Zahvaljujući dugogodišnjem volonterskom angažmanu i inicijativama INA je u javnosti prepoznata kao predvodnica korporativnog volontiranja u Hrvatskoj te je volontiranje jedna od ključnih sastavnica korporativne kulture kompanije
Deset godina INA Kluba volontera
Više od 300 volonterskih akcija, gotovo 40.000 sati korporativnog volontiranja i 4.803 volontera koji su u 10 godina dali svoj obol široj društvenoj zajednici proizišlo je iz INA Kluba volontera, koji je 21. rujna obilježio deseti rođendan. Volonterski klub INA je osnovala 2011. godine s ciljem dobrovoljnog ulaganja vremena, truda, znanja i vještina zaposlenika za opću dobrobit, čime je postala predvodnicom korporativnog volontiranja u Hrvatskoj.
Danas Klub ima nešto više od 1.400 aktivnih članova koji su uključeni u razne volonterske aktivnosti u svim krajevima Hrvatske i u gotovo svim segmentima društva: humanitarne, ekološke, kulturne, edukativne, zdravstvene i slično. Osim što samostalno organizira akcije, Klub volontera uključuje se i u projekte koje organiziraju volonterski centri ili druge udruge civilnog društva te projekte koje INA provodi u sklopu svojih društveno odgovornih aktivnosti, poput Zelenog pojasa i SpajaLICA-e. Dio tih aktivnosti bio je usmjeren i na pomoć područjima pogođenim potresom u Zagrebu i Sisačko-moslavačkoj županiji.
Tamara Karagity, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga, naglasila je vrijednosti angažmana Ininih volontera: „Zaposlenici koji su uključeni u program korporativnog volontiranja dobrovoljno ulažu vrijeme, trud, znanje i vještine za opću dobrobit, ali i stječu nova iskustva i znanja te postaju motiviraniji. S druge strane korporativnim volontiranjem zajednica dobiva potrebnu pomoć, kao i veću pozornost javnosti za određenu problematiku, što joj naposljetku i olakšava pronalaženje rješenja za određeno društveno pitanje. Iznimno smo ponosni na naša volonterska postignuća, posebno stoga što smo od udruga i lokalnih zajednica prepoznati kao pouzdan partner i oslonac.”
Trud Ininih volontera nedavno je okrunjen i himnom „Okreni se oko sebe”, koja je nastala u suradnji s rock-bendom Opća Opasnost. Videospot te pjesme premijerno je prikazan na 4. Nacionalnoj konferenciji o volontiranju zaposlenika, a dostupna je i na Ininu YouTube kanalu.
Mister Dzirlo Čang Šlang – najprodavaniji čaj za reduciranje tjelesne težine
Hit Mister Dzirla Čang Šlang, najprodavaniji čaj za reduciranje težine na svijetu (89 milijuna kupaca, od toga milijun I dvjesto tisuća u hrvatskoj I sa tradicijom 42 godine prisustva), na zahtjev mnogobrojnih kupaca ponovno je dostupan na hrvatskom tržIštu!Za ovaj praznik rada budi spremniji no ikad: Uz the meat grill kutije
Upalite svoje roštilje i pripremite se za najukusniju grill sezonu ikada! Prvi maj je tu, a sve je spremno da ga proslavite s najfinijim mesom iz neodoljivih mix&grill kutija by the Meat.Ostalo je još nekoliko dana da podržite inicijativu 'Genijalce potakni, svijet pomakni'
Tvrtka Intersnack Adria time osnažuje potencijale darovite djece i potiče njihov doprinos stvaranju boljeg društva u cjelini