Obavijesti

Promo sadržaj

Nova godina, nova putovanja Croatia Airlinesom!

Nova godina, nova putovanja Croatia Airlinesom!
1

Želite li novu godinu početi sa stilom svakako odaberite putovanje. Izravni letovi Croatia Airlinesa u Bruxelles i Pariz, više puta na tjedan, približit će vam ove uvijek atraktivne europske prijestolnice

Odaberite Bruxelles želite li prošetati jednim od najljepših svjetskih trgova i osjetiti originalne okuse čokolade i vafla ili Pariz, grad svjetlosti. U ponudi su povoljne aviokarte za izravne povratne letove iz Zagreba u Bruxelles i Pariz već od 139 eura.

Svoje letove rezervirajte na vrijeme kako bi cijena vaše aviokarte bila što povoljnija te kako biste se prepustili letu i znamenitostima najljepših europskih gradova. Promotivne cijene odnose se na aviokarte kupljene preko web stranice Croatia Airlinesa i uključuju ručnu prtljagu, pristojbe zračnih luka i naknadu za izdavanje karte (TSC). 

Posjetite www.croatiaairlines.hr ili m.croatiaairlines.hr i pratite mjesečnu akciju Pogledaj u oblake!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve