Promo sadržaj

Komentari 0

Kupujete li za roštilj premalo ili previše?

Kupujete li za roštilj premalo ili previše?

Čak i najiskusnijim majstorima roštilja događaju se propusti: ili zaborave nešto kupiti ili kupe nedovoljno ili pak previše. Ipak, postoji način da sačuvate mir u kući te da svima osigurate dobar provod i roštilj baš po njihovom guštu!

Često se događa da prilikom nabavke za roštilj zaboravimo neku „sitnicu“ – začine, povrće, umake ili da nema dovoljno piva. Nekad se zaboravi mineralna ili pak sokovi za djecu. Nije zgodno ni ako se zaboravi određena vrsta mesa jer Pero voli samo kobasice, djeca jedu samo ćevape, a oni koji „drže liniju“ samo bijelo meso ili ribu. Ili ako zaboraviš povrće, a imaš troje vegetarijanaca u gostima! S druge strane, kaos nastane i ako je svega previše, pa danima slušate – tko će sad to pojesti, koliko je to koštalo i sl. Htjeli – ne htjeli, krivci se danima razapinju, svađe su neminovne, spava se par noći na kauču u dnevnom boravku i priča o tome kako je ovo bilo posljednje organiziranje roštilja.

U Lidlu Hrvatska su itekako svjesni ovakvih situacija pa su u suradnji sa marketinškim stručnjacima digitalne agencije Degordian za svoje kupce izradili kalkulator koji prema unosu nekoliko osnovnih parametara okvirno izračunava koliko čega treba za roštilj i sastavlja popis za kupovinu. Spas je ovo za sve zaboravne, a željne opuštenog roštilja. Ovih su je dana predstavili svim prolaznicima zagrebačkog pothodnika na Glavnom kolodvoru, najfrekventnije zone u Hrvatskoj kojom svakodnevno prolazi više od 250.000 ljudi. U Lidlov Grill & Chill kalkulator unesete podatke o profilu i broju gostiju i dobijete informacije o količini namirnica koja vam treba – bilo da je riječ o mesu, prilozima, desertu ili piću.

U suradnji s marketinškim stručnjacima iz tvrtke GO2Digital i full-service agencije Real grupa brendirana je cijela zidna površina ulaza u pothodnik i na tom su području postavljena 24 digitalna ekrana. Osim toga, prolaznici su mogli osjetiti zamaman miris roštilja koji ih je podsjetio da bi možda baš ovog vikenda mogli nešto organizirati. Holistički pristup prolaznicima ovog je puta zaokružen NFC (near-field communication) naljepnicama – tehnologija posebno zanimljiva mlađim generacijama, ali i svima koje zanimaju napredne, a jednostavne tehnologije. Bilo je potrebno samo prisloniti mobitel uz NFC naljepnicu koja bi potom aktivirala aplikaciju Lidlov kalkulator.

Multisenzorne kampanje, kojima nije važno samo iskoristiti akcije i niske cijene, možda su najbolji primjer brige za kupce. Na taj način, kupovina postaje svrhovita i donosi dobar osjećaj. U konačnici, spašava od spavanja na kauču i čuva mir u kući!