Kada govorimo o kompanijama koje podupiru održivi razvoj i posluju u skladu s njegovim načelima, potrebno je spomenuti i tvrtku HEINEKEN Hrvatska. O svemu što je tvrtka postigla dovoljno govore podaci za 2017. godinu
Hrvatski ječam za Karlovačko pivo
Kompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća na području održivosti u protekloj godini. U skladu sa strategijom „Stvaramo bolji svijet“ ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, sigurnosti na radnom mjestu, kvaliteti života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola.
Podrška domaćoj poljoprivredi
Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu sirovina domaćeg podrijetla. Tako je 2014. godine pokrenut projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo te se otada uspješno provodi u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške i Slavonija sladom. Konkretno, to znači da se za Karlovčko pivo koristi ječmeni slad proizveden od 100% hrvatskog ječma. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma, a to pokazuje i statistika. Od 2013./14. do 2016./17. otkupljena količina ječma gotovo se udvostručila (povećanje od čak 84%), broj OPG-ova koji uzgajaju ječam povećao se za 18%, a površina polja zasijanih pivarskim ječmom za 21%.
Nadalje, redovitim ulaganjima kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. Najveća investicija u 2017. godini bilo je zeleno skladište u krugu pivovare u Karlovcu. Skladišni prostor površine 5.100 m² izgrađen je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Prilikom izgradnje fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako objekt svrstan u energetski razred A+.
Osim toga, u 2017. kompanija HEINEKEN Hrvatska u svojoj pivovari u Karlovcu koristila je električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. Pored toga, emisija CO₂ smanjena je sa 6,3 kg na 6,2 kg/hl u odnosu na 2016. godinu, potrošnja vode manja je za 40% od 2008. godine, a nereciklirani industrijski otpad za čak 86% također od 2008. Važno je istaknuti i da je 11% više piva u 2017. prodano u povratnim staklenim bocama – ambalaži koja je ekološki prihvatljivija.
Briga o lokalnoj zajednici
Također, HEINEKEN Hrvatska je nastavio brinuti i o zajednici u kojoj posluje pa je prošle godine u razne projekte i lokalne inicijative uložio 983.000 kuna. Nastavljena je i podrška projektu KAkvart koji doprinosi društvenoj dobrobiti lokalne zajednice. Pokrenuo ga je Grad Karlovac, a cilj mu je unaprijediti kvalitetu života građana na širem karlovačkom području, i to kroz poticanje mjesnih odbora i građana da se aktivno uključe i volontiraju u realizaciji lokalnih projekata.
Osim o zajednici, kompanija brine i o svojim zaposlenicima. Tako je u 2017. zahvaljujući internoj kampanji „Hvala što ne jurite“ smanjen broj mjesečnih upozorenja za prebrzu vožnju za čak 94% što je pivovari u Karlovcu donijelo nagradu središnjice u Nizozemskoj. Uz zaposlenike, tu su i potrošači među kojima kompanija promiče odgovornu konzumaciju alkohola. Stoga je 10% lanjskog budžeta za oglašavanje brenda Heineken® potrošeno na kampanju odgovorne konzumacije #Herowanted.
Pokretanje videa...
Poražavajući podaci: rajčicu uvozimo iz čak 17 zemalja!
Znate li koliko se izvora pitke vode nalazi u Hrvatskoj?
Ne razlikujemo smeće i otpad, a za planet ne marimo