Obavijesti

Promo sadržaj

Neprofitna ste organizacija ili udruga? Promovirate zdrav život ili iskorjenjivanje gladi?

Neprofitna ste organizacija ili udruga? Promovirate zdrav život ili iskorjenjivanje gladi?

Prijavite se na natječaj Studenca i uđite u izbor za vrijednu donaciju!

Studenac je početkom listopada otvorio prijave za dodjelu donacija neprofitnim organizacijama koje doprinose iskorjenjivanju gladi i promociji zdravog života.

Studenac, vodeći maloprodajni lanac na Jadranu, pokrenuo je svoj novi društveno odgovorni projekt „Korak bliže zajednici“, u kojem mogu sudjelovati neprofitne organizacije koje se brinu o iskorjenjivanju gladi i promoviraju zdrav život. Projekt je započet kako bi kompanija pružila potporu humanitarnim, zdravstvenim i drugim programima koji pridonose dobrobiti i unapređenju života zajednice. Predviđena je raspodjela sredstava u vrijednosti od 100.000 kuna, a prijave za donacije, putem formulara na stranici studenac.hr/korak-blize-zajednici, počele su 1. listopada i traju sve do kraja mjeseca.

Briga o zajednici utkana je u poslovanje Studenca, a „Korak bliže zajednici“ logičan je nastavak našeg doprinosa društvu. Tako smo, nakon uspješno pokrenutog projekta „Korak bliže prirodi“, započetog 2020. s ciljem da kompanija sa svojim zaposlenicima pomogne u očuvanju prirode, sada odlučili podržati lokalne organizacije koje svojim radom učinkovito pridonose ispunjavanju i uklanjanju gorućih lokalnih problema s kojima smo i globalno suočeni. Iznimno nam je važno njegovati dobrosusjedski karakter, kako svojom komercijalnom ponudom i uslugama tako i projektima koji uistinu pozitivno utječu na zajednice kojih smo dio“, istaknula je Nina Mimica, direktorica marketinga tvrtke Studenac.

Jadran-23x26_s webadresom_jb

Pri određivanju kriterija u Studencu su se vodili globalnim ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda, točnije, drugim i trećim ciljem, koji se odnose na iskorjenjivanje gladi i promociju zdravog života te blagostanja za ljude svih generacija.

Sredstva ćemo usmjeriti organizacijama koje svojim radom pomažu socijalno ugroženim obiteljima, pojedincima i samohranim roditeljima te ostalima koji se, nažalost, suočavaju s nestašicom osnovnih sredstava. Također, u fokusu su nam i oni koji se bave promocijom zdravog života, rehabilitacijom, postizanjem kvalitetnijeg života djece i starijih osoba s posebnim zdravstvenim potrebama te prevencijom bolesti, ali i izgradnjom odgovarajućih igrališta, dječjim klubovima, sportom i rekreacijom za osobe svih dobi. Ovim putem pozivamo sve zainteresirane da više o projektu, uvjetima sudjelovanja u natječaju te Pravilnik i prijavnicu pronađu na službenoj stranici“, poručila je Jasminka Benazić, voditeljica korporativnih projekata tvrtke Studenac.

U sklopu projekta Studenac će četiri puta godišnje zaprimati prijave i dodjeljivati sredstva organizacijama koje svojim radom pridonose unapređenju kvalitete života i općoj koristi zajednice. Odgovorno poslovanje dio je dugoročne poslovne strategije Studenca, a „Korak bliže zajednici“ nastavak je nastojanja Studenca da kao tvrtka pridonosi pozitivnim društvenim promjenama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života

Arena SPOT, prva mobilna aplikacija shopping centra na hrvatskom tržištu
PROMO

Arena SPOT, prva mobilna aplikacija shopping centra na hrvatskom tržištu

Arena Centar, omiljeniji shopping centar Zagrepčana i njihovih gostiju, lansirao je mobilnu aplikaciju pod nazivom Arena SPOT i time postao prvi shopping centar u Hrvatskoj koji je svojim kupcima ponudio program vjernosti
Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija
PROMO

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Deseto izdanje ovog festivala obilježeno je punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovog tipično-netipičnog festivala.