Obavijesti

Promo sadržaj

„Da il' Ne“ – Prvi studijski album sjajnog dua Cubies!

„Da il' Ne“ – Prvi studijski album sjajnog dua Cubies!
2

Deset pjesama i nekoliko godina rada kratki je opis prvog studijskog albuma "Da il' Ne" producentskog dua Cubies

JJ i Zima prije nekoliko su godina uredili prostor koji je ubrzo postao njihov privatni studio te je krenula priča s Cubiesima.

"Trebalo je par godina da nastane naš prvi album. Par godina rada, strpljenja, živciranja, kreativnosti, svađe i ljubavi, ali čini nam se da je urodilo plodom. Prije tih par godina, cijeli su nam se životi vrtili na istom mjestu i sa istom zanimacijom. Stara garaža je danas naš studio, a instrumenti su nam u rukama i prije nego smo znali hodati", kažu Cubies.

Album su snimili i napravili sami, ali su uvažili savjete Srđana Sekulovića Skansija koji je napravio miks albuma. Uz njega, miks nekih pjesama i mastering napravio je Luka Tralić Shot. Kako ističu, album je spoj svih žanrova koje su slušali i u njima pronalazili sebe.

"Da il' Ne" službeno su najavili singlom "Bijelo" koji je objavljen prije nekoliko dana, a na albumu prvijencu nalaze se i već poznate pjesme "On je kriv", "Nije isto", "Ti je ne voliš" te "Kada bi svi". Nakon nekoliko nastupa na festivalima poput INmusic festivala, Exita i Pine festa, Cubies najavljuju i solo koncert kojim će publici predstaviti studijski materijal. Koncertna promocija albuma održat će se 26. studenog u zagrebačkom klubu Vinyl, a ulaz na koncert je besplatan.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta