Obavijesti

Promo sadržaj

Gorenje voli rukomet

Gorenje voli rukomet
4

Dugogodišnji sponzori muškog EHF EURO potpisuju treći put zaredom i postaju dio događaja 2022. u Mađarskoj i Slovačkoj

Muški EHF EURO 2022, koji se održava od 13. do 30. siječnja, ponovno će imati podršku Gorenja nakon što su vodeći europski proizvođači kućanskih aparata po treći put zaredom potvrdili sponzorstvo ovog događaja.

Budući da je Gorenje bilo sponzor vodeće reprezentaciju Europske rukometne federacije 2018. i 2020. godine, sporazum učvršćuje predanost vrhunskom rukometu.

Gorenju, koji je dio Hisense grupe, rukomet nije nepoznanica, a od 2017. godine sponzorira i EHF Ligu prvaka.

Njihovo partnerstvo na EHF EURO 2022 za muškarce predstavlja priliku da još jednom začine rukometno prvenstvo. Gorenje izvanredna, vrlo popularna i kreativna kampanja #simplyfans uključivat će veliki izbor atraktivnih nagrada, od dodataka za EHF navijače do nezaboravnog iskustva navijanja za omiljenu momčad s tribina. Jednostavno pratite njihove kanale na društvenim mrežama @gorenjesimplyfans.

Men’s EHF EURO 2020 Sweden, Austria, Norway

Gorenje će zajedno s EHF-om iskoristiti ovu priliku za pojednostavljenje života ljubitelja rukometa, ostavljajući više vremena za užitak, uključujući i gledanje najboljih utakmica europskog rukometa.

Martin Hausleitner, glavni tajnik EHF-a, rekao je: „Gorenje je pokazalo snažnu, vjernu i uspješnu tradiciju kada je u pitanju podrška vrhunskom rukometu, posebno na nacionalnoj i klupskoj razini, te smo stoga oduševljeni što ih imamo u društvu kao Službeni partner za treći po redu muški EHF EURO. Imati partnera koji prihvaća rukomet koliko Gorenje čini čuda za promociju našeg sporta i veselimo se još jednom fantastičnom događaju s njima uz sebe.

Men’s EHF EURO 2020 Sweden, Austria, Norway

Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga u Hisense Europe Group, dodala je: „Oduševljeni smo što smo bili jedan od najvažnijih partnera EHF EURO-a za muškarce, napisali smo uspješnu priču o europskom rukometu na najvišoj treći put za redom. Igranje vrhunskog rukometa ili bilo kojeg drugog sporta zahtijeva jak tim, jasnu fokusiranu strategiju i želju za uspjehom; karakteristike s kojima se jednostavno možemo identificirati u Hisense Europe Group. Gorenje želi pojednostaviti život s našim kućanskim aparatima, a našim partnerstvom s EHF-om vjerujemo da ćemo učiniti život mnogo jednostavnijim za sve ljubitelje rukometa – Simplyfans. Uvjerena sam da naši kućanski aparati mogu pomoći navijačima da posvete više vremena stvarima koje vole, uključujući gledanje vrhunskih utakmica koje ćemo vidjeti u Mađarskoj i Slovačkoj.

 

O Gorenju

Od svojih početaka 1950. godine Gorenje se proširilo u multinacionalnu korporaciju i renomirani međunarodni brend. Brend koji je predan dizajniranju i usavršavanju kućanskih aparata najviše kvalitete, vrhunskih ekoloških i dizajnerskih standarda. Danas svaka inovacija koju pružaju ima pojednostavljujuću svrhu, jer vjeruju da je jednostavnost važna.

Temeljne vrijednosti marke, osim jednostavnosti, jasne su: operativna učinkovitost, dugovječnost i održivost. Nakon što je 2018. godine postalo dio Hisense grupe, Gorenje je dobilo priliku za daljnji svjetski rast. Spajanje je rezultiralo velikim proizvođačem koji nudi i potrošačku elektroniku i proizvode bijele tehnike, što je rijedak primjer u industriji, stječući novu konkurentsku prednost za budućnost.

Gorenje je važan i vrijedan igrač u rukometnom polju. Prije više od 30 godina tvrtka je prepoznala vrijednost jednog od najpopularnijih dvoranskih sportova u Europi i postala vrijedan sponzor jednog od vodećih slovenskih rukometnih klubova – RK Gorenje Velenje. Osim što je vjerni generalni sponzor lokalnog kluba, Gorenje je već nekoliko godina sponzor Rukometnog saveza Slovenije, službeni partner EHF Lige prvaka za muškarce od 2017. te službeni sponzor muških EHF EURO 2018. i 2020. godine.

Osim što je predan i vrijedan sponzorski partner u rukometu, Gorenje je i generalni sponzor slovenske nordijske skijaške reprezentacije i snažno je predan nogometu kao službeni sponzor UEFA Euro 2020™, službeni partner FIFA Svjetskog prvenstva Qatar 2022™ i od 2020. kao globalni partner nogometnog kluba Paris Saint-Germain.

 

O muškom EHF EURO 2022

Muški EHF EURO 2022 bit će više od serije utakmica – festival rukometa. Sudomaćini Mađarska i Slovačka dočekat će europsku rukometnu elitu u dva tjedna spektakularnih akcija od 13. do 30. siječnja 2022. Slogan turnira – Watch Games. See More – utjelovljuje ono što će biti slavlje rukometa, u kojem će se uživati ​​u pet gradova čija strast prema rukometu ne poznaje granice. Za dublje uvid u niz iskustava posjetite eurohandball.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve