Tajna nenadmašnog okusa Aurelia svježe tjestenine koju proizvodi tvrtka „Naše klasje“, krije se u sastojcima vrhunske kvalitete kontroliranog porijekla bez konzervansa
Novo prodajno mjesto Aurelia svježe tjestenine podiže ljestvicu na Zagrebačkom Dolcu
Od četvrtka 18.6.2020. svim Zagrepčanima i njihovim gostima dostupno je novo prodajno mjesto Aurelia svježe tjestenine, koje se nalazi na Tržnici Dolac.
Uz već dobro poznate proizvode rezane tjestenine (špagete, tagliatelle, fettuccine raznih boja i okusa) te punjene tjestenine (ravioli punjeni tartufima ili ovčjim sirom ili kozjim sirom i maslinama…) pa tortelloni (4 sira, šparoga i špinat, ricotta i špinat, pršut…), Aurelia odnedavno nudi i tradicionalne hrvatske tjestenine kao što su korčulanski (žrnovski) makaruni, istarski fuži, pljukanci i šurlice. Naravno, Aurelia nudi i vlastite umake uz tjesteninu.
„Dolac je najvažniji zagrebački plac, koji uskoro obilježava 90 godina postojanja, te je posljednjih nekoliko godina, osim što je mjesto kupnje za Zagrepčane, postao i atraktivan mamac za sve strane i domaće turiste. Vođeni vizijom tržnica u mnogim drugim europskim gradovima, poput Barcelone, smatramo kako i Dolac zaslužuje postati atraktivno gourmet mjesto, te vjerujemo kako će Aurelia svojim novim prodajnim mjestom napraviti iskorak upravo u tom smjeru“, rekao je vlasnik i direktor tvrtke „Naše klasje“, proizvođača svježe tjestenine Aurelia, Zoran Šimunić.
Tajna nenadmašnog okusa Aurelia svježe tjestenine koju proizvodi tvrtka „Naše klasje“, krije se u sastojcima vrhunske kvalitete kontroliranog porijekla bez konzervansa: krupica od domaće baranjske durum pšenice, jaja, ovčji sir, šparoge, dalmatinski pršut, tartufi, špinat, blitva, masline… Aurelia svježa tjestenina svojim okusom, teksturom i mirisom pokazuje da je razlika između svježe tjestenine, bila ona rezana ili punjena, i suhe tjestenine jako velika. Svatko tko je probao uvjerio se to.
Za osmišljavanje i uređenje novog prodajnog mjesta angažirana je poznata hrvatska arhitektica Kora Demel Zadro, koja iza sebe ima brojne uspješne projekte privatnih i javnih prostora diljem Hrvatske. „Motiv bogato vezenih svilenih cvjetova oduvijek je magičan pa je prilika da autentičan motiv sa ženske nošnje Zagrebačke županije obradimo i apliciramo kao tapetu bila neodoljiva. Ponosni smo što kroz razvoj koncepta i strategije oblikovanja prodajnog prostora Aurelie spajamo autentične lokalne tradicijske motive narodnih nošnji sa svježom Aurelia hranom, koja se proizvodi u Hrvatskoj od hrvatskih sirovina.“
Tjestenina je danas temeljni prehrambeni proizvod, a potpuno novo iskustvo uživanja u svježoj tjestenini Aurelia možete si od ovog lipnja priuštiti na novom prodajnom mjestu na zagrebačkoj tržnici Dolac.
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.