Obavijesti

Promo sadržaj

„Bolje stati nego zaspati“ – INA inovativno ukazuje na problem umora kod vozača

„Bolje stati nego zaspati“ – INA inovativno ukazuje na problem umora kod vozača

INA je, u suradnji s partnerima Imago Ogilvy i dentsu Croatia, pokrenula inovativnu društveno odgovornu kampanju „Bolje stati nego zaspati“, prvu u Hrvatskoj koja koristi umjetnu inteligenciju za stvaranje pjesama u svrhu podizanja svijesti o sigurnosti na cestama.

Ovim projektom INA je pokazala kako tehnologija može imati ključnu ulogu u društveno odgovornim inicijativama, podsjećajući vozače na važnost predaha tijekom vožnje. Prema izvješću Hrvatskih autocesta umor je jedan od glavnih uzroka prometnih nesreća, a kampanja ciljano ukazuje na opasnosti koje dolaze s neodgovornim ponašanjem. U sklopu ove društveno odgovorne inicijative, INA daje potporu Hrvatskom auto i karting savezu (HAKS) koji u suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova kontinuirano radi na poboljšanju sigurnosti na cestama u sklopu projekta „Cesta nije pista“.

Uz pomoć naprednih AI algoritama, INA je prilagodila pjesme regionalnim glazbenim preferencijama i lokacijama vozača, ali i suvozača, osiguravajući da poruka dopre do svih. Kroz kampanju je kreirano na desetke jedinstvenih pjesama različitih žanrova – od popa i rocka do trapa i klapskih pjesama. Vozači ih mogu čuti na digitalnim platformama i radio postajama diljem Hrvatske.

INA koristi tehnologiju na način koji do sada nije upotrijebljen u hrvatskoj industriji oglašavanja, čime postavlja primjer inovativnosti i odgovornosti. Ovim tehnološkim iskorakom INA ne samo da je podigla ljestvicu u komunikacijskim kampanjama već je i poslala poruku kako umjetna inteligencija može unaprijediti kreativne procese i donijeti stvarne društvene benefite ako se koristi na ispravan način. Kampanja predstavlja spoj modernih tehnologija, kreativnosti i društvene odgovornosti, s vrlo jasnom porukom, čime je INA dokazala kako inovacije mogu osigurati da društveno odgovorne poruke budu zabavne, relevantne i učinkovite. Kampanja „Bolje stati nego zaspati“ otvara vrata i budućim komunikacijskim projektima u kojima bi umjetna inteligencija mogla igrati značajnu ulogu.

Zanimljive pjesme iz Inine kreativne radionice možete poslušati ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
„Ruže su crvene, ljubav nije plava“ - kampanja koja podiže svijest o zdravim odnosima
PROMO

„Ruže su crvene, ljubav nije plava“ - kampanja koja podiže svijest o zdravim odnosima

U Krapinsko-zagorskoj županiji CESI pokreće kampanju protiv nasilja nad ženama, uz umjetničku instalaciju ruža kao simbol sjećanja na žene koje su izgubile život zbog nasilja
Ideš! Evo koliko često muškarci trebaju masturbirati u mjesecu za manji rizik od raka prostate
PUNE RUKE POSLA...

Ideš! Evo koliko često muškarci trebaju masturbirati u mjesecu za manji rizik od raka prostate

Neki tvrde da suzdržavanje od ejakulacije ima zdravstvene prednosti, no za to ne postoji znanstveni dokaz - i mnogi smatraju da se jednostavno ne isplati
Ljestvica i raspored HNL-a, kad Dinamo i Rijeka igraju u Europi?
SVE NA JEDNOM MJESTU

Ljestvica i raspored HNL-a, kad Dinamo i Rijeka igraju u Europi?

RASPORED I LJESTVICA HNL-a Prvi dio sezone domaćeg prvenstva završava vikend prije Božića, a drugi dio zadnjeg vikenda u svibnju. Dinamo se natječe u Europskoj, Rijeka u Konferencijskoj ligi