Obavijesti

Promo sadržaj

Kampanja Croatia Feeds prezentirana u Kopenhagenu

Kampanja Croatia Feeds prezentirana u Kopenhagenu
2

U Kopenhagenu se od 30. do 31. ožujka održavala konferencija „Digital Tourism Think Tank“ u sklopu koje je prvog dana, kao „case study“ i primjer uspješne kampanje, prezentirana promotivna kampanja Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“

Kampanju su prezentirali predstavnici Googlea, čiji je kreativni tim „The ZOO“ sudjelovao u stvaranju ove promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o kampanji koja je nastala na najnovijim trendovima digitalnog marketinga, a temeljena je na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje.

Novi pristup i originalnost kampanje „Croatia Feeds“ komentirao je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio da se ova kampanja po svojim karakteristikama značajno distancira od dosadašnjih online kampanja koje je provodila Hrvatska turistička zajednica. „U ovoj kampanji koristimo zanimljive i pomalo intrigantne naslove. Trudimo se određene teme obraditi na zanimljiv i privlačan način. Današnje vrijeme i trendovi zahtijevaju vrlo visok stupanj originalnosti jer se samo tako može privući i zadržati pažnja. Upravo nam je u tijeku proljetna PPS kampanja „Croatia Feeds“ koju ćemo provoditi do 14. travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Velike Britanije, Francuske, Švicarske i Švedske, a prvi rezultati su vrlo dobri“, poručio je direktor Ivičić.

Tako je do 24. ožujka u sklopu proljetne PPS kampanje „Croatia Feeds“ na društvenoj mreži Facebook ostvareno više od 20 milijuna impresija i doseg od gotovo osam milijuna ljudi. Na Instagramu je ostvareno više od tri milijuna impresija i doseg od gotovo dva milijuna ljudi, dok je na Twitteru također ostvareno više od tri milijuna impresija. Dodajemo kako se kampanja provodi putem bannera na portalima, video materijala na portalima i YouTube kanala, postova na društvenim mrežama te putem TV oglašavanja na tržištu Švicarske, odnosno oglašavanja u tiskanim medijima na tržištu Velike Britanije, Italije i Francuske te putem vanjskog oglašavanja na tržištima Velike Britanije, Italije i Austrije.   

Konferencija „Digital Tourism Think Tank“ zapravo predstavlja inicijativu koja za osnovni cilj ima približavanje najnovijih turističkih trendova kada je u pitanju digitalni marketing. Začetnik ove inicijative je Nick Hall, direktor u agenciji „SE1 Media“, koji ima više od 10 godina iskustva u radu u digitalnom marketingu turizma. Poveznicu na web stranicu kampanje „Croatia Feeds“ možete pronaći ovdje. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve