Obavijesti

Promo sadržaj

Hrvati i pametni telefoni: Preko 95% ispitanika koristi mobitel za snimanje i objavljivanje

Hrvati i pametni telefoni: Preko 95% ispitanika koristi mobitel za snimanje i objavljivanje
3

Huawei je proveo istraživanje u Hrvatskoj kako bi otkrili kako Hrvati koriste pametne uređaje. Istraživanje provedeno na 65% muškaraca i 35% žena pokazuje da su pristup društvenim mrežama i dostupnost popularnih aplikacija među najvažnijim kriterijima kada korisnici kupuju nove uređaje.

Prema istraživanju tvrtke Huawei 99% ispitanika posjeduje ili koristi pametni telefon, a čak 96% ih koristi za fotografiranje, snimanje te pristup i objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama. Zanimljiv podatak je i da 55% ispitanika posjeduje ili koristi pametni sat. Tijekom posljednjih nekoliko godina Huawei se posvetio proizvodnji pametnih satova i pametnih narukvica koje kombiniraju napredne funkcije praćenja fizičkih aktivnosti i zdravlja s elegantnim dizajnom i dugim vijekom trajanja baterije. Huawei je nedavno predstavio Watch GT 3 Pro, najnoviji uređaj renomirane Watch GT serije dostupan u dvije verzije, 46 mm i 43 mm.

Da Hrvati aktivno koriste društvene mreže potvrđuje podatak da polovica ispitanika dnevno provede između jednog i tri sata na društvenim mrežama. Njih 29% provede između tri i pet sati, dok ih 14% ispitanika dnevno na društvenim mrežama provodi i više od 5 sati. Huaweijeva službena trgovina aplikacija AppGallery bilježi konstantan porast broja korisnika i broja aplikacija. AppGallery trenutno sadrži više od 187.000 različitih globalnih i lokalnih aplikacija, uključujući i najpopularnije svjetske aplikacije, dok baza mjesečno aktivnih korisnika premašuje brojku od 730 milijuna.

Gotovo 3 četvrtine ispitanika smatra da je najvažnija kategorija aplikacija ona za slanje poruka, njih 70% smatra da je to kategorija društvenih mreža, 60% smatra da su to bankovne aplikacije dok 36% korisnika najradije bira aplikacije za glazbu i streaming servise. AppGallery sadrži 18 različitih kategorija aplikacija pa korisnici na trgovini mogu pronaći Viber i Telegram, dok će WhatsApp pronaći putem Petal Searcha, Huaweijevog službenog preglednika. AppGallery sadrži i TikTok, trenutno najpopularniju svjetsku društvenu mrežu, dok Petal Search omogućuje pristup Facebooku, Snapchatu, Instagramu i Messengeru. Tu si i važne lokalne aplikacije banaka, npr. PBZ-a, Zagrebačke banke, OTP banke, Erste banke, RBA-e, HPB-a i Addiko Banke te Deezer i sestrinska aplikacija za streaming glazbe Tidal.

Što se tiče broja aplikacija koje korisnici dnevno koriste, 58% u prosjeku koristi četiri do šest aplikacija, 18% koristi između sedam do devet, 12% koristi tri i manje, dok 12% ispitanika koristi i više od deset aplikacija dnevno.

Od svih aplikacija, čak 85% ispitanika najviše vremena provede koristeći WhatsApp, 65% ih najviše koristi bankovne i financijske aplikacije, 63% ispitanika najviše koristi Facebook, 52% koristi Instagram dok 44% najviše vremena provede koristeći Viber.

Gotovo četvrtina ispitanika smatra kako su najvažnije specifikacije prilikom odabira novog pametnog telefona funkcije i tehničke specifikacije kamera i snimanja videa. Njih 20% smatra da su to brzina procesora i kapacitet memorije, 18% bira dizajn i fizičke specifikacije, 16% cijenu i 14% izdržljivost baterije i mogućnost brzog punjenja. Nedavno predstavljen nova 9 SE pametni telefon opremljen je četverostrukim AI sustavom kamera sa stražnjom kamerom od čak 108 MP visoke rezolucije. Uređaj dolazi s predinstaliranom Petal Clip aplikacijom za uređivanje i editiranje videozapisa.

Gotovo polovica ispitanika mijenja uređaj svake dvije do tri godine, dok njih 42% to radi svake dvije godine. Što se tiče iznosa koji su Hrvati spremni izdvojiti za novi pametni telefon, gotovo 40% ispitanika spremno je izdvojiti između dvije i četiri tisuće kuna što daje dodatnu potvrdu dobrog tržišnog pozicioniranja modela nova 9 SE koji se s preporučenom maloprodajnom cijenom od 2.599 kuna izdvaja kao najbolji omjer kvalitete, tehničkih specifikacija i pristupačne cijene.

Svi korisnici koji do kraja svibnja uređaj kupe na Elipso prodajnim mjestima, na dar dobivaju FreeBuds 4i bežične slušalice, a svi koji uređaj kupe do 28. lipnja, ostvaruju pravo na besplatnu zaštitu zaslona u trajanju od 12 mjeseci.

Od svih ispitanika, 70.4% dolazi iz Zagreba, dok ih je gotovo 50% staro između 36 i 50 godina.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Koji vas domaći proizvodi najviše vežu uz djetinjstvo?
SJEĆATE LI SE?

Koji vas domaći proizvodi najviše vežu uz djetinjstvo?

Vegetine 'Male tajne velikih majstora kuhinje' pa 'Dnevnik' u 19.30 sati. U dječjim rukama Mikado, za okrepu Cedevita, a sve će oprati Čarli. Vraćamo vas u djetinjstvo s najpopularnijim domaćim proizvodima koji i danas ponosno krase police
Svjetska, a naša: Ova tvrtka proizvodi pokretne kuhinje i sobe te "zdrave" urede
SVJETSKI PRIZNATA HRVATSKA TVRTKA

Svjetska, a naša: Ova tvrtka proizvodi pokretne kuhinje i sobe te "zdrave" urede

U jednom trenutku pred vama je kuhinja, u drugom se transformira u TV kutak, a dnevni boravak postaje spavaća soba. Sve su to „magični“ izumi hrvatske tvrtke Dizz Concept kojoj je cilj poboljšati i pojednostaviti čovjekovu svakodnevicu
Osječka tvrtka na svjetskom tržištu: 'Tražili smo 100.000 kuna, a dobili milijun i pol'
PROIZVODE FPV NAOČALE ZA DRON

Osječka tvrtka na svjetskom tržištu: 'Tražili smo 100.000 kuna, a dobili milijun i pol'

Razgovarali smo s tri prijatelja iz Osijeka koji su razvili vlastite FPV naočale za dronove i plasirali ih na globalno tržište. Počeli su crowdfunding kampanjom koja im je osigurala 1,5 milijuna kuna, a danas imaju tvrtku s više od 40 zaposlenih