Obavijesti

Promo sadržaj

Koronavirus ne diskriminira. Nemoj ni ti!

Koronavirus ne diskriminira. Nemoj ni ti!
5

Festival tolerancije i UNHCR Hrvatska preporučuju… novi je program na društvenim mrežama. Preporukom besplatnih projekcija vrhunskih filmova s izbjegličkom tematikom poziva se na solidarnost s ljudima koji bježe pred ratovima i proganjanjem

Film Borders kojeg potpisuje Mathangi "Maya" Arulpragasam, globalno poznata kao M.I.A, glazbenica i aktivistica koja svojim radom kontinuirano upozorava na probleme izbjeglica, preporuka je Festivala tolerancije i UNHCR Hrvatska za petak, 10. travnja. Naime, svakog ponedjeljka, srijede i petka Festival tolerancije i UNHCR Hrvatska preporučuju naslove filmova s tematikom o izbjeglicama u sklopu novog programa Festival tolerancije i UNHCR Hrvatska preporučuju… na online platformama Festivala Tolerancije - Facebook Fan Pageu, Instagramu i Twitteru.

Borders

"Danas više nego ikada znamo koliko znači dom. Mjesto sigurnosti, utjehe, intimnosti i sreće. Brojni ljudi, njih sedamdeset milijuna u cijelom svijetu, nemaju dom. Koronavirus i jaki potres U Zagrebu su ih istisnuli iz medija, no oni nisu nestali. Dapače. U suradnji s UNHCR-om donosimo filmske prijedloge za naše duge dane u izolaciji koji se na emotivan način bave pitanjem izbjeglica i izbjeglištva u nadi da će solidarnost i empatija koji su nam sada svima više nego potrebni, ojačati i naći put u naše društvo", izjavila je Nataša Popović, direktorica Festivala Tolerancije.

French Guiana

Svakodnevni je život potpuno stao, ali ratovi i proganjanje nisu prestali. I dok se cijeli svijet ujedinio u borbi protiv koronavirusa, ljudi i dalje bježe iz svojih domova u potrazi za sigurnošću. Mjere koje su neke zemlje usvojile mogle bi u potpunosti onemogućiti pristup pravu na azil, stoga ne smijemo zaboraviti na one koji bježe od rata i proganjanja, poručuju iz UNHCR-a.

"Najgore krize zahtijevaju ono najbolje od čovječanstva. Baš kao i svima nama, solidarnost i suosjećanje sada su i izbjeglicama potrebniji nego ikad prije”, rekao je Giuseppe Di Caro, predstavnik UNHCR-a u Hrvatskoj.

Mayor

Ciklus će, u ponedjeljak, 13. travnja, nastaviti dokumentarni film French Guiana: Gardeners in Exile, Frédérica Tonollija. Radnja se zbiva u Cacau, seocu u džungli Francuske Gijane, gdje žive Hmongi, izbjeglice iz Vijetnamskog rata. Pet stotina duša je ovdje došlo s drugog kraja svijeta 1977. godine i od tada su tropsku džunglu pretvorili u rajski vrt. U srijedu, 15. travanja, pogledajte One Man’s Journey From Refugee to Mayor kojeg potpisuje Great Big Story. Film vas vodi u Helenu u Montani gdje živi oko 30.000 stanovnika, a gradonačelnik Wilmot Collins želi znati što svaki od njih misli. Sastaje se s biračima prve srijede svakog mjeseca, željan iz prve ruke čuti kako može podržati i poboljšati zajednicu koja je njegovoj obitelji dala “drugu priliku”. Collinsov put do Helene bio je naporan i neočekivan, a sve je započelo u Liberiji prije više od 20 godina.

Više informacija: http://www.festivaloftolerance.com/zagreb/koronavirus-ne-diskriminira-nemoj-ni-ti/2539

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve