Obavijesti

Promo sadržaj

Budi pobjednik na EURO: Kladi se na najveće tečajeve i naplati listić čak i kad promašiš

Budi pobjednik na EURO: Kladi se na najveće tečajeve i naplati listić čak i kad promašiš

Budi pobjednik na EURO: Kladi se na najveće tečajeve, navijaj za golove, popij pivo i naplati listić čak i kad promašiš – Germania

Večeras u Rimu Italija i Turska otvaraju Europsko prvenstvo u nogometu koje će biti kao nijedno ranije. Zbog COVID-19 pandemije kasni 12 mjeseci, igrat će se širom Starog kontinenta, a navijači će većini susreta moći prisustvovati u ograničenom broju.

Jedna stvar se ipak ne mijenja – Germania se ponovno potrudila da svojim igračima ovo natjecanje učini još zanimljivijim i pruži priliku za odlične dobitke. Kao i uvijek, Germania je pripremila brojna iznenađenja...

NAJVEĆI TEČAJEVI

Svakodnevno bookmakeri Germanije pripremaju ugodna iznenađenja za igrače kroz mečeve na koje su u Germaniji najveći tečajevi. To se, naravno, neće promijeniti ni tijekom Eura – pratite ponudu svaki dan i iskoristite priliku da uplatite listić s najvećim tečajevima.

NAPLATI NAJVEĆI PROMAŠAJ

Ovog ljeta Germania ti nudi priliku da uzmeš čak 2 000 kuna svakog dana za vrijeme Europskog prvenstva. Sve što moraš napraviti je PROMAŠITI LISTIĆ. O čemu se radi?

Tijekom Europskog prvenstva listić s najvećim pogođenim tečajem, a promašenim samo jednim parom, osvaja 2 000 kuna. I tako svakog dana! Listić mora sadržavati najmanje četiri para koja se igraju tog dana, pri čemu minimalno jedan par na listiću obavezno mora biti s Europskog prvenstva u nogometu.

TISUĆE RAZLOGA ZA GOL

Sigurni smo da će svi hrvatski navijači gromoglasno proslaviti svaki postignuti gol Hrvatske na prvenstvu, a sad za to imaju još više razloga jer Germania za svaki gol Hrvatske na Euru donira 30 000 kuna u humanitarne svrhe.

Od 11. lipnja počinje pravo nogometno ludilo, a nadamo se da su hrvatski strijelci posebno raspoloženi jer svaki njihov gol vrijedit će 30 000 kuna.

TEČAJ 24 ZA PIVA 24

Svi znamo da uz utakmicu najbolje paše hladna pivica, a Germania spaja najbolje od oba svijeta. Tijekom Europskog prvenstva uz svaki dobitni listić s tečajem većim od 24 kući nosiš i 24 pive. Sve što treba napraviti je uplatiti listić za minimalno 10 kuna ili više, na utakmice koje se igraju taj dan, s minimalno jedim parom s Eura i pogoditi tečaj 24 ili veći.

NOVE IGRE

Ususret Euru, Germania je obogatila i ponudu nogometnih igara. Sada možete uplatiti listić s brojnim novim kombinacijama. Na primjer, 1p0-1 i 2p0-1 (zbroj golova u prvom poluvremenu će biti najviše 1 i u drugom poluvremenu najviše 1), ili 1 i 0-3 (prvi tim pobjeđuje i zbroj golova na utakmici će biti najviše 3)...

Naravno, tečajevi na nove igre su sjajni, a pridošlice u Germanijinoj ponudi prepoznat ćete po posebnoj boji na stranici germaniasport.hr

DUGOROČNE OKLADE

Ako volite specijalne igre, Germania je i za vas pravo mjesto ovog ljeta. Tko će osvojiti Europsko prvenstvno, tko će biti pobjednik a tko posljednji u skupini, tko će dati najviše golova... Na sve to možete se kladiti u Germaniji i ostvariti vrhunske dobitke.

Igraj na EURO u Germaniji. Budi pobjednik.

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve