Obavijesti

Promo sadržaj

dm udruzi Kolibrići osigurao 337.392 kn uz pomoć kupaca

U petak, 29. studenog, na Giving Friday, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, dm je za Udrugu Kolibrići osigurao donaciju u iznosu od 337.392 kuna kojom će se kupiti medicinska oprema i pomagala kako bi se životno ugroženoj djeci olakšala svakodnevica i uključivanje u društvene aktivnosti

Na Giving Friday, dm-ovu verziju Crnog petka, svi koji su obavili kupnju u prodavaonicama dm-a doprinijeli su donaciji jer je dm pet posto ukupnog prometa ostvarenog na taj dan odlučio donirati Udruzi Kolibrići kako bi pomogao oboljeloj djeci i njihovim obiteljima. 

 „Na Crni petak, koji smo u dm-u nazvali Giving Friday, odlučili smo građanima dati priliku da učine dobro djelo te ih potaknuti da promisle o tome kako pomoći onima pred koje je život stavio velike izazove i kojima je pomoć i podrška okoline prijeko potrebna. Veliko hvala svima koji su, na dan kada je većina ljudi u potrazi za najboljim popustima, odlučili svratiti u dm i obaviti kupnju te nam pomogli da ostvarimo značajnu donaciju pomoću koje će maleni Kolibrići dobiti skupa pomagala o kojima ovisi kvaliteta njihova života, a katkada i sam život“, naglasila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.

Kada smo saznali iznos koji je dm uz pomoć svojih kupaca osigurao za našu djecu Kolibriće, srca su nam bila prepuna radosti i ponosa na naše sugrađane koji su se odazvali dm-ovom pozivu da doprinesu donaciji. Financijska pomoć uvijek nam je potrebna, sada ćemo napokon moći nabaviti opremu i pomagala koje priželjkujemo već dugo, a koje zbog visoke cijene nismo bili u mogućnosti osigurati. Međutim, posebno nas veseli i odaziv ljudi koji su se priključili dm-ovoj inicijativi jer je jedan od ciljeva Udruge Kolibrići i senzibilizacija javnosti te rad na integraciji naše djece. Želimo svima poručiti kako su djeca Kolibrići prije svega djeca koja, unatoč svojim dijagnozama, imaju pravo na uživanje u djetinjstvu, a zahvaljujući dm-ovoj donaciji sada im možemo dane ispuniti s više igre i smijeha“, rekla je predsjednica Udruge Kolibrići Ana Alapić. 

Udruga roditelja vitalno ugrožene djece Kolibrići okuplja oko sedamdeset članova, a cilj Udruge je osigurati i poboljšati osnovne životne uvjete vitalno ugrožene djece s različitim medicinskim dijagnozama. Većina Kolibrića ne može govoriti, kretati se, samostalno disati i ovisna su o aparatima koji ih održavaju na životu i 24-satnoj roditeljskoj skrbi te im je otežano uključivanje u društvene aktivnosti. Zato je oboljeloj djeci i njihovim obiteljima, pored financijske pomoći, moralna i prijateljska podrška od neprocjenjive važnosti, a Udruga Kolibrići sloganom „I ja sam dijete”, želi ukazati na to da se na prvom mjestu, ispred dijagnoza i aparata, nalaze djeca. Djeca koja imaju sve želje kao i zdrava djeca te uz pomoć svojih roditelja ruše prepreke i s veseljem odlaze na izlete, more, kazališne predstave, druže se, pa čak i pripremaju za polazak u školu. Donacijom ostvarenom na dm-ov Giving Friday mališanima će se osigurati pomagala poput aspiratora, medicinskih kreveta, terapijskih stolica, invalidskih kolica, poligona i rampi za kolica, komunikatora i tableta, pomagala za kupanje i lakše kretanje te medicinskih uređaja koji će im olakšati svakodnevne aktivnosti, a roditeljima pojednostaviti njegu i skrb za oboljelu dječicu, kako bi se obitelji Kolibrića mogle što je više moguće fokusirati na pozitivne i lijepe trenutke u životu. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve