Promo sadržaj

Komentari 0

Nastavljaju se radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda

Nastavljaju se radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda

Kako bi se radovi mogli izvoditi neometano moraju se uvoditi posebne regulacije prometa te smanjiti brzine prometovanja. Tako će biti sve do završetka obnove pa se putnike moli za razumijevanje

Nakon što su radovi na pružnoj dionici između Zaprešića i Savskog Marofa uspješno završeni, obnova pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor nastavljena je na dionici Zaprešić – Podsused Tvornica.

Zbog toga je desni kolosijek na spomenutoj dionici zatvoren za promet do 2. travnja u 23.59 sati, dok su na lijevome kolosijeku kojim se prometuje smanjene brzine vlakova.

Lijevi kolosijek pruge državna granica – Savski Marof – Zagreb GK bit će ponovno zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić od 6. travnja u 4.00 sata do 15. travnja u 23.59 sati. U tome razdoblju putnici međunarodnih vlakova 1212 i 1213 bit će prevezeni autobusima na relaciji Zagreb GK – Savski Marof i obratno. Također autobusima bit će prevezeni putnici vlakova 3008, 3009, 3010 i 3011 na relacijama Gajnice – Zabok i obratno te Zabok – Zaprešić.

Popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno, Podsused TV – Harmica i obratno, Podsused TV – Zaprešić i obratno, Podsused TV – Savski Marof i obratno, Zaprešić – Zagreb GK, Zagreb GK – Harmica i obratno kao i popis vlakova koji će iznimno voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Harmica – Savski Marof i Savski Marof – Zagreb GK putnicima  je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture. Ostali vlakovi prema voznome redu vozit će po jednome kolosijeku te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova. (više na https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/).

Između kolodvora Zaprešić i Podsused TV tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.

- Radovi na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teku predviđenom dinamikom. Na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa već je uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a obnovljena željeznička stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Dakako, svjesni smo poteškoća s kojima se putnici susreću zbog posebne regulacije prometa, no molimo ih za razumijevanje s obzirom na to da će se obnovom pruge podići razina sigurnosti i omogućiti veća brzina vlakova što znači da će gradsko-prigradski prijevoz putnicima postati kvalitetniji i privlačniji. – rekli su nam u HŽ Infrastrukturi.

Trenutačno se na spomenutoj dionici izvode radovi na ugradnji zaštitnog sloja, radovi na objektima te izmještanju pružnih kabela. U kolodvoru Zaprešić radi se antikorozivna zaštita portala kontaktne mreže. Obnavlja se i stajalište Podsused, u kojemu se uklanjaju stari peroni i uređene površine, a u kojem će u sklopu ovoga projekta biti sagrađena i nadstrešnica.

HŽ Infrastruktura u obnovu 17,8 km duge dionice Savski Marof (uključivo) – Zagreb Zapadni kolodvor (isključivo) ulaže 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radovi su započeli u svibnju prošle godine, a izvodi ih tvrtka Swietelsky. Na cijeloj dionici bit će izvedeni radovi na pružnom gornjem i donjem ustroju, obnovljen sustav kontaktne mreže i zamijenjeni dotrajali dijelovi signalno-sigurnosnog i prometno-upravljačkog infrastrukturnog podsustava. Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h.

Planirani je završetak cjelokupne obnove pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor na ljeto sljedeće godine.

Osim radova na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor trenutačno se izvode i radovi i na modernizaciji i elektrifikaciji pruge između Zaprešića i Zaboka. Završetak radova na tome projektu, koji se izvodi prema vremenskome planu, očekuje se tijekom ove jeseni, nakon čega preostaje ishoditi potrebnu dokumentaciju.