Ovim projektom INA je pokazala kako tehnologija može imati ključnu ulogu u društveno odgovornim inicijativama, podsjećajući vozače na važnost predaha tijekom vožnje. Prema izvješću Hrvatskih autocesta umor je jedan od glavnih uzroka prometnih nesreća, a kampanja ciljano ukazuje na opasnosti koje dolaze s neodgovornim ponašanjem. U sklopu ove društveno odgovorne inicijative, INA daje potporu Hrvatskom auto i karting savezu (HAKS) koji u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova kontinuirano radi na poboljšanju sigurnosti na cestama u sklopu projekta „Cesta nije pista“.
Uz pomoć naprednih AI algoritama, INA je prilagodila pjesme regionalnim glazbenim preferencijama i lokacijama vozača, ali i suvozača, osiguravajući da poruka dopre do svih. Kroz kampanju je kreirano na desetke jedinstvenih pjesama različitih žanrova – od popa i rocka do trapa i klapskih pjesama. Vozači ih mogu čuti na digitalnim platformama i radio postajama diljem Hrvatske.
INA koristi tehnologiju na način koji do sada nije upotrijebljen u hrvatskoj industriji oglašavanja, čime postavlja primjer inovativnosti i odgovornosti. Ovim tehnološkim iskorakom INA ne samo da je podigla ljestvicu u komunikacijskim kampanjama već je i poslala poruku kako umjetna inteligencija može unaprijediti kreativne procese i donijeti stvarne društvene benefite ako se koristi na ispravan način. Kampanja predstavlja spoj modernih tehnologija, kreativnosti i društvene odgovornosti, s vrlo jasnom porukom, čime je INA dokazala kako inovacije mogu osigurati da društveno odgovorne poruke budu zabavne, relevantne i učinkovite. Kampanja „Bolje stati nego zaspati“ otvara vrata i budućim komunikacijskim projektima u kojima bi umjetna inteligencija mogla igrati značajnu ulogu.
Zanimljive pjesme iz Inine kreativne radionice možete poslušati ovdje.
„Ruže su crvene, ljubav nije plava“ - kampanja koja podiže svijest o zdravim odnosima
Ideš! Evo koliko često muškarci trebaju masturbirati u mjesecu za manji rizik od raka prostate
Ljestvica i raspored HNL-a, kad Dinamo i Rijeka igraju u Europi?