Klijenti UNIQA osiguranja više ne trebaju kopati po ladicama i ormarima u svom domu kako bi se podsjetili kad im osiguranje ističe ili im premija dospijeva na plaćanje
Besplatan portal za sve klijente Moja UNIQA
Neizvjesnoj potrazi za „papirnatim“ policama osiguranja došao je kraj. Klijenti UNIQA osiguranja više ne trebaju kopati po ladicama i ormarima u svom domu kako bi se podsjetili kad im osiguranje ističe ili im premija dospijeva na plaćanje. Sve informacije o svojim osiguranjima mogu saznati na besplatnom portalu Moja UNIQA koji je dostupan svim fizičkim osobama, ugovarateljima osiguranja, koji se registriraju na internetskoj stranici www.uniqa.hr.
Registracijom na portalu osiguranici kreiraju osobni profil koji im omogućuje uvid u sve police osiguranja, pregled eventualnih šteta i statusa računa. U svakom trenutku i s bilo kojeg uređaja s pristupom internetu mogu provjeriti status aktualnih i isteklih polica osiguranja, platiti račun i kontaktirati svog osobnog savjetnika. Mogu i promijeniti svoje osobne podatke ako to žele.
Opcija „Moj savjetnik“ omogućuje klijentima da uz svaku policu osiguranja dobiju kontakt podatke svog savjetnika i zatraže dodatne informacije. Pokretanjem nove usluge UNIQA je napravila iskorak u brizi za svoje klijente, a nedavno obnovljeni certifikat „Prijatelj kupaca“ potvrđuje da UNIQA osiguranje pruža klijentima vrhunsku uslugu i najbolje korisničko iskustvo.