Obavijesti

Promo sadržaj

Henkel pazi na prirodu i društvo, i to dokazuje iz godine u godinu

Henkel pazi na prirodu i društvo, i to dokazuje iz godine u godinu

Niti jedna tvrtka ne posluje izolirana od društva i zajednice u kojoj posluje i upravo su zato, za tvrtku Henkel jako važni DOP projekti jer oni utječu na kvalitetu života zajednice u kojoj posluju

Henkel Adria već dugi niz godina pokazuje veliko srce u brojnim socijalno osviještenim, charity projektima, raznim aktivnostima društveno-odgovornog poslovanja te svojim ekološkim akcijama i suradnjama kroz koje daju doprinos ljepšem i zdravijem okolišu. 

Ova posljednja suradnja s Borankom Hrvatsku je zazelenila za 5.000 novih stabala no to nije ni početak, a ni kraj njihovog prijateljstva i brige za okoliš. 2020. godine Henkel je najavio svoj prvi veliki projekt u suradnji s najvećom volonterskom kampanjom pošumljavanja požarišta u Europi. Pod nazovimo “Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno”, pokrenuli su jedinstvenu akciju koja je i ove godine nastavila svoju lijepu priču. U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka koju je Henkel, tvrtka kojoj je u samim temeljima i na globalnoj razini, održivo poslovanje, morao podržati. Nakon što su kupcima svojih proizvoda prošle godine poklanjali Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova čime se na izvrstan način podsjetilo građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje kada su šume u pitanju, ove su se godine njihovi predstavnici pridružili akciji pošumljavanja u splitskim naseljima Žrnovnica i Gornje Sitno. Prošle godine 5.000 sadnica, ove godine još 5.000, a budućnost suradnje Boranke i Henkela sigurno je još zelenija!

Osluškujući potrebe društva i zajednice u kojoj posluje, Henkelovi su projekti uvijek bili odgovor na konkretne potrebe i probleme. Tako već niz godina osmišljavaju i provode projekte kojima je cilj povećati svijest javnosti o određenim problemima, ali i dati konkretan doprinos rješavanju problema. U proteklih nekoliko godina organizirano je niz posjeta udruge Crveni Nosovi djeci u bolnicama diljem Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine, velik broj charity projekta za brojne udruge koje skrbe i za djecu, i za bolesne, i za starije i nemoćne, a u suradnji s lokalnim partnerima pokrenute su akcije čišćenja voda te akcije pošumljavanja u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini. I tako već godinama Henkel radi održivo, odgovorno i osviješteno. Najveći broj njihovih akcija razvio se u sad već tradicionalne projekte po kojima su prepoznatljivi, a još više ponosni.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve