Croatia je snagu svog brenda gradila i u interakciji sa zajednicom u kojoj djeluje, podržavajući brojne vrijedne inicijative i projekte te tako obilježila i dio hrvatske povijesti
Croatia osiguranje - najsnažniji hrvatski brend kada je riječ o osiguranju
Za Croatia osiguranje sa sigurnošću možemo reći kako se radi o jednom od najdugovječnijih i najcjenjenijih hrvatskih brendova. Mnogima je upravo Croatia prva asocijacija kada se spomene osiguranje, što ne iznenađuje s obzirom da ova kompanija već 136 godina predstavlja bitan segment domaćeg gospodarstva, društva i života zajednice. Tijekom te duge povijesti Croatia je igrala značajnu ulogu u razvoju i jačanju nacionalne samosvijesti, podržavala razvoj nacionalne ekonomije, uspješno odgovarala na brojne izazove, te jednako tako uspješno i u kontinuitetu predvodila razvoj tržišta osiguranja. Croatia je snagu svog brenda gradila i u interakciji sa zajednicom u kojoj djeluje, podržavajući brojne vrijedne inicijative i projekte te tako obilježila i dio hrvatske povijesti.
Croatia osiguranje od 2014. godine posluje u sastavu Adris grupe i zasigurno je jedan od najboljih primjera kako kompanija može baštiniti svoje tradicionalne vrijednosti, a istovremeno biti suvremena, agilna i tehnološki orijentirana kompanija okrenuta budućnosti. Kontinuirano uvođenje tehnoloških i drugih inovacija te pronalazak novih načina za unapređenje iskustva klijenata postali su nit vodilja poslovanja Croatije.
Uz uspješno provedenu optimizaciju poslovnih procesa, razvoj digitalnih tehnologija te jačanje organizacijske i operacijske strukture, današnja je Croatia uspjela učvrstiti poziciju tržišnog lidera, ali i sačuvati stoljetnu tradiciju i vrijednosti koje baštini te snažno izražen senzibilitet za hrvatskog čovjeka i domaće gospodarstvo.
Croatia je danas tržišni i digitalni lider koji kontinuirano ulaže u razvoj i unaprjeđenje svojih usluga, ali i ukupnog tržišta osiguranja. Upravo je Croatia zaslužna za brojna inovativna rješenja koja su pojednostavila i unaprijedila korištenje usluga osiguranja, a dugogodišnje povjerenje postojećih i sve veći broj novih klijenata najbolja su potvrda da se taj angažman prepoznaje i vrednuje.
To je do izražaja došlo i u ovoj godini koja nas je suočila s brojnim izazovima, a u kojoj je Croatia uspješno poslovala u svim segmentima potvrdivši svoju lidersku poziciju. Možemo to pripisati spomenutom zadovoljstvu klijenata, kao i kvaliteti Croatijinih proizvoda i usluga, ali treba istaknuti i pravovremenu uspješnu prilagodbu novonastaloj situaciji i zahtjevima tržišta, temeljem čega je Croatia pokazala da i u najzahtjevnijim vremenima može ne samo opstati, nego dodatno se razvijati i rasti.
Da Croatia osiguranje postavlja trendove na tržištu potvrđuje i posljednji u nizu, a ujedno i najznačajniji iskorak u digitalizaciji domaće industrije osiguranja.
Riječ je o digitalnoj inovaciji LAQO, prvom 100 posto digitalnom osiguranju u Hrvatskoj i jednom od tek nekoliko takvih u Europi. LAQO je projekt koji ruši predrasude o industriji osiguranja kao sporoj, kompliciranoj i teško razumljivoj, dokazujući kako su uz promišljanje i implementaciju suvremenih tehnologija, pomaci prema digitalnom svijetu u industriji osiguranja ne samo mogući, već i nužni.
Upravo ovakvim inovativnim digitalnim rješenjima Croatia osiguranje odgovara na izazove budućnosti, a sve to zahvaljujući vlastitom timu stručnjaka, koji su svojim znanjem i inovativnošću stali rame uz rame najboljima na svijetu. Ovo tehnološki najnaprednije osiguranje na našim prostorima tek je uvod u ono što planiraju u Croatiji kada je u pitanju podizanje razine digitalizacije ukupnog tržišta.
Od prvog dana Croatia osiguranje potiče na razmišljanje o sutrašnjici uz jasnu poruku kako je uz klijente i s njima. Upravo je to, uz kvalitetu, pouzdanost i inovativnost, ono što Croatia osiguranje čini brendom kojem vjerujemo.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa