Obavijesti

Promo sadržaj

Heineken: Sigurnost i dobrobit zaposlenika su na prvom mjestu

Heineken: Sigurnost i dobrobit zaposlenika su na prvom mjestu
2

HEINEKEN Hrvatska nagrađen je certifikatom Poslodavac Partner nakon što je u postupku certificiranja potvrdio visoke standarde upravljanja ljudskim resursima i ostvario 94 od ukupno mogućih 100% bodova

Nezavisni tročlani tim konzultantske kuće SELECTIO, koja dodjeljuje ovo prestižno priznanje, utvrdio je da funkcija ljudskih resursa ima stratešku važnost u HEINEKENU i kao takva prati poslovnu strategiju tvrtke. Strategija tvrtke predstavljena je svim zaposlenicima, a temelji se na tri načela: održivo, prirodno i pošteno.

HEINEKEN Hrvatska novim zaposlenicima pruža dobar start nastojeći ih čim prije uhodati i osiguravajući im priliku za uspjeh i ostvarenje profesionalnih ambicija. Zaposlenike se na vrijeme informira o poslovnim ciljevima i aktivnostima te oni odlično razumiju na koji način doprinose strategiji. Interna komunikacija je dvosmjerna i uključuje sve razine organizacije i različite kanale, od onih tradicionalnih pa sve do internih društvenih mreža. Svi zaposlenici uključeni su u sustav procjene radne uspješnosti koji je transparentan i pošten, te povezan s poslovnom strategijom, obrazovanjem i nagrađivanjem. 

Povećanje plaća sustavno se provodi temeljem radne uspješnosti i usporedbe s plaćama na tržištu, a svi zaposlenici uključeni su u neku vrstu varijabilnog nagrađivanja kroz sustav mjesečnih/kvartalnih stimulacija ili godišnjih bonusa. U tvrtki HEINEKEN Hrvatska veliku važnost pridaju zadovoljavanju obrazovnih potreba svojih zaposlenika, a aktivno se radi i na prepoznavanju talenata, njihovom razvoju i zadržavanju u organizaciji. Kao tvrtka koja je prisutna u 70-tak zemalja svijeta te zapošljava preko 80.000 zaposlenika, HEINEKEN potiče razvoj internacionalne karijere, dijeljenje najboljih praksi te općenito nudi dobar sustav podrške. 

Organizacijska klima i zadovoljstvo zaposlenika redovito se ispituju te se od zaposlenika traže sugestije za poboljšanje svih procesa. Indeks angažmana zaposlenika je na visokom nivou  - čak 84%, pri čemu je 87% zaposlenih iznimno zadovoljno, a 94% zaposlenika navodi da su ponosni što rade u HEINEKENU Hrvatska. Osim tih podataka, ovogodišnje istraživanje klime koje je tvrtka provela pokazuje da više od 90% zaposlenika smatra da ima sve potrebne resurse kako bi svoj posao obavili na siguran način.  

Sigurnost i zdravlje zaposlenika na prvom su mjestu, pa se stoga zaposlenicima omogućuju sistematski pregled, visoko kvalitetna radna oprema, dioptrijske zaštitne naočale, trening sigurne vožnje, fleksibilno radno vrijeme te sudjelovanje u različitim sportskim i volonterskim akcijama. 

Boris Miloushev, predsjednik Uprave i Romina Ivančić, direktorica Sektora ljudskih resursa u tvrtki HEINEKEN Hrvatska primili su Certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

Izuzetno smo ponosni na rezultat koji smo ostvarili u našoj prvoj godini certificiranja u projektu Poslodavac Partner. Ušli smo u ovaj proces kako bismo se usporedili s drugim kompanijama i u budućnosti postali još bolji poslodavac. Nastavit ćemo poklanjati iznimnu pažnju razvoju zaposlenika i brizi o njihovoj dobrobiti“, istaknula je Romina Ivančić, direktorica Sektora ljudskih resursa.

Naša ambicija je da budemo najbolja kompanija u Hrvatskoj, stoga pri odlučivanju uvijek vodimo računa o naša tri osnovna načela: održivo, prirodno i pošteno. Ovaj certifikat potvrda je da idemo u pravom smjeru“, zaključio je Boris Miloushev, predsjednik Uprave tvrtke HEINEKEN Hrvatska.

Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.

Trenutno je 50 nositelja certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, A1 Hrvatska, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Aminess hoteli i kampovi, Atlantic Hrvatska, Atlantic Srbija, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, CROSCO, Erste&Steiermärkische Bank, Europa – upravljanje nekretninama, FINA gotovinski servisi, Heineken Hrvatska, Henkel Croatia, HEP Opskrba, Herbalife Hrvatska, HiPP Hrvatska, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatski Telekom, INA, INA MAZIVA, JGL, JT International Zagreb, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Luckia Hrvatska, Molson Coors Bosna i Hercegovina, Mylan Hrvatska, Philip Morris Zagreb, Plavi tim, PLIVA Hrvatska, Poslovna inteligencija, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, STSI, Tele2, Top Računovodstvo Servisi, Valamar Riviera, Valoviti papir Dunapack i Zagrebačka pivovara.

HEINEKEN Hrvatska drži čvrsto drugo mjesto na hrvatskom tržištu piva. Tradicija proizvodnje piva u pivovari u Karlovcu seže u davnu 1854. godinu. U svom portfelju HEINEKEN Hrvatska ima vrhunske proizvode koji će zadovoljiti ukuse odraslih ljubitelja piva u različitim prigodama. Pored Karlovačkog svijetlog piva, u toj su obitelji još i: Karlovačko Natur Radler limun, Karlovačko Natur Radler grejp menta, Karlovačko Retro nepasterizirano, Karlovačko crno te Karlovačko crna višnja. Tu su i međunarodni brendovi Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Edelweiss, Desperados, Affligem, češki lager Krušovice, slovenski lager Laško, cider Strongbow i jabukovača Stari lisac. HEINEKEN Hrvatska posebno se ponosi činjenicom da za Karlovačko pivo koristi ječmeni slad napravljen od 100% hrvatskog ječma.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
PROMO

Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’

Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.