Promo sadržaj

Komentari 0

Koprivnička tvrtka Sana Delikatese ponovo primila priznanje za najdonatora

Koprivnička tvrtka Sana Delikatese ponovo primila priznanje za najdonatora

Donirali čak 2.25 posto godišnjeg prihoda tvtke. Direktorica koprivničke tvrtke ističe, porazna je činjenica da je jeftinije hranu pred istekom roka valjanosti uništiti nego je donirati potrebitima

Sana delikatese, inovativna koprivnička tvrtka koja tržištu već sedam godina predstavlja zdrave i ukusne proizvode primila je ovih dana priznanje „Najdonator“ za 2020. godinu.

Priznanje već četvrtu godinu zaredom dodjeljuju Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan.

Ova mala tvrtka sa svega 12 zaposlenih, donirala je hrane prodajne vrijednosti 131.912,39 kn i time se našla među najvećim tvrtkama donatorima za proteklu godinu, Konzumom Plusom i Dukatom.

Koliko je to velika stavka za tako malu tvrtku, govori u prilog činjenica da se radi o ukupnom iznosu od čak 2.25 posto njenog godišnjeg prihoda.

Sana je primjer uspješne poduzetničke priče koja ide u korak s globalnim trendovima na području zdrave prehrane, a kvalitetom svojih proizvoda i usluge pokazala je da je novim i inovativnim proizvodima moguće osvojiti srca hrvatskih potrošača, ali i vrhunskih chefova.

Direktorica i vlasnica tvrtke, Silvija Repić, povodom primitka priznanja, kazala je da ovime ukazana velika čast i podstrek za buduća humanitarna djelovanja kako zaposlenima u Sani, tako i njoj samoj.

U protekloj godini smo iznos donirane hrane utrostučili u odnosu na prethodnu, što je u jeku pandemije iziskivalo iznimno velik angažman naših radnika. Donacije nisu ostvarene od viška prihoda, već su zdrave i kvalitetne namirnice spašene prije isteka roka valjanosti i donirane onima kojima je najpotrebnije. Socijalna osjetljivost, briga o okolišu i radnicima te zajednici osnovni su ciljevi društveno odgovornog poslovanja Sane na što smo izuzetno ponosni. Iako smo mala tvrtka, trudimo se stvarati pozitivne promjene i biti primjer da rad u skladu s načelima društvene odgovornost donosi napredak u svima aspektima društva, a tvrtkama bolju poslovnu učinkovitost i konkurentnost - kazala je Repić.

Dalje ističe kako je proces doniranja hrane pred istekom roka valjanosti skuplji od njenog uništavanja što svakako ne ide u prilog pomoći potrebitima, pogotovo u jeku pandemija i potresa koji su nedavno zahvatili Hrvatsku. Stoga smatra da bi se zakonska regulativa trebala prilagoditi trenutnoj situaciji i dodatno potaknuti tvrtke na doniranje, čime bi se osnažio socijalni aspekt društva.

Na upit o asortimanu svojih proizvoda, Repić odgovara da je Sana najprepoznatljivija po svom hummusu, namazu od slanutka i sezama koji je ujedno i vrhunsko gourmet iskustvo. Sana hummus potrošači prepoznaju po bogatom i blagom okusu, a spravljen je isključivo od svježih sastojaka vrhunske kvalitete i prema izvornoj recepturi. Ovo tisućljetno jelo Mediterana i Bliskog istoka visoke je nutritivne vrijednosti i kao takvo može se jesti u svim prilikama.

Osim hummusa, brand Sana predstavlja ukusne proizvode za svačije nepce. U ponudi su zdrave slatke i slane delicije, poput egzotične MelanSane, Guacamole namaza od avokada, hrskavog čipsa od jabuke sa i bez čokolade, kesten pirea, preljeva od datulje, ketchupa od cikle bez konzervansa sa samo devet grama šećera, tahini paste te premium začina i dekoracija.

Sanina vizija budućnosti podrazumijeva spoj uživanja u hrani, ekološku svjesnost, te brigu o održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju, pa su ove godine potrošačima predstavili ekološke i inovativne Cool proizvode - slamke i žličice na bazi jabuke koje se čak mogu i pojesti.

Cool slamke su jestive slamke od prirodnih sastojaka kao što su primarno pšenica i vlakna jabuke te zaslađene steviol-glikozidom.

Jestive Cool žiličice izrađene su od prirodnih sastojaka kao što su primarno rižino i kukuruzno brašno te jabučna vlakna, a zaslađene su sladilima i ne sadrže gluten.

Slamke su izuzetne kvalitete i čvrstoće, a izdrže do 60 minuta u hladnim napicima i čak do 20 minuta u toplim napicima, dok su jestive Cool žličice potpuno čvrste i izdržive kako kod uživanja u sladoledu tako i kod omiljenih toplih napitaka.

Ovi proizvodi su toliko posebni da s pravom možemo reći da su revolucionarni jer ne predstavljaju samo alternativu već ekološko rješenje problema plastičnog otpada.

Od direktorice doznajemo da se Sana sprema plasirati i nove proizvode koji će dodatno obogatiti ponudu zdrave prehrane na hrvatskom tržištu, stoga poziva sve gurmane i ljubitelje zdrave prehrane da i dalje prate Sanu na www.sana-delikatese.hr, https://www.instagram.com/sana_delikatese/ i https://www.facebook.com/sana.delikatese,  ili pošaljite upit na info@sana-delikatese.hr.