kojom se višesatnim kuhanjem odvajaju voda, mliječne bjelančevine i mliječni šećer. Upravo zato je pogodan za ljude alergične na mlijeko i mliječne proizvode. Ne sadrži ni tragove glutena, pa je čest sastojak i u bezglutenskoj prehrani.

Ghee je i ukusna zamjena za ostale vrste ulja i masti pri kuhanju. Osim toga, zbog svog specifičnog, ali neutralnog okusa, izvrstan je kao namaz na kruh ili krekere te kao dodatak raznim jelima. Mogu ga koristiti sve generacije, jer je prirodno bogat vitaminom D koji u organizmu potpomaže važne procese. Koristi se čak i kao dodatak zdravoj prehrani s obzirom na to da doprinosi održavanju normalne funkcije mišića. 

Najveća podrška su joj, kaže, obitelj i sin Donat. Upravo on će, ne skrivajući koliko je ponosan na majku, rado otkriti i s kojim jelima i namirnicama se Ghee najbolje slaže. Iz prve ruke svjedočio je majčinom trudu i upravo zato je Donat s posebnim uzbuđenjem dočekao vijest da su Berna i njen Ghee odabrani kao kandidati na jedinstvenom projektu „Startaj Hrvatska”. Pokrenuli su ga SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi pomogli inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca.

Berna se prijavila jer je u „Startaj Hrvatska” vidjela priliku za ostvarenje svojih snova. U svemu tome mogla je računati i na podršku stručnog tima SPAR-a Hrvatska. „Projekt Startaj Hrvatska vidim kao priliku da skupim sve svoje snage, a nakon svih ovih godina znam da više nisam sama u svemu”, poručila je Berna.

Zahvaljujući tome, Ghee možete kupiti u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima na 51 lokaciji diljem Hrvatske. Bernu Storjak ste mogli upoznati u šestoj epizodi projekta „Startaj Hrvatska”, a subotom popodne na programu Nove TV možete pratiti inspirativne poduzetničke i životne priče ostalih sedmero kandidata. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve