Obavijesti

Promo sadržaj

Euroherc i Adriatic svojim osiguranicima dosad podijelili 20 Golfova 8 i još 200 nagrada

Euroherc i Adriatic svojim osiguranicima dosad  podijelili 20 Golfova 8 i još 200 nagrada
14

Nagradne igre Euroherca i Adriatica traju do kraja godine i odvijaju se u tri kola, uz veliko finale, a imaju ukupno 342 vrijedne nagrade i dosad neviđen nagradni fond od 7,4 milijuna kuna

U srijedu, 14. listopada, završen je drugi krug najvećih nagradnih igara u Hrvatskoj. U prva dva kola u pet hrvatskih regija Euroherc i Adriatic osiguranje podijelili su 20 automobila Golf 8 i 200 novčanih nagrada sretnim dobitnicima nagradnih igara „Moja polica u Eurohercu/Adriaticu vrijedi više“.

U Rijeci, Zadru, Bjelovaru, Osijeku i Zagrebu, gdje su u protekla dva tjedna dodijeljene nagrade drugog kola Euroherc i Adriatic svojim osiguranicima donijeli su uzbuđenje i sreću, izmamili suze radosnice i vratili optimizam.

U ovakvu sreću teško je povjerovati 

Tek kad su provjeravali jesam li živ, shvatio sam da nije posrijedi šala. Mislio sam da su ovakve nagrade samo za bogate, a vidite da na kraju i obični ljudi dođu na red“, izjavio je umirovljenik Ante Brkić iz Kruševa, osiguranik Adriatica od 2016. godine, koji je usrećio cijelu obitelj ovom vrijednom nagradom.

Dodjela nagrada - Zadar

Još postoji nevjerica. Kao da sam u nekakvom snu! Tek sada vidim da se i malim ljudima, bez veza ili vezica nego samo s osiguranjem kod Euroherca, događaju dobre stvari“, ispričao je poljoprivrednik Marko Peičević iz Otoka, te pozvao sve da se što prije uključe u nagradnu igru.

Znala sam za nagradnu igru, ali nagradu nisam ni očekivala niti joj se nadala. Čovjek kad se najmanje nada onda mu se dogodi nešto uistinu lijepo. Prva polica i odmah dobitna! Bit ću osiguranica Euroherca sigurno još godinama. Putujem na posao svaki dan oko dva sata, tako da će u novom Golfu vožnja sigurno biti ugodnija“, rekla je oduševljena dobitnica Željka Srmeg iz Bukovca Svetojanskog, istaknuvši kako je poziv iz Euroherca bio erupcija emocija, uzbuđenja, šoka i nevjerice.

Najsretnije očekuje VW Touareg

Nagradne igre Euroherca i Adriatica odvijaju se u tri kola, uz veliko finale, a imaju ukupno 342 vrijedne nagrade i nevjerojatan nagradni fond od 7,4 milijuna kuna. Podsjećamo, kako biste sudjelovali u najvećim nagradnim igrama u Hrvatskoj, trebate ugovoriti policu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i/ili kasko osiguranja za osobno i/ili teretno vozilo u Eurohercu ili Adriaticu, do 31. prosinca 2020. godine. Velikim nagradnim igrama osiguravajuća društva Euroherc i Adriatic svojim osiguranicima žele zahvaliti na dugogodišnjoj vjernosti.

Izvlačenje dobitnika trećeg kola očekuje nas u siječnju 2021. godine u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci i Varaždinu, kada ćemo doznati kome je otišlo još 10 Golfova 8 i 100 potrošačkih kartica Agram banke

14
| Foto: Euroherc i Adriatic

Nagrađivanje osiguranika Euroherca i Adriatica tu ne završava jer sve osiguranike koji u prva tri kola nisu imali sreće, očekuje veliko finalno izvlačenje 22. siječnja 2021. godine u Zagrebu. Dvoje sretnih dobitnika mogu osvojiti i odvesti se u dva bogato opremljena VW Touarega, s uključenim osiguranjem od automobilske odgovornosti i kasko osiguranjem. Tada ćemo saznati i imena dobitnika novčanih nagrada u iznosu od po 50.000 kuna, kao i dobitnike ekskluzivnih ljetovanja u hotelu Medora u Podgori.

Nagrade čekaju svoje vlasnike, stoga se još uvijek stignete uključiti u nagradne igre.

Sretno svima uz Euroherc i Adriatic!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta