Promo sadržaj

Komentari 0

FNG dobila 25 nagrada na prestižnoj svečanosti

FNG dobila 25 nagrada na prestižnoj svečanosti

FNG dobila je ukupno 10 zlatnih, 9 srebrnih i 6 brončanih nagrada za uspjehe u marketinškoj komunikaciji na međunarodnoj ceremoniji dodjele nagrada PromaxBDA Global Excellence Awards u Los Angelesu

Po prvi put među pobjedničkim kampanjama bila je i kampanja u kojoj je sudjelovala Hrvatska - Outcast Mural Art Stunt, održana krajem svibnja i početkom lipnja 2016. prije globalne premijere prve sezone serije "Outcast" na kanalu FOX. Kampanja je dobila dvije zlatne nagrade za "NAJBOLJE KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MEDIJA ZA PROMICANJE PROGRAMA ILI SERIJE" i "STUNT PROMOTIVNI PAKET", dvije srebrne nagrade u kategorijama "NAJBOLJA EKSPERIMENTALNA ILI STUNT PROMOCIJA POTROŠAČKOG DOGAĐANJA" i "SADRŽAJ ZA DIGITALNU PROMOCIJU", kao i brončanu nagradu u kategoriji "KORIŠTENJE VR ILI 360 KAMERE". Najvažnija svjetska nagrada za izvanredne uspjehe u marketingu zabavnih sadržaja na svim zaslonima – u eteru, na internetu i u pokretu. Nagrada PromaxBDA Global Excellence Awards postavila je standard za svjetsku medijsku marketinšku industriju.

„Za nas je velika čast što su naši timovi te gradovi Sofija i Zagreb bili dio ovog najnagrađivanijeg projekta ove godine na međunarodnoj ceremoniji dodjele nagrada PromaxBDA Global Excellence Awards u Los Angelesu“, izjavila je Milena Filcheva, FNG Marketing  & PR Director Balkans. 

Marketinški projekt "Outcast Mural Art Stunt" ujedinio je 12 gradova širom svijeta - Berlin, Istanbul, Jakartu, Kuala Lumpur, London, Manilu, Singapur, Sofiju, Stockholm, Sydney, Zagreb i Napulj. Pokrenut je 28. svibnja 2016. na MCM London Comic Con konvenciji. U roku od tjedan dana grafiti su se jedan za drugim pojavljivali u gradovima koji su sudjelovali u kampanji. Slikali su ih uživo najbolji lokalni crtači grafita. Koncept kampanje bio je da scena iz serije "Outcast" oživi u stvarnom urbanom okruženju. Crtači grafita interpretirali su izvorne crteže Paula Azacete, jednog od autora stripa "Outcast" na kojem se serija temelji. Grafiti na otvorenom otkrivani su jedan za drugim na za to namijenjenoj digitalnoj platformi www.outcastart.tv. Obožavatelji širom svijeta pratili su priču putem foto i video materijala sa svake lokacije koji su stavljeni na platformu ili su se dijelili na društvenim medijima s hashtagom #outcastart.

U Zagrebu je u zagrebačkom Studentskom centru početkom lipnja prošle godine održan event Outcast Art, jedinstveni globalni projekt FOX Network Group u sklopu kojeg se diljem svijeta oslikavaju murali s kadrovima iz serije. Oslikavanje murala trajalo je puna dva dana, a „zagrebački kadar“ oslikao je poznati grafiter i „street artist“ Slaven Kosanović Lunar, koji je mural upotpunio svojim prepoznatljivim tonovima. Slaven je oslikavši mural stao uz bok najvećim svjetskim grafiterima koji sudjeluju u projektu, vizualnim umjetnicima i dizajnerima kao što su: Innerfields, TeamManila, Graffitsthlm i Aroe, te dobio podršku velikog broja Zagrepčana.

Kratki filmić o muralima koji su bili dio Outcast Mural Art Stunt-a, među kojima se nalazi i Zagreb, pogledajte u nastavku:

Serija "Outcast" je svoju ekskluzivnu premijeru imala na Facebooku 20. svibnja istovremeno u 61 zemlji. Bio je to prvi put da su neka televizijska kuća i Facebook uživo emitirali tako dugačak video materijal.

Premijera serije „Outcast" privukla je 26 milijuna gledatelja na FOX-u izvan SAD-a, te je postigla najveću ukupnu gledanost pojedinačne epizode u povijesti FOX grupe. Društveni mediji i online emitiranje koje je omogućilo besplatno gledanje cijele prve epizode dva tjedna prije linearne premijere serije na Facebooku, YouTubeu i putem FOX-ove FOX Play streaming usluge privukli su ukupno 18,7 milijuna gledatelja. Konsolidirana gledanost u Europi dodala je ukupnom međunarodnom broju 11,2 milijuna gledatelja i time u nekoliko zemalja postavila nova mjerila uspješnosti.