Obavijesti

Promo sadržaj

Moćni istraživači u invalidskim kolicima osvajaju Himalaju

Moćni istraživači u invalidskim kolicima osvajaju Himalaju
4

Ostanak kod kuće nije bila opcija. Bartosz Mrozek i Michał Woroch, istraživači u invalidskim kolicima, dokazali su kako za njih ograničenja ne postoje. Sljedeće godine planiraju osvojiti planinski lanac Himalaju

Pogledajte njihovu priču i podijelite vlastitu. 

Kao djeca, čujemo da možemo postati štogod želimo. To je istina, no nitko ne spominje koliko život može biti težak u isto vrijeme. Ubrzo shvatimo kako se snovi obistine kroz konstantno suočavanje s izazovima te kako najbitnije stvari ne dolaze lako.  Michał Woroch i Bartosz Mrozek to dobro znaju.

Prijeđite granice onoga što je moguće

Michał Woroch, unatoč spinalnoj mišićnoj atrofiji, ima nevjerojatni putni portfelj u kojem se mogu naći, između ostalih, Mongolija, Indija, Spitsbergen i većina zemalja Južne i Sjeverne Amerike. 2012. godine, tijekom ekspedicije pod nazivom “Wheelchairtrip I” proputovao je 17 tisuća kilometara u tri mjeseca posjetivši 13 zemalja i dva kontinenta kako bi došao do najzapadnije točke Europe – rta Cabo da Roca. 

U međuvremenu je upoznao Bartosza Mrozeka – skijaša, snowboardera, mountain bikera i jedriličara čija je nesreća iz 2005. dovela do ozljede leđne moždine. Prikovan je za invalidska kolica, ali ipak radi ono što voli. Bartosz je višestruki osvajač medalja u poljskim natjecanjima i sudionik Europskog i Svjetskog skijaškog kupa za osobe s invaliditetom. 

Tijekom drugog izdanja Wheelchairtripa Michał je zajedno s Bartoszom Mrozekom proveo 371 dan na putu od Ushuaiae (Tierra del Fuego) do Prudhoe Baya (Aljaska). Projekt je nagrađen najprestižnijim nagradama: prva poljska nagrada za putovanja Kolosy & Wyczyn Roku i nagrada National Geographica za putovanje godine. 

No, putovanje je daleko od završenog. Nova destinacija Michała Worocha i Bartosza Mrozeka je Annapurna Circuit – treking ruta na Himalajama. Ekspedicija nazvana “Wheelchairtrip Himalayas Challenge 2020” duga je 230 kilometara, a koristit će posebno dizajnirana električna invalidska kolica. Najveću prepreku predstavit će im prijevoj Thorung La s 5416 metara nadmorske visine. 

Pogledajte njihovu priču: 

VIDEO

Zašto? Jer se ne bojimo probati nove stvari. Ciljamo visoko jer znamo da je moguće. Želimo pokazati i zdravim i osobama s invaliditetom da vrijedi slijediti vlastite snove – da te kao osobu s invaliditetom ne bi trebalo spriječiti raditi ekstremnije stvari, čak i do vrha svijeta”, kaže Michał Woroch.

Michał Woroch želi podijeliti svoju strast kroz motivacijski webinar koji vodi Huawei.

Webinar je otvoren za sve one koji požele i svoju priču podijeliti na stranici: https://consumer.huawei.com/hr/campaign/yourstory/

Huawei u najnovijoj kampanji pod sloganom “Snaga je u tebi” dokazuje kako svi, baš kao Michał i Bartosz, imaju moć napisati vlastitu priču i da nikad ne bi trebali odustati od svog plana, ma kakve god prepreke bile. Ako padneš, ustani i pokušaj još jednom. Ako te ostali obeshrabruju, dokaži im suprotno. Pokaži svoju neumoljivu predanost u nešto u što vjeruješ, jer imaš sposobnost prevladavanja bilo kakve prepreke. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve