Obavijesti

Promo sadržaj

Brigometar potvrdio: nema više zabrinutih lavova u Cannesu

Brigometar potvrdio: nema više zabrinutih lavova u Cannesu
3

Inovativno digitalno rješenje Croatia osiguranja, Bruketa&Žinić&Greya i Go2Digitala ponovno u finalu prestižnog festivala

Stara izreka kaže da grom nikada ne udara dva puta u isto mjesto. Srećom, to se ne može primijeniti na canneske lavove jer su se Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital ponovno našli u tom biranom društvu zahvaljujući projektu Brigometar koji su kreirali u suradnji s Croatia osiguranjem. 

Na najprestižnijem svjetskom festivalu oglašavanja prije točno godinu dana osvojili su brončanog lava za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije u kampanji Dogvertising, a ove godine opet su ušli u finale najznačajnije nagrade s kampanjom Brigometaru kategoriji kreativna uporaba podataka (Creative data).  

Performance Marketing World uvrstio je Brigometar u top 5 projekata prijavljenih na natjecanje Cannes Lions, a europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo ga je najboljim digitalnim vanjskim oglasom u Europi.  

Nekad su ljudi čitali oglase, a danas i oglasi čitaju ljude”, izjavila je Marija Jakeljić, direktorica marketinga Croatia osiguranja. 

Brigometar dokazuje da hrvatska oglasna industrija posjeduje znanje, kreativnost i tehnologiju koja u nekim segmentima prestiže i najrazvijenija europska tržišta”, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey. 

Ulazak u finale potvrda je naše pozicije lidera u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj i u Europi. Jedini smo hrvatski medij koji je osvojio Cannes, a u finalu smo bili dodatno još dva puta, što nam govori da idemo u dobrom smjeru. Naš rad, naša inovativnost i tehnologija, prepoznata je od strane struke i to nam puno znači”, izjavili su iz Go2Digitala.

Brigometar je interaktivni vanjski oglas koji mjeri zabrinutost prolaznika koristeći umjetnu inteligenciju. Digitalni citylight uređaji postavljeni su u tri najveća grada u Hrvatskoj s ciljem osvještavanja važnosti brige za mentalno zdravlje. Ispitanici s najvišom očitanom razinom zabrinutosti upućeni su na besplatan preventivni zdravstveni pregled u Croatia poliklinici u Zagrebu.  

Osim nezabrinutih lavova, razloga za brigu nema ni vodeća outdoor kompanija u Hrvatskoj i regiji. Naime, u prvoj polovici 2022. godine povećali su doseg mreže na 1,7 milijuna ljudi dnevno i ojačali svoju poziciju postavljanjem LED reklamnih površina na sedam novih lokacija u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku, Varaždinu i Zaprešiću. U najavi su i još tri nova digitalna tornja na atraktivnim lokacijama u Zagrebu -  Vukovarska, Prečko i Zagrebačka Avenija, kao i prvi digitalni toranj na ulazu/izlazu u Veliku Goricu.  

Inovativnim digitalnim rješenjima Go2Digital je zauvijek promijenio hrvatski krajolik vanjskog oglašavanja zahvaljujući svojim postulatima. Od oglasne površine do publike i dosega. Od papira do digitalnog. Od statičkog do dinamičkog. Od neaktivnog do aktivnog. Od fotografije do interaktivnog iskustva. Od bezdimenzionalnog do zaslona s 3D iluzijom. I tako je od samih početaka do danas - Go2Digital postao i ostao najbolja hrvatska tvrtka za digitalno vanjsko oglašavanje.    

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve