Obavijesti

Promo sadržaj

Franck: predstavljeni novi osvježavajući kokteli za ljetnu sezonu

Franck: predstavljeni novi osvježavajući  kokteli za ljetnu sezonu
13

Hrvati godišnje popiju čak 35 milijuna Franck Cappuccino instant napitaka čiji su najveći potrošači većinom mladi u dobi od 18 do 24 godine

VIDEO

Istraživanja u Hrvatskoj i EU pokazuju kako potrošači traže desertnost i raznolikost okusa u kategoriji instant cappuccina, a Franck odgovara sa stalnim inovacijama u okusima linije Franck Cappuccino.

Franck je na terasi zadarskog Beach bara Bamboo predstavio osvježavajuće ljetne koktele napravljene s Franck instant Cappuccino okusima koje su Franckovi baristi osmislili za nadolazeću ljetnu sezonu.

Uz stalne inovacije u razvoju proizvoda, što je rezultiralo velikim izborom okusa Franck Cappuccina, kompanija je usmjerena i na stalne inovacije u pripremi i konzumaciji svojih napitaka slijedom čega su prije nekoliko godina predstavljene hladne verzije Franck Cappuccino napitaka. Potrošači su odlično prihvatili ove osvježavajuće, desertne napitke pa tako prodaja instant Franck Cappuccina u ljetnoj sezoni u prosjeku bilježi porast od čak 20 posto.

Godišnje se u Hrvatskoj popije čak 35 milijuna Franck Cappuccino napitaka. Prema istraživanju koje je Franck proveo prošle godine, prosječna obitelj najčešće kupuje više okusa, a konzumenti Franck Cappuccina su primarno mladi u dobi od 18 do 24 godine i u tom segmentu Franck je prvi izbor kod potrošača. Franck Cappuccino najčešće se konzumira tijekom druženja u kafiću ili kod kuće, među omiljenim je studentskim napitcima, te potrošače često asocira na opuštanje i desert. 

Na europskome tržištu, u instant cappuccino kategoriji prevladava trend prema kojem retail brendovi lansiraju sve više desertnih napitaka od kave (tzv. „dessert-style coffee“) koje potrošači percipiraju kao dobru zamjenu za desert, što je u skladu s Franckovom strategijom za ovu kategoriju. 

Tri nova ljetna koktela koji su predstavljeni Moonlight Glimmer, Tropic Paradise i Summer Fling ovo će ljeto biti dostupni u više od 2000 kafića diljem Hrvatske, a lako ih je pripremiti i kod kuće. Recepti s uputama za pripremu dostupni su na www.franck.eu.

Koktelu Moonlight Glimmer baza je Franck Cappuccino Vanilla Cream s dodatkom mlijeka, džema od šumskog voća i kremastog likera, Tropic Paradise sadrži Franck Cappuccino Kokos i Bijelu čokoladu s dodatkom keksa, banana, bijelog ruma, mlijeka i likera od kave, dok se Summer Fling  spravlja od Franck Cappuccino Irish Creama u kombinaciji s oreo keksima i mlijekom.

Osim u Zagrebu tijekom ljeta Franck će organizirati Summer Ice Cappuccino party i u ostalim gradovima: 5. srpnja u Hotelu Jadran u Splitu te 26. srpnja u Beach baru Chupacabra u Fažani, sve s početkom u 15 sati.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve