Obavijesti

Promo sadržaj

Koliko voliš nogomet? Sad to možeš i pokazati na najvećoj digitalnoj navijačkoj zastavi

Koliko voliš nogomet? Sad to možeš i pokazati na najvećoj digitalnoj navijačkoj zastavi
9

Samo 5473 navijača smiju uživo navijati za Vatrene na utakmicama koje hrvatska reprezentacija igra u prvom krugu europskog nogometnog prvenstva. Većina ostalih nogometnih obožavatelja koji nisu među tim sretnicima ipak nisu osuđeni samo na vikanje na suca u lokalnom kafiću!

Kombinacijom interaktivnih ekrana i tehnologije proširene stvarnosti Volkswagen i Go2Digital pružaju mogućnost svakom fanu da svoju strast prema nogometu pokaže - na velikom ekranu. Najveći hrvatski gradovi, naime, dio su Volkswagenove kampanje ‘We Support All’ kojoj je cilj od mnoštva fotografija nogometnih obožavatelja napraviti najveću digitalnu zastavu koja će se prikazivati diljem Hrvatske.

9
| Foto: Go2Digital

Za sudjelovanje je potrebno samo prići jednom od interaktivnih ekrana i pokretom ruke pokrenuti aplikaciju za fotografiranje. Tehnologijom proširene stvarnosti moguće je dodati najvijačke boje na lice, a fotografije svih nogometnih fanova spojene u mozaik tvorit će zastave zemalja sudionica EURA2020.

Kad već u desetima tisuća ne mogu biti i navijati zajedno na stadionu, barem u kombinaciji digitalne, proširene i fizičke stvarnosti mogu!

Volkswagen, kao službeni mobility partner prvenstva EURO2020, kampanjom još jednom naglašava ono što je na ovom neobičnom nogometnom prvenstvu bez punih stadiona najvažnije  - podršku i povezivanje.

Go2Digital ovom kampanjom, prvoj u Hrvatskoj koja kombinira prepoznavanje pokreta i proširenu stvarnost, još jednom se dokazuje kao lider u inovativnim kreativnim konceptima koji spajaju interaktivnost, digitalni i stvarni svijet te donose poslovne rezultate.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.
Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’
PROMO

Cedevita u suradnji sa stručnjacima pokrenula “Školu optimističnog roditeljstva’’

Cedevita je na svojoj edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju "Škola optimističnog roditeljstva” kojom želi pružiti potporu roditeljima u izazovima s kojima se susreću pri odgoju djece. Tijekom kampanje objavljivat će edukativne video materijale u kojima stručni suradnici govore o aktualnim temama u roditeljstvu.