Obavijesti

Promo sadržaj

Bili su pioniri, a danas su šampioni: Pik čuva tradiciju

Bili su pioniri, a danas su šampioni: Pik čuva tradiciju
2

Moderniziraju se iz godine u godinu, ulažu u tehnologiju i zahvaljujući profinjenom okusu osvajaju i najzahtjevnija nepca. Danas su vladari gurmanskih stolova zbog svoje kvalitete

VIDEO

Pik Vrbovec nastao je 1961. godine na temeljima mesne industrije u vlasništvu Đure Predovića, osnovane još davne 1938. godine. Napretkom, ulaganjima i razvitkom, PIK kvalitetom svojih vrhunskih robnih marki može konkurirati najboljim svjetskim proizvodima. PIK-ove šunke, mortadela, trajne kobasice, Piko, te PIK naresci su zahvaljujući svojoj vrhunskoj kvaliteti mesni lideri na tržištu. Upravo zahvaljujući tome mesni su lideri na tržištu.

Zahvaljujući tradiciji i kvaliteti, parizer PIKO prvi je odabir mama za zdravi obrok njihove djece, a prema rezultatima prodaje PIK Vrbovca, u Hrvatskoj se svake sekunde pojede 1,2 ćevapa. Početkom 2009. godine PIK je uveo na tržište i pakirano svježe meso pod PIK-ovom robnom markom, čime svojim potrošačima nudi pakirano crveno meso provjerene kvalitete i sigurnosti koju jamči uspostavljeni sustav sljedivosti.

Time se omogućuje praćenje namirnice od uzgoja, prerade, proizvodnje, distribucije pa sve do polica trgovina. U 2012. godini završene su tri velike investicije, a najvažnija je nova tvornica za proizvodnju trajnih kobasica kojom se značajno povećavaju kapaciteti u ovom segmentu. Uz proizvode pod robnom markom PIK, proizvodi se i odabrani asortiman pod brandom Sljeme dobro poznate kvalitete. PIK-ovi se proizvodi izvoze i na strana tržišta, pri čemu izvoz u ukupnoj godišnjoj prodaji sudjeluje s 20 posto.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

PIK Vrbovec, najveći nositelj oznake Meso hrvatskih farmi na hrvatskom tržištu crvenog mesa, društveno je odgovorna kompanija koja potiče razvoj hrvatskog sela i domaćeg gospodarstva, brinući se pritom o dobrobiti životinja na farmama, ali i vodeći računa o zaštiti i očuvanju okoliša. Spajanjem istočnih i sjeverozapadnih dijelova Lijepe naše, hrvatskog sela i domaćeg uzgoja, PIK Vrbovec i Belje zajedno su stvorili izniman proizvodni ciklus sljedivosti – “Od polja do stola“. Povezana je tako poljoprivreda i proizvodnja, a hrvatskim potrošačima osigurani svježi i domaći, hrvatski proizvodi od svježeg crvenog mesa.

Vaši omiljeni PIK proizvodi nose oznaku Meso hrvatskih farmi. Taj znak za označavanje svježeg svinjskog, svježeg junećeg mesa i mesa peradi na tržištu u Hrvatskoj za cilj ima informiranje potrošača o podrijetlu mesa koje se sustavno kontrolira i potpomaganje daljnjeg razvoja poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj, koja uvelike ovisi o jačoj povezanosti proizvođača, prerađivačke industrije i potrošača. PIK-ovo svježe pakirano meso na stolove potrošača stiže s više od 100 farmi diljem Hrvatske, pri čemu se koriste najviši svjetski tehnološki i higijenski standardi. Iz hrvatskog uzgoja, u PIK godišnje dolazi preko 300.000 svinja i 45.000 junadi.

Osamdeset godina rade na kvaliteti našeg mesa

Početak - PIK Vrbovec svoje početke veže za davnu 1938. godinu kada je na današnjim prostorima počela s radom tvornica suhomesnate robe. Pod imenom PIK Vrbovec tvornica posluje od 1961. godine, a zahvaljujući brojnim ulaganjima današnja tvornica najmoderniji je pogon u ovom dijelu Europe

Ulaganja - 2012. godine završene su 3 velike investicije, a najvažnija je nova tvornica za proizvodnju trajnih kobasica kojom se značajno povećavaju kapaciteti u ovom segmentu. Danas je to najmodernija tvornica u regiji u koju su implementirana sva tehnološka dostignuća u proizvodnji

10 milijuna ćevapa prodao je PIK Vrbovec za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva, te dva milijuna kobasica

2625 kilometara kranjske kobasice PIK proizvede i proda na godišnjoj razini, što je više od dužine hrvatske kopnene granice

Svjetsko prvenstvo - Osim rekordne prodaje ćevapa, za vrijeme prvenstva prodano je i 2,2 milijuna pakiranja mesnih narezaka, te 2 milijuna kobasica. To je tri puta više nego 700.000 kobasica koje se prodaju za vrijeme Adventa, kada se kobasice uobičajeno jedu u većoj količini

Iz domaćeg uzgoja - PIK Vrbovec snažno radi na poticanju razvoja domaćeg gospodarstva te slijedi svjetske trendove u zagovaranju kupovine lokalnih proizvoda. Zato iz hrvatskog uzgoja u PIK godišnje dolazi preko 300.000 svinja i 45.000 junadi s više od 100 farmi rasprostranjenih diljem Hrvatske

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću
PROMO

Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću

Matko Šišak u Vukomeriću vodi akademiju prirodnog graditeljstva, gdje se polaznici kroz 12 dana uče graditi kuće od prirodnih materijala poput drva, slame i gline