Obavijesti

Promo sadržaj

Održan prvi hrvatski Pet trekking na Medvednici

Održan prvi hrvatski Pet trekking na Medvednici
8

Zagrepčani i njihovi ljubimci pridružili su se proslavljenim sportašima u prvom hrvatskom PET TREKKINGU!

Ove subote omiljeno zagrebačko izletište PP Medvednica ugostilo je po prvi puta u Hrvatskoj humanitarno rekreativnu utrku za vlasnike pasa PET TREKKING. Ovo jedinstveno događanje održano pod geslom 'Hodajmo za one koji ne mogu' imalo je za cilj prikupiti sredstva za liječenje pasa štićenika Udruge za zaštitu životinja Noina Arka koji su zbog raznih oštećenja i zdravstvenih tegoba trenutno nepokretni. Osim toga organizatori prvog hrvatskog PET TREKKINGA ovim su događanjem željeli potaknuti sve vlasnike kućnih ljubimaca u gradu Zagrebu, ali i čitavoj Hrvatskoj da više vremena posvete kretanju i boravku u prirodi sa svojim ljubimcima. 

Sudeći po velikom odazivu to im je i uspjelo! Više od stotinu pasa i njihovih vlasnika sudjelovalo je u šetnji od Šestinskog Lagvića do Kraljičinog zdenca koja je trajala oko sat vremena. Na cilju su ih čekale nagrade i edukativno zabavni program. Djeca su mogla sudjelovati u sportskim radionicama koje je osmislio i vodio naš proslavljeni gimnastičar Marijo Možnik. Predstavnici udruge za zaštitu životinja Noina arka prikupljali su sredstva za liječenje svojih štićenika, a posjetitelji su se imali prilike upoznati i psa Violu, zaštitno lice ove akcije koja će zahvaljujući prikupljenim sredstvima možda i prohodati te dogodine biti i sudionica utrke. Njihova predstavnica Saša Filipović izjavila je kako je oduševljena inicijativom organizatora i odazivom građana. Sudionici su na startu utrke mogli unajmiti psa, štićenika Noine arke, za šetnju do cilja, a jedan od njih, pas po imenu Žorž osvojio je treće mjesto u utrci. 'Nadamo se da će PET TREKKING zaživjeti i da ćemo se ovako lijepo družiti i dogodine!', izjavila je Saša Filipović. 

Jednako pozitivno reagirali su i poznati sportaši: Ratko Štritof, Gordan Kožulj i Marijo Možnik koji su se složili kako je iznimno bitno ovakvim akcijama podsjećati građane da je redovito kretanje presudno za zdrav i sretan život. Program je vodio Božo Sušec, legenda hrvatskog sportskog novinarstva koji je svojim angažmanom također podržao akciju. 

Poseban interes posjetitelja ovog događanja bila je demonstracija vještina vojno policijskih pasa i njihovih trenera pripadnika Obučnog centra vodiča i službenih pasa “Satnik Krešimir Ivošević”. Pripadnici Vojne policije sa službenim psima, osim što su sudjelovali u samoj utrci održali su i metodsko pokaznu vježbu rada vodiča i službenih pasa Vojne policije.

Velik doprinos održavanju ove humanitarno sportske utrke dali su i vrhunski sportaši koji su video porukama čitav tjedan pozivali građane da se odazovu i sudjeluju u akciji. To su: Ivica Kostelić, Željko Krajan, Perica Bukić, Damir Martin i brojni drugi.

Organizatori događanja zahvaljuju svim sudionicima, donatorima i sportašima koji su podržali prvi hrvatski PET TREKKING te najavljuju da projekt ide, a nadaju se da će ga imati priliku održati na gradskim izletištima i šetalištima diljem Hrvatske. 

Prvo mjesto na prvom PET TREKKINGU osvojili su Ivana Srb s psom Elli, drugoplasirani su bili Petra Pavlić i pas Žuna, a trećeplasirani je bio pas štićenik Noine arke po imenu Žorž i gospodin Marko Jurković.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve