Silvio Marić, Goran Ivanišević, Dario Šimić, Iva Majoli i brojni drugi sportaši zaigrali tenis za pomoć našem vrhunskom teniskom igraču za osobe s invaliditetom Anti Joskiću
Održan 5. humanitarni teniski turnir Humano Cup Stella Artois
Naše bivše nogometne i teniske zvijezde već su petu godinu zaredom odigrale humanitarni teniski turnir Humano Cup Stella Artois na teniskim terenima naše najpoznatije tenisačice Ive Majoli na Cmrok-u.
Humano Cup Stella Artois se već tradicionalno održava na temelju inicijative Antonia Franje i Igora Bišćana, a ove godine humanitarni turnir posvećen preminulom nogometašu Ivanu Turini u parovima su zaigrali Silvio Marić, Dario Šimić, Goran Ivanišević, Iva Majoli, Saša Hiršzon i drugi naši slavni sportaši.
Nakon cijelodnevnog teniskog nadmetanja naših zvijezda, pobjedu su odnjeli Silvio Marić i Saša Hiršzon, a financijska sredstva prikupljena tijekom Humano Cup-a Stella Artois dodijeljena su našem vrhunskom teniskom igraču za osobe s invaliditetom Anti Joskiću kako bi što bezbrižnije mogao putovati i sudjelovati na teniskim turnirima.
Jedan od inicijatora Humano Cup-a Stella Artois, Antonio Franja ovim je povodom izjavio: „Izuzetno smo sretni i ponosni da se ova humanitarna inicijativa organizira već pet godina zaredom i drago nam je vidjeti da se svake godine odazove i sudjeluje sve više naših . Ono što ovaj humanitarni turnir čini zaista posebnim je upravo humano-sportski duh i želja da se pomogne onima kojima je najpotrebnije.“
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve